Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vanessa
Wie trouwt er op 21 maart 2009
Hoi, wij trouwen 21 maart 2009 en ik wou even weten hoever jullie staan met de voorbereiding.
Voorbereiding Reacties: 6 22-9-2008 19:37:20

Cindy
't Scheldehof in Schoonaarde
wij trouwen op 4/07/09!We denken eraan om de feest te laten door te gaan in 't Scheldehof in Schoonaarde.Het ziet er wel een mooie zaal uit en er is ook een tuintje om de receptie te laten door gaan bij mooi weer.Wat zijn jullie ervaringen met 't Sch...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 22-9-2008 19:26:06

Hélène
Tekstje voor op bedankingskaartje met foto
Ons huwelijk is al voorbij. Het was fantastisch! Het kasteel van Zwijnaarde is een echte aanrader. Van Linea Raffaelli was ik dan weer een beetje ontgoocheld. We willen bedankingskaartjes met een foto van de dag opsturen naar iedereen. Hebben jullie ...
Andere Reacties: 4 22-9-2008 17:57:40

Kristien
Bruidsjurk bij Koonings in Nederland
Hallo allemaal,donderdag heb ik in Deurne (NL) een afspraak gemaakt bij de bruidswinkel Koonings, nav de actie -50% ook op de collectie 2008.Heeft iemand van jullie ervaring met deze winkel? Of heeft iemand van jullie een kleed gekocht tijdens deze a...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 22-9-2008 17:50:50

Cindy
iemand ervarung met Buffetservice?
HalloHeeft er iemand al ervaring met traiteur Buffetserice uit Neeroeteren? Ze hebben goede prijzen, maar ik vind nergens reacties.groetjesCindy
Voorbereiding Reacties: 1 22-9-2008 17:40:55

werner
trouwen in griekenland
Dag trouwers of al getrouwden.mij toekomstige en ikzelf trouwen volgend jaar in mei op het griekse eiland Kos.Het meerendeels is al gepland.Heeft iemand van jullie daar ervaring mee, of positieve of negatieve ervaringen mee.Alle info is welkom.
Locatie Reacties: 2 22-9-2008 17:13:02

Karen
Wie trouwt ook op 11/07/09?
Hallotrouwen er nog bruidjes op 11 juli 2009? Hoever staan jullie al met de voorbereidingen? Wij zijn in mei begonnen en we hebben al een zaal, kerk, fotograaf, DJ en binnenkort ga ik eens kijken voor een trouwkleed :-)GroetjesKarenx
Andere Reacties: 7 22-9-2008 15:44:11

Sara
Iemand op zoek naar Trouwkleed van Nicky van kets
Hey,Op 6 juni trouw ik in ene kleed van Nicky Van Kets. Ik heb nu al besloten om het achteraf te verkopen. Toch zou ik graag weten of er al geintersseerden zijn. Het is een kleed ter waarde van 3000€, gekocht te Koonings, en ik wil het verkopen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 22-9-2008 14:43:24

Marleen
Trouw gemeente Schaarbeek
Dag Allen,Vanaf wanneer kan je je dag en uur reserveren bij de gemeente (ik woon in Schaarbeek, maar andere input is welkom)? Moet je dan meteen al al je documenten gereed hebben, of is dat op een andere datum?Dank je,Marleen
Voorbereiding Reacties: 4 22-9-2008 14:19:00

annelies
afbieden
Volgens mijn partner (een echte zakenman) moet ik proberen van de prijs te doen van mijn kleedje.Ik durf dat eigenlijk niet, vind dit maar raar.Zijn er die het aagedurfd hebben om af de prijs te doen en wat was de reactie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 22-9-2008 12:51:29

Rubens
pasmaat 44/46
In welke winkels kan je wel pasmaten vinden van 44/46?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 22-9-2008 12:13:04

Ann
Fotograaf Jeff Celen
Hoi bruidjes,Ik heb hier verleden week een topic gepost over fotograaf Jeff Celen.Wel, wij zijn gisterenavond bij hem langsgeweest en ik moet zeggen, hij is echt super. Hij weet perfect waarover hij praat en de foto's die hij reeds heeft gemaakt zijn...
Andere Reacties: 5 22-9-2008 12:07:22

Inge
Nog 5 dagen te gaan
Hey bruidjes in spe.Met nog 5 dagen te gaan, zijn de zenuwen enorm hard opgekomen. Om het minste vloeien de traantjes. Hebben jullie tips om onze dag zonder traantjes door te komen? Ik wil wel lachen, maar ik kan ze gewoon niet weghouden. emo-bruidje...
Andere Reacties: 6 22-9-2008 11:54:03

Bickie
Rode loper huren
HalloWaar kan ik een rode loper huren.in de streken van Brussel (Vlaams & Waals Brabant.)grtzz
Andere Reacties: 1 22-9-2008 11:52:55

Joke
For Lovers
Hallo iedereen, Weet er iemand of de nieuwe for lovers al uit is? Ik dacht dat die altijd uitkwam in januari en september...Groetjes Jokehttp://nickyenjoke.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 4 22-9-2008 11:40:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...