Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
Modeshows
Hey iedereen,weet iemand waar ik kan terugvinden waar en wanneer er modeshows van bruidskledij plaatsvinden? Is het trouwens normaal dat een winkel hiervoor inkom vraagt? (dit was zo in een winkel in Oostkamp, maar liefst 10 euro per persoon, dat von...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 21-9-2008 20:08:25

Petra
salon Waerboom
HalloHeeft er iemand recent de 'Waerboom' te Groot Bijgaarden als feestlocatie gehad voor zijn huwelijksfeest?Waren jullie tevreden over deze feestzaal?Alvast bedankt voor een reactiePetra
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 21-9-2008 18:49:34

Liesbeth
Winkels trouwkledij gezocht
Heylaba iedereen,Mijn vriend en ik gaan 6 juni 2009 trouwen en volgens de boekjes begin je toch best zo'n 8 maanden op voorhand met je droomkleed te vinden.. Hoe begin je hieraan? Kan iemand mij wat aanbevelingen geven van winkels? Heeft iemand ervar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 21-9-2008 17:23:26

Ester
bruids make up
hey bruidjes, hoelang op voorhand moet je reserveren om op de grote dag je make up te laten doen? weet iemand een goeie in regio liburg dat aan huis komt? groetjes
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 21-9-2008 17:15:03

Ester
wie trouwt er nog op 7/8/09?
Hey, zijn er nog bruidjes die trouwen op deze datum? hoever staan jullie al met de planning? Ik vind het super spannend allemaal. groetjes en succes
Andere Reacties: 6 21-9-2008 17:12:52

Imke
CABRIO ALS CEREMONIEWAGEN
Hey daar allemaal,met nog een half jaar om de teller staan zijn we nog steeds op zoek naar een ceremoniewagen voor ons. Op dit moment maakt het ons al niet meer uit wat voor auto het wordt, als het maar een cabrio is. Eest hadden we gedacht aan een ...
Ceremonie Reacties: 3 21-9-2008 16:59:17

Laïla
feestzaal omgeving mechelen- hofstade- zemst- boortmeerbeek- putte & bonheiden
Hallo bruidjes en bruidegoms in spé!Ik ben dringend op zoek naar feestzaal in mechelen of omstreken... Heeft er iemand ervaring met de zaal alcazar in Duffel?Kan iemand mij verder helpen?MVG
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 21-9-2008 16:24:21

Valerie
fotograaf-videograaf Oost-Vlaanderen
Hey bruidjes,Wij zijn volop op zoek naar fotograaf en videograaf?Iemand van jullie ervaring met fotografie Maes, fotograaf Alex Vervaecke, videograaf Dirk De Keyzer? Of andere aanbevelingen?Alvast bedankt!Valerie
Fotografie Reacties: 9 21-9-2008 16:14:07

Nathalie
Lecoqi in lommel
Halloe,ik ga binnenkort de zoektocht naar een bruidsjurk starten. Heeft iemand ervaing met Lecoq in lommel?groetjes,Nathalie27/06/2009
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 21-9-2008 15:18:29

Wendy
@Sylvia ivm openingsdans
Hey, Sylvia ik wil je 100x danken want met je idee van evolution of dance heb je ons op een super idee gebracht.Ik ben direct gaan googelen en op Evolution of Dance - IndianFlava.nl | Your Bollywood Community heb ik onze openingsdans gezien.SUPER!!!W...
Openingsdans Reacties: 1 21-9-2008 15:10:44

Rebekka
huwelijk wet
Lieve bruidjes en bruidegommen,Ik had graag een overzichtje gehad van het verloop van het huwelijk in het gemeentehuis. Aangezien wij niet in de kerk trouwen, had ik hier en daar iets extra willen doen (gitarist, tekstje bij de ringen enz.) maar ik w...
Ceremonie Reacties: 3 21-9-2008 15:03:00

Kim
Speciale openingsdans
Hoi,Wij zouden graag een speciale openingsdans doen, maar weten niet zeker of de familie niet teleurgesteld zal zijn.Heeft er iemand ervaring mee of gaat iemand ook iets meer doen dan een slow?BedanktKim12-09-2009
Openingsdans Reacties: 3 21-9-2008 13:44:00

patricia
wanneer bedankingen geven....
nog 12 dagen op de teller en ik vraag me af wanneer we s'avonds de bedanking(foto) zouden geven .we geven een walking dinner dus zijn er mensen die aan tafels gaan zitten en mensen die gaan rechtstaan.
Andere Reacties: 3 21-9-2008 13:42:21

kim
Fotolocatie omgeving Hoegaarden - Tienen
Hallo!Ik ben nog op zoek naar leuke binnenlocaties in de omgeving van Hoegaarden - Tienen.Iemand toffe ideeën??Bedankt!
Andere Reacties: 1 21-9-2008 13:09:03

petra
bruidskledij vooraan forum
Hallo,De bruidscollectie die vooraan op de forum staat vind ik wel mooi,maar vindt ik nergens terug bijdie bepaalde merken. Is dit een oude collectie?Wie weet van welk een jaar het is?Vind die collectie van linea Raffaelli mooi en eenvoudig. juist wa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 21-9-2008 13:00:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...