Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Laetitia
leuke locatie gezocht - regio meise / grimbergen
Wij trouwen 19 december en zijn nog op zoek naar een leuke binnenlocatie om foto's te trekken. Wie kan helpen, mail het gerust door laetitia_balducchi@hotmail.comALvast bedankt Laetitia
Locaties - Fotografie Reacties: 1 24-9-2008 10:14:23

Liesbeth
foto's
Beste mede-bruidjes,Ik vroeg mij af of hier iemand uit de omgeving van Aalter mij zou kunnen helpen. Ik zou namelijk graag mijn trouwfoto's aan het Kasteel van Poeke gaan nemen. Nu heb ik wel gehoord dat dit tegen betaling is. Weet iemand welk prijsk...
Andere Reacties: 1 24-9-2008 9:14:22

Hilde
Kerk & stadhuis op verschillende dag
Hallo!Wij trouwen op twee verschillende dagen voor het stadhuis en de kerk omdat het stadhuis al bezet was. Hebben jullie toffe ideetjes om die vrijdagavond te doen zodat het we het die dag ook al een beetje kunnen vieren?Groetjes,Hilde
Ceremonie Reacties: 3 24-9-2008 8:55:42

dorien
volgende week schieting: toestel gezocht! denderleeuw-ninove
Hallo,bij ons in de regio is het de traditie om een schieting te doen de avond voor de trouw bij het meisje haren thuis.Nu heb ik al naar verschillende mensen gebeld en gemaild omdat wij nog zo een schiettoestel zoeken. Heeft er iemand van jullie een...
Andere Reacties: 0 24-9-2008 8:42:13

Cindy
Ervaring dans- en partycentrum Spillemaeckers - Brasschaat
Wie heeft hier een of andere ervaring met deze zaal?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 23-9-2008 21:56:13

Kim
Misboekjes
Hoi hoi iedereen,Ik dien dringend aan het misboekje te beginnen; alle voorbeelden, tips, teksten, ... zijn WELKOM! Hoe meer, hoe liever!!!Thanks, Thanks, a millionGrtsKimkim_spr@hotmail.com
Ceremonie Reacties: 2 23-9-2008 21:54:45

lieve
DJ voor het feest
Hallo,Wij trouwen volgend jaar op 29 augustus en zijn op zoek naar een DJ. Onze feest zal doorgaan in De Romree in Grimbergen in de zaal "de oude stallingen". Heeft iemand ervaring met de huis DJ of andere suggesties...Alvast hartelijk be...
Andere Reacties: 6 23-9-2008 21:22:09

Heidi
Trouwkleed te koop
Hallo,Wij zijn getrouwd 2/8/8Ik verkoop mijn kleed van Linnea Raffelinea Het is Rood en maat 42U kunt mij voor foto s steeds mailenheidigermeys@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 23-9-2008 21:19:26

Hilde
Bril op je huwelijksdag
Hallo,Ik vroeg me af wie er nog een bril heeft? Hoe gaan jullie dit doen op jullie huwelijksdag? Ik heb momenteel harde lenzen en ik kan deze lenzen echt niet van 's morgens tot 's avonds inhouden... Ik overweeg dan ook om een bril bij te kopen maar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 23-9-2008 21:17:54

Nele
Klassieke muziek Kerk
Hallo,Wij hebben gekozen voor klassieke muziek voor in de kerk. Er komt een soliste (+chello) en haar man begeleidt haar op de orgel. Graag zou ik van jullie tips krijgen over liedjes, zodat we een beetje voorbereid met hun kunnen afspreken en ik ze ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 23-9-2008 20:59:25

marie claire
La Grande te Massenhoven
La Grande!! iemand goede of slechte ervaringen mee?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 23-9-2008 20:37:45

Sarah
Liedjes kerk
Wij gaan trouwen op 20 juni 2009. Nog een eindje weg maar we zijn toch al volop aan het plannen. Een nicht van mij gaat zingen in de kerk. Maar we zijn er nog steeds niet uit welke liedjes we willen. Daarom zou ik graag hier wat ideetjes opdoen.Welke...
Ceremonie Reacties: 4 23-9-2008 19:48:25

Inge
Misboekje
Hoi,Als iemand een voorbeeld heeft van een misboekje mag hij het altijd doorsturen.inge_everts@hotmail.com
Religie Reacties: 6 23-9-2008 19:26:44

inge
kasteel sandelring
hey iedereen!wij trouwen op zaterdag 19/09 in Kasteel Sanderling in De Pinte. Nu heb ik al ondervonden en gehoord dat je bij elke zaal wel een paar aandachtpuntjes zou hebben, die belangrijk zijn bij de voorbereidingen van het feest (vooral om later ...
Andere Reacties: 3 23-9-2008 18:36:37

LEEN
kleed marylise te koop
Trouwjurk van het merk Marylise (richtprijs 700€ of doe een bod), ik ben getrouwd op 6 sept 2008 en verkoop mijn trouwkleed wegens plaatsgebrek. Het is een mooie champagnekleurige bruidsjurk met een afneembare schoudertube. Het is +- een maat 4...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 23-9-2008 17:43:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...