Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
Zaal 200p regio Brussel-Antwerpen
Hallo!Wij zoeken dringend een zaal voor 200 personen in de regio Brussel - (groot) Antwerpen. Heeft iemand nog tips?Alvast bedankt!Nathalie
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 24-9-2008 21:57:34

Cindy
bedanking na het feest
ik lees hier dat er bedankingen worden gestuurd naar alle genodigden van het feest maar als ge op het feest zelf iets geeft, is dat dan niet genoeg?begin al een beetje te twijfelen nu...please help;)cindy
Ideeën Reacties: 5 24-9-2008 21:47:19

Cindy
farah love
beste bruidjeskheb juist een advertentie gelezen over farah love te zwijndrecht. bij de opendeur kan je een trouwpakket verkrijgen voor slecht 1200 euro (jurk, bh, schoenen, acc,ling)... heeft er al iemand ervaring met farah love, positief of negatie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 24-9-2008 21:44:39

Veronique
Faculty Club Leuven
Hey,Wie heeft er ervaring met deze zaal en Bart Claes ivm de catering? Zowel prositief als negatieve ervaringen zijn welkom.Wij zouden op 10 oktober 2009 trouwen en zouden graag met deze zaal in zee gaan..Groeten,Vero
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 24-9-2008 21:37:07

Els
Bedanking een maand na trouw voor de genodigden
Hey bruidjes, wij zijn net getrouwd! Bnn 4 weken wordt er dus van ons verwacht dat we naar ieder genodigde een bedanking sturen!Wat geven jullie?Ik dacht aan een foto van onze trouw... maar wat zetten jullie er dan allemaal op van tekst of gedichtjes...
Andere Reacties: 2 24-9-2008 21:09:33

Ann
@katrien 02/08/2008
Hallo Katrien,Ik zag net nog even opnieuw jullie site en jullie zijn reeds getrouwd op 2 augustus. Hopelijk kijk je af en toe nog eens op de site want ik ben benieuwd hoe het was en of je al foto's hebt?Groetjes,Annwww.annenjan.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 0 24-9-2008 21:00:26

Cindy
getrouwd 12/09/08
we zijn getrouwd en het was ronduit fantastisch!er staan al enkele foto's op de site.http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl gewoon doorklikken op de link van de fotograaf!grts van een super contente getrouwde vrouw!cindy
Andere Reacties: 4 24-9-2008 20:33:49

Ann
Openingsdans
Hoi bruidjes,Ik lees hier af en toe op het forum iets dat mensen een diavoorstelling geven van foto's tijdens hun openingsdans.Dit vind ik eigenlijk echt wel een goed en origineel idee.Met nog vier weken op de teller heb ik echter een beetje schrik d...
Andere Reacties: 3 24-9-2008 20:27:56

Van Gelder
bruidjes regio lier?
Zijn er hier nog bruidjes die huwen in de St-Margaritha kerk in het begijnhof in Lier bij priester Jan Verheyen? Wij hebben onze datum al gereserveerd, maar nu wilde ik eens vragen hoe lang op voorhand jullie hem terug moesten contacteren? Ik weet ...
Voorbereiding Reacties: 3 24-9-2008 20:25:33

Els
ex-bruidjes en gompjes
Hoi lieve ex bruidjes & hun mannetjes!Vanaf morgen staan we op vier weken van dé dag van ons leven.Hebben jullie nog tips, ideetjes, grappig details die jullie met ons willen delen?Ook websites met foto's zijn welkom, zo kunnen we tussen het...
Voorbereiding Reacties: 7 24-9-2008 20:19:11

Cindy
Fotolocatie Noord-limburg
HalloWie weet er enkele mooie locaties in regio noord-limburg voor onze fotoreportage?groetjesCindy
Andere Reacties: 1 24-9-2008 20:17:54

sarah
@lies samaya
he lies,awel ik ben nu eens blij dat mensen onze mening delen over de samaya...ik wou er ook echt weg na een paar dagen..groetjes
Andere Reacties: 4 24-9-2008 19:49:55

Annelies
Organisatie feest
Hoi iedereen, mijn vriend en ik gaan trouwen op 25 juli 09. Wij zien het eigenlijk niet echt zitten om ons trouwfeest in een zaal te geven, maar wij willen liever een feest geven in een tent of in een loods die we dan zelf aankleden en versieren. A...
Ideeën Reacties: 5 24-9-2008 19:47:16

Sophie
familieprobleem
Beste bruidjes, Ik trouw op 31 okt 2009 en zit met een heus probleem. Ik trouw enkel voor de wet en dit kan enkel in de voormiddag doorgaan. Nu, mijn ouders zijn gescheiden en ik weet niet wat ik met hen een hele dag moet doen tussen ons ja woord en ...
Andere Reacties: 4 24-9-2008 19:46:28

KELLY
premies
wlke premies krijg je bij huwelijk? en moet je er zelf om gaan vragen?
Andere Reacties: 3 24-9-2008 19:29:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...