Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Fanny
een beetje stress...
hallo iedereen,Ik trouw op 13/06/2009. Nu begin ik al een beetje stress te hebben omdat ik het gevoel heb dat ik iets vergeten ben. Ik heb al een zaal (de pergola in merchtem), dj, het gemeentehuis ligt ook al vast netzoals de ceremoniemeester en d...
Andere Reacties: 4 24-9-2008 17:59:16

Sanne
Feestzaal 'Den Eycké
Hallo aanstaande bruidjes!wij trouwen op 21 augustus 2009, we hebben in 1 week de feestzaal al vastgelegd: Feestzaal Den Eyck in Kasterlee. Heeft iemand ervaringen met deze zaal? Wij hebben hierbij ook 'de schuur' afgehuurd op daar in het tuintje ren...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 24-9-2008 17:34:37

Leen
Kapster + make up aan huis
Hallo, Wij trouwen volgend jaar in juni en ik ben nog opzoek naar een kapster en visagiste aan huis in de regio Evergem - Gent - EekloKan iemand mij helpen? Bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 24-9-2008 16:06:59

Kimberly
hof ten bosse
Hallo allemaal,Wie nog op zoek is naar een zaal rond Gent is Hof ten bosse echt een aanrader!Heel lekker eten, prijzen vind ik ook goed en Sabine en Dominique zijn heel vriendelijke mensen.Zelf hebben wij ons trouwfeest daar gegeven, het heeft ons no...
Andere Reacties: 2 24-9-2008 15:22:12

Jitse
Verslagje 6 september
Hoi hoi iedereen!6 september ligt alweer bijna 3 weken achter ons, maar nog steeds verschijnt er een onbegrensde glimlach om mijn mond bij de herinneringen aan deze fantastische dag. Sinds gisteren zijn we terug van onze huwelijksreis (Costa Rica) e...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 24-9-2008 13:38:54

Isolde
kleur das
Hei iedereen,Wij twijfelen enorm over welke kleur das mijn vader moet dragen. Hij heeft een zwart kostuum met daaronder een gebroken wit hemd en nu is de vraag of we een donkere of bleke das kiezen. Mijn moeder is eerder voor een bleke das omdat ze e...
Kledij - Suite Reacties: 5 24-9-2008 13:35:59

Katleen
Zaterdag D-Day
Zaterdag is het zover..Zijn er nog bruidjes in de regio Vorselaar?We hebben super veel chance met het weer.Ben wel op van de zenuwen :)Succes
Andere Reacties: 4 24-9-2008 12:47:54

Marie-Anne
Verwelkoming in huwelijksmis
Onze zoon trouwt op 18 oktober 2008.Mijn man en de vader van de bruid is gevraagd de verwelkoming te doen in de kerk.Heeft er iemand een tekst of een suggestie om dit op een originele manier te doen?Beste dank.Marie-Anne
Ceremonie Reacties: 5 24-9-2008 12:33:09

Leen
Linea Raffaelli
Hallo, Ik heb zopas de nieuwe collectie gezien van LR en ik vind die gewoon prachting. Eind oktober heb ik afspraak maar ik had graag al geweten aan welke prijs ik mij mag verwachten. Kan iemand richtprijs geven?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 24-9-2008 12:30:14

Inge
tekst bedankkaartjes
Hallo allemaal, op 6 sept zijn wij getrouwd en ben nu nog op zoek naar een tekstje om op onze bedankfoto-kaartje te zetten, heeft er iemand een idee
Andere Reacties: 1 24-9-2008 11:45:37

Sofie
make-up aan huis
Ik trouw op 29 augustus volgend jaar en zoek iemand die op die dag mijn (en eventueel bij de rest van de suite) make-up kan doen. Ik woon in antwerpen (momenteel edegem).Heeft er iemand ervaring met zo iemand of zijn er mensen die personen kennen die...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 24-9-2008 11:23:20

lien
nieuwe collectie trouwjurken
Hallo medebruidjes,Weet iemand al hoe de nieuwe collecties er uitzien?Rembo, rafaëlli, maryliseIk kan niet wachten om te gaan passen in oktobergroetjes,
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 24-9-2008 11:20:49

Delphine
Trouwkleed van Ian Stuart te koop
Dag toekomstige bruidjes,Ik verkoop mijn trouwjurk "vienna" van Ian Stuart. De nieuwprijs van het kleed was 2400 euro en ik zou er graag nog ongeveer de helft voor hebben. Ik vind het spijtig om zo'n prachtig kleed in de kast te laten hange...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 24-9-2008 11:03:47

Sofie
ervaringen Hof Ten Steen
Hallo allemaal,Wij zijn volop aan het zoeken naar een feestzaal voor ons huwelijksfeest,nu is ons oog gevallen op Hof ten Steen in Orsmaal (vlak bij Sint-Truiden). Ze werken daar met 4 cateraars. Nu is mijn vraag als er iemand van jullie daar al eens...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 24-9-2008 10:43:08

katleen
bali
Hallo,We zouden graag op huwelijksreis gaan naar Bali en dit eind april.Iemand tips voor hotel, uitstappen,...?Groetjes
Andere Reacties: 4 24-9-2008 10:14:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...