Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lut
Misboekjes gezocht
Voorbeelden van misboekjes... altijd welkom oplutlat@hotmail.com! Kwestie van nog wat inspiratie op te doen...Alvast bedankt!
Religie Reacties: 1 26-11-2008 19:56:21

franca
champagne glazen graveren
hallo weet iemand waar ik glazen kan laten graveren niet te duur regio bilzen genkmerci
Andere Reacties: 1 26-11-2008 18:02:22

Sofie
Help!!!! alles valt in het water!
Ik wilde hier toch es efkes mijn hart luchten: mijn verloofde zit in een echtscheiding die ondertussen al ettelijke jaren aan de gang is. Wij hebben ons verloofd begin dit jaar omdat ons verzekerd werd door de advocaat dat de scheiding definitief ron...
Andere Reacties: 7 26-11-2008 17:04:57

sabrina
bruidsjurk
hey bruidjeszit namelijk met een probleem ivm trouwjurk. aangezien ik maar 1.50cm ben vind ik niet direct iets dat me aanstaat van jurken. Heb er al een paar gepast en kwist altijd wel iets dat me niet aanstond.Daarom zou ik graag men jurk zelf wat o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 26-11-2008 17:01:12

tinneke
misboekje
Hello ook wij gaan trouwen (hehe) op 1-8-2009we waren wat idee'tjes aan het opdoen voor ons trouwboekje en hoopten dat jullie ons alvast wat konden helpen..Indien jullie een voorbeeld hebben of originele idee'tjes stuur me dan even een mailtje tinnek...
Andere Reacties: 2 26-11-2008 16:43:16

Isabelle
foto album
Hallo,wij zijn ondertussen al 53 dagen getrouwd! Ik moet jullie allemaal nog bedanken voor al jullie goede tips en steun. Deze website is echt de max. Ondertussen kan ik nu wat tips geven want bij mij is de grote dag al gepasseerd. Geniet van jullie ...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 26-11-2008 15:32:12

Sharon
huwelijkskaars?
dag bruidjeswaar halen jullie je huwelijkskaars, en hoeveel kost dit ongeveer?veel groetjes
Andere Reacties: 6 26-11-2008 15:11:51

Tine
Een speciale verrassing voor mijn ventje... OPROEP
Hey medebruidjes,Ik trouw volgend jaar in augustus. Maar ik wil mijn ventje tijdens de feestdagen eens op een speciale manier verrassen.Ik heb daarvoor contact opgenomen met de fotograaf die onze reportage zal maken, voor een romantische (misschien o...
Andere Reacties: 6 26-11-2008 14:19:02

Ellen
welk kapsel bij allergie?
beste bruidjesIk heb onlangs mijn trouwkleed gekocht, mijn volledige hals is bloot. Ik heb veel last van allergie in mijn nek. Dit zou ik graag verdoezelen met mijn kapsel. Toch wil ik het feestelijker dan gewoon "los". Hebben jullie foto's...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 26-11-2008 13:56:15

Tina
De gepaste DJ
Bedankt voor jullie reactie bij de zoektocht naar een fotograaf!Hebben jullie ook weet van goede DJ's in het Mechelse?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 15 26-11-2008 13:44:26

Lindsy
smokings of kostuum voor kids/baby gezocht regio Vlaams-Brabant
Ik zoek mijn vier bruidsjongens te kleden met een kostuumpje of een smoking. Hebben jullie daar goedkope en goede adresjes van. Blijkbaar kan ik bij Turkse en Marokkaanse winkels leuke dingetjes vinden?
Kledij - Suite Reacties: 2 26-11-2008 13:38:04

ilse
adres costuum bruidegom en suite
Dag bruidjes (in wording)Ik ben dit weekend mijn bruidsjurk gaan bestellen. Nu is het aan mijn verloofde en de suite.Kan er iemand mij een adres in het Antwerpse geven waar het pak van de bruidegom gehuurd kan worden met aansluitend de costuums van d...
Andere Reacties: 4 26-11-2008 13:06:32

Cynthia
Foto's kapsel
Hey,Mijn mama is kapster geweest. Nu zou ze vereerd zijn mocht ze voor de trouw mijn kapsel mogen doen. Ze is echter niet meer zo up to date, dus ik zou een foto moeten hebben van het exacte wat ik wil. Kunnen jullie me hierbij helpen? Foto's van and...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 26-11-2008 12:25:16

Cynthia
wanneer om het costume van de man?
Hey iedereen,Hoe lang ga je best kijken voor het costume van de man? Ik heb daar eigenlijk geen flauw idee van. We trouwen in mei. Ik had mss ook gedacht even solden af te wachten (hoewel ik niet weet of dat ook voor costumes echt geld). Ik zou gaan ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 7 26-11-2008 12:21:42

Mandy
Kapster omgeving Sint Katelijne Waver
Hoi,Ik ben op zoek naar iemand die mijn haar zou willen doen op men grote dag. Ik woon in Sint Katelijne Waver.Ik trouw van bij mijn ouders uit dus ik zou het liefst daar mijn haar laten doen.Als jullie iemand kennen of je bent iemand die me wil help...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 26-11-2008 11:55:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...