Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annelies
thema: geluk
Heb zo in mijn gedachten om rond het thema geluk, gelukkig te zijn.Heb al wat ideeën maar wie weet hebben jullie nog betere ideeën, waar ik nog niet aan gedacht heb.Dus laat maar komenDank je wel
Andere Reacties: 4 26-11-2008 11:36:39

annelies
huren van loungemeubelen
Iemand ervaring met het inrichten van een zithoekje, in loungestijl.En vooral dan rond welke prijs.Heb al eens wat emails doorgestuurd maar die antwoorden daar niet op terug.Wil graag eerst een richtprijs vooraleer ik verder ga.Groetjes
Andere Reacties: 4 26-11-2008 11:35:15

Marie
violonisten
Dag iedereen!!Ik heb gekozen voor live muziek in de kerk maar ik ben nog op zoek naar 2 violonisten??Kan iemand mij hierbij helpen?Groetjes,Marie16 mei 2009http://www.mywedding.com/marievalentino/
Muziek - Live Reacties: 3 26-11-2008 9:38:11

Mieke
duur?
hallo,ik heb een tijdje geleden Looks of Versailles vastgelegd om mijn haar en make-up te doen bij mij thuis op mijn huwelijk. Zaterdag ben ik echter mijn kleedje gaan kiezen en ik zit daar al aan het volledige budget dat ik krijg van mijn ouders. Dw...
Verzorging - Kapsel Reacties: 11 26-11-2008 9:36:01

Inge
Het 'Onze Vader' lied
Onze huwelijksviering is helemaal in elkaar gestoken en we zijn blij met het eindresultaat en met de teksten! Maar we hebben nog één probleem: Het 'onze vader'lied. We zouden liever niet hebben dat de pastoor met alle aanwezigen het Onze...
Ceremonie Reacties: 4 26-11-2008 3:19:35

majona
trouwen op vrijdag of zaterdag???
Worden de meeste huwelijken de vrijdag of de zaterdag gehouden?Ik heb gehoord dat dit in mijn gemeente de vrijdag is, maar als ik wet en kerk op 1dag wil doen moet ik dan verwachten dat al mijn genodigden 1dag verlof nemen.Ik kan dit toch niet verwac...
Ceremonie Reacties: 19 25-11-2008 23:06:38

Liesbet
visagiste thuis - regio Limburg
Hey hey,Voor mijn trouw op 20 december ben ik (redelijk dringend) op zoek naar een visagiste die aan huis komt. Ikzelf ben aan Genk. Alle tips zijn welkom!
Andere Reacties: 2 25-11-2008 22:03:56

Chantal
vertaling tekst van eros (I belong to you)
Ik wou graag I belong to you van Eros Ramazzotti en Anastacia als openingsdans maar zou ook graag willen weten wat Eros precies zingt. Wie kan zijn tekst voor mij vertalen?
Openingsdans Reacties: 6 25-11-2008 21:30:26

Chantal
danklied voor de ouders
Ik ben op zoek naar een mooi lied om in de kerk te spelen als danklied voor de ouders.Ik ken alleen bedankt lieve ouders van Vader Abraham maar ik wil graag iets anders, wie weet er eentje?
Muziek - Ceremonie Reacties: 9 25-11-2008 21:22:42

Steven
Locatie's om foto's zowel binnen als buiten. Omgeving Bilzen
Hallo, weet er iemand mooie locatie's omgeving Bilzen om foto's te maken voor onze grote dag. Zowel binnen als buiten. Alle informatie of suggestie's zijn welkom. Trouwdatum 7/3/2009. Thx, Steven
Fotografie Reacties: 3 25-11-2008 21:08:23

Vanessa
Chelsy of jozefien de feyter?
Hey,Wij zijn aan het twijfelen tussen chelsy of jozefien de feyter voot te komen zingen in de kerk. Ze zijn nog beide vrij op onze huwelijksdag maar we kunnen maar niet kiezen. Jullie raad is meer dan welkom!Alvast bedankt!!
Andere Reacties: 4 25-11-2008 20:04:12

Vanessa
Liedjes kerk
Hey,Wij zijn aan het kijken welke liedjes we zouden nemen voor in de kerk maar dit blijkt moeilijker dan verwacht. :-)Welke liedjes nemen jullie zoal?Grtjes
Andere Reacties: 11 25-11-2008 19:29:16

liesbeth
live muziek huwelijksmis
Hallo, wij trouwen pas 26/06/2010 en nemen dus op het gemak alle tijd om uit te zoeken wat we precies willen,iemand suggesties voor live muziek tijdens de huwelijksmis, zanger - zangeres - piano of gitaar??? uit de regio west vlaanderen? alvast bedan...
Andere Reacties: 7 25-11-2008 18:46:31

Eveline
Bruidsjurken 'Steven' in Torhout
Lieve bruidjes,Heeft er iemand van jullie al ervaring met bruidsjurken 'Steven' in Torhout? Zij maakt ook zelf trouwjurken..heeft iemand van jullie z'n trouwjurk al bij haar laten maken? Wat vonden jullie van het resultaat??LiefsEveline
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 25-11-2008 18:45:51

pareit
allerlei vraagjes
hallo allemaal,zijn er nog onder jullie die trouwen in 2010? Kzit me allerlei vraagjes: wanneer je best aan alles begint zoals feestzaal, fotograaf, kledij, ...(hebben beiden wel een druk leventje) We hebben ook al beslist om enkel voor de wet te tr...
Andere Reacties: 11 25-11-2008 18:27:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...