Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
Voor de lieve bruidjes die het nog niet beu zijn...
...hun misboekje naar iedereen door te sturen: ze zijn ook welkom op volgend e-mailadres: ellenvandamme@gmail.comBedankt!!!
Ceremonie Reacties: 10 27-11-2008 17:46:39

Patricia
Spelletje maken van wegwerpcamera's
Ik heb enkele wegwerptoestelletjes voorzien, maar om ervoor te zorgen dat er wat grappige foto's tussen zitten (of tenminste geen 101 foto's van de snor van nonkel Jef/de vloer/de glazen enz) zou ik er een opdracht willen opzetten. Maar nu zoek ik du...
Fotografie Reacties: 5 27-11-2008 15:26:34

elke
naaister voor bruidsjurk gezocht
beste bruiden,ik ben op zoek naar iemand die zijn jurk al heeft laten maken bij een naaister en die tevreden was van het resultaat. Ik vind mijn zin niet in de bruidswinkels. (Wel qua model, maar niet qua kleur.) Daarom geef ik er de voorkeur aan om ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-11-2008 15:24:59

Patricia
"alternatief" nummer voor viering
Wij gaan een vriend vragen om een nummer akoestisch te zingen tijdens onze viering (hij speelt zelf in een rockgroepje). Daarvoor ben ik nu op zoek naar een nummer voor hem, maar ik kan niet meteen iets bedenken. Ik zoek iets in de Stubru-stijl, dus ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 27-11-2008 13:38:18

Manon
Doe-moment tijdens de vrijzinnige viering + winterse receptie
Hallo bruidjes in spé,Binnen 72 dagen is het zover en onze viering moeten we nog ineensteken. Straks hebben we onze 2de afspraak met de moreel consulente van de UVV om onze viering te bespreken. Tijdens een traditionele misviering heb je het kaa...
Ideeën Reacties: 8 27-11-2008 13:30:27

marlies
misboekje
Hallo iedereen!!Alvast veel succes aan jullie allemaal met jullie voorbereidingen.Wij trouwen volgend jaar op 5 september en ben nu wat bezig met ons misboekje.Nu heb ik al alle teksten maar ben op zoek naar hoe je de teksten moet plaatsen om juist t...
Andere Reacties: 4 27-11-2008 11:31:59

Marie
Prijs eenvoudige, moderne suitekledij voor jongere dames in de suite
Hallo allemaal,vraagje ivm de prijs van suitekledij:De jongere dames in de suite zoeken een eenvoudig maar toch chique kleedje. Moderne stijl en lengte tot onder de knie ofzo. (zeker niet lang en met sleep en frutsels en hoeden enzo...)Iemand een ide...
Andere Reacties: 5 27-11-2008 11:04:05

Katleen
Naaister gezocht
Hallo Bruidjes,Ik heb een probleempje... Omdat ik mijn zin niet vond in de bruidswinkels, heb ik op internet een vintagepatroon op de kop weten te tikken, uit 1952. Helemaal mijn zin, maar nu moet ik nog iemand vinden om mijn jurk te maken.Kan iema...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 27-11-2008 10:14:47

Nathalie
Feestzaal, eigen catering
Dag iedereen,Voor ons huwelijksfeest zijn wij op zoek naar een mooie feestzaal, vrij van catering in de regio West-Vlaanderen. Ikzelf woon in Gistel.Wie kan er helpen?Met vriendelijke groeten,Nathalie Dumarey
Andere Reacties: 5 27-11-2008 10:09:47

Nathalie
Huwelijkslijst of rekeningnummer???
Hallo Bruidjes, wij gaan proberen om zoveel mogelijk zelf te betalen van onze bruiloft maar zoals jullie wel zullen weten zie je dan je centjes smelten als sneeuw voor de zon. Nu ben ik er principieel tegen om een rekeningnummer op je uitnodiging te ...
Uitnodigingen Reacties: 14 27-11-2008 9:03:13

Kim
Binnen en buitenlocaties omgeving Borgloon - tongeren - sint -truiden
Hallo allemaal,Vandaag nog 30 dagen te gaan en dan trouwen we!Maar we hebben nog steeds geen locaties om foto's te gaan nemen. We zoeken zowel binnen als buitenlocaties. En er mag ook wel de sfeer van Kerstmis inzitten.Alvast bedankt voor de hulp.Gro...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 27-11-2008 6:49:47

jessy
Lingerie
Hey, Ik vroeg me af welke bh ik best zou nemen. Ik ben zelf iets zwaarder mt 46 en bh maat C85, zou ik dan best gaan voor een bustier bh of is dat ongemakkelijk of ga ik beter voor een gewone? Nu ze hebben mij ook aangeraden om iets van kousen te dra...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 27-11-2008 2:01:40

Sharon
waar bruidsboeket regio kortrijk, niet te duur
dag bruidjesWe zouden stillaan eens willen gaan kijken voor de bloemen. Mijn ventje gaat het bruidsboeket kiezen maar ik wil toch eens meegaan om te tonen wat ik leuk vind. Waar kan je mooie bruidsboeketten vinden en niet te duur, liefs regio Kortrij...
Bruidsboeket Reacties: 4 26-11-2008 23:52:47

Katrien
visagiste regio eeklo
Kent iemand een visagiste die aan huis komt in de regio Eeklo?Hoe lang op voorhand leggen jullie kapper + visagiste vast? Groetjesxxx
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 26-11-2008 22:24:31

Carolina
huwelijkskaars????
Misschien een stomme vraag maar ik zie hier regelmatig vragen over een huwelijkskaars. Waarvoor heb je die nodig? Is dit overal? Mijn broer is vorig jaar getrouwd en heeft dit niet nodig gehad. ???
Ceremonie Reacties: 6 26-11-2008 22:20:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...