Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

K
Italiaanse liedjes
hallo allemaal!Ik ben stilletjesaan bezig met het opstellen van een misboekje. Hiervoor ben ik op zoek naar mooie, romantische Italiaanse liedjes. heeft iemand ideeën? Alle suggesties zijn welkom! PS Ook voorbeelden van misboekjes zijn altijd we...
Ceremonie Reacties: 2 29-11-2008 21:50:51

lieve
Kleedje gevonden + commentaar winkels
Hey allemaal...Het is zover, wij trouwen volgend jaar op 29 augustus en heb vandaag mijn kleedje besteld bij Maxim's in Mechelen.Het is een Pronovias jurk geworden...Voor ik mijn jurk heb gevonden heb ik een weg van in totaal 4 winkels afgelegd en de...
Andere Reacties: 10 29-11-2008 18:28:24

Debbie
Kledinghoes bruidsjurk
Hey! Ik ben eigenlijk al getrouwd in mei, maar heb toch een vraagje. Ik heb mijn bruidsjurk meegekregen vanuit de winkel, met een plastic hoes erover. Nu zou ik graag een stoffen kledinghoes kopen, om mijn jurk beter te beschermen in de kleerkast. He...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 29-11-2008 18:00:37

Debbie
kledinghoes bruidsjurk
Hey! Ik ben eigenlijk al getrouwd in mei, maar heb toch een vraagje. Ik heb mijn bruidsjurk meegekregen vanuit de winkel, met een plastic hoes erover. Nu zou ik graag een stoffen kledinghoes kopen, om mijn jurk beter te beschermen in de kleerkast. He...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 29-11-2008 18:00:01

Nada
Visagie & Hairstyling voor al uw feesten
Beste,Bent u opzoek naar een professionele visagiste of hairstyliste voor de belangerijkste dag van u leven? Wenst u hierover meer informatie? Dan kan u mij alvast mailen visagiste@yahoo.comTot dan!Visagie & HairstylingNada A.
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 29-11-2008 17:24:15

Nada
Visagie & Hairstyling voor al uw feesten
Beste,Bent u opzoek naar een professionele visagiste of hairstyliste voor de belangerijkste dag van u leven? Wenst u hierover meer informatie? Dan kan u mij alvast mailen visagiste@yahoo.comTot dan!Visagie & HairstylingNada A.
Andere Reacties: 2 29-11-2008 17:21:09

Ilse
mis of niet?
Hoi allemaalVorige week zijn we naar de deken geweest daar stelde hij de vraag of we een eucharistieviering wouden dus met wijn en hostie of een gewone inzegening van het huwelijk? Ik weet helemaal niet wat we daarop moeten kiezen? Weet er iemand raa...
Ceremonie Reacties: 3 29-11-2008 14:55:45

Sofie
trouwjurk te koop
hello,Door annulatie van mijn huwelijk, moet ik spijtig genoeg mijn jurk verkopen. Het is een marylise - anika. de jurk is maat 42 - wit met een sleepje, de halter is bezet met kleine steentjes. nieuw 1175 nu 900 of overeen te komen.Foto's kan je vra...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 29-11-2008 14:21:31

riet
kosten drukkerij
Hallo allemaal!Weet iemand hoeveel de drukkosten bedragen? Wij hebben er eigenlijk totaal geen idee van! Wij zouden onze uitnodigingen, misboekje, menukaarten, enz laten drukken.Groetjes.
Andere Reacties: 1 29-11-2008 13:26:48

Sophie
fiat 500 huren
Hoi dames, door een bemoedigende reactie van de lieve dame om mijn vorig berichtje is hier een nieuwe vraag...Ik zoek een fiat 500 om te huren regio brugge.Alle reacties welkomgroetjesSophie
Andere Reacties: 4 29-11-2008 12:42:39

Lorianne
bruidsjurk
hey,wij trouwen 12/09/09. Moet je nu echt al gaan kijken voor een bruidsjurk of kan je wachten tot januari? Zijn er dan ook solden of is dit de moeite niet? Ik ben aan het proberen enkele kilootjes te verliezen daarom zou ik liever nog even wachten.x
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 29-11-2008 10:15:25

Sophie
bolletje???
Hoi lieve dames,het klink mss belachelijk, maar al héél mijn leven ben ik superfan van de kampioenen. Ik was dan ook meteen verkocht toen markske en bieke met hun 'bolleke' naar de kerk reden. Heb gezegd...zo wil ik het ook.. Nu ja dames, n...
Andere Reacties: 3 29-11-2008 10:09:49

Lizzy
Trouwjurk Garamaj
Heeft er iemand een idee rond welke prijs de kleedjes van Garamaj zitten?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 28-11-2008 21:55:34

Sharon
Iemand ervaring met kindje van 4 jaar op feest?
Dag bruidjesWij trouwen op 14 februari 2009. Ons kleine meisje zal er bij zijn, ze is 4 jaar oud. Ik weet dat het een vermoeiende dag zal worden, want we zullen al van 's morgens in de weer zijn, en onze kleine meid ook. Ik vrees er een beetje voor d...
Andere Reacties: 2 28-11-2008 21:07:17

Sharon
tiara in het haar, haar los,of opgestoken en welke accesoires nog?
dag bruidjesIk zal een tiara dragen op onze trouwdag, zou graag mijn haar los dragen met krullen erin, maar steken jullie nog accesoires in jullie haar, buiten de tiara dan?groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 28-11-2008 20:47:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...