Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sharon
little flowers in Nederland
dag bruidjesHeeft er iemand al iets besteld op de website www.littleflowers.nl? Hoe lang duurde dit vooraleer de bestelling toe kwam en hoeveel bedroegen de verzendingskosten? groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 0 28-11-2008 20:45:11

Katrien
Den Hof - Zelzate
Hoi Is hier iemand die trouwt in feestzaal Den Hof in Zelzate?Ik had graag enkele vraagskes gesteld, maar liefst per email.lieve72@hotmail.comxxx
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 28-11-2008 19:50:47

tine
onze vader
Hallo,Ik ben op zoek naar een gezongen onze vader voor in de huwelijksmis kan er iemand mij helpen. Mocht er iemand dit hebben mag je dit doormailen tinedesmedt@skynet.bebedankt.groetjes tine en peterwww.tineenpeter.bruiloftsite.nl
Locaties - Viering Reacties: 2 28-11-2008 19:49:59

sarah
kousenband?
de kousenband die je rond je been onder je jurk draagt, van wie krijg je die en waarvoor dient die ook weer? *bloos*
Kledij - Accessoires Reacties: 4 28-11-2008 16:27:29

sarah
update :)
ik ben hier een tijdje ni meer op geweest, ondertss zoveel al gedaan: vorige week kleedje gekozen en gisteren onze ringen. nu moeten we nog beslissen naar waar we op huwelijksreis gaan (wss ons laatste reisje met twee, dus mag iets speciaals zijn, id...
Andere Reacties: 1 28-11-2008 16:20:07

Bart
Wat dragen boven trouwjurk tegen de koude?
Hallo allemaal,Wij gaan trouwen in maart en dan kan het nogal koud zijn.Ik weet niet goed wat te dragen boven mijn jurk.Ik had gedacht aan een wollen poncho of brede sjaal die ik enkel draag in de wagen of tussen de foto´s door.Of zouden jullie ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 28-11-2008 16:17:08

Carolina
toch nog goed nieuws? Den Eyck in Kasterlee.
Ik heb gisteren een bericht gestuurd dat de prijzen zo zijn opgeslagen. Ik heb net telefoon gehad van Den Eyck. Ik heb de menu door moeten sturen die we in gedachten hadden. Nu gaan ze een offerte opstellen. De prijzen zouden wel lichtjes stijgen...
Andere Reacties: 3 28-11-2008 14:45:21

Petra
Huwelijksvoorbereiding
Hallo iedereenWe zijn vorige maand voor de eerste keer langsgeweest bij onze Deken. Een hele vriendelijke man, wel nog heel concervatief. Hij stond er eigenlijk op dat we ons inschreven voor de 'huwelijksvoorbereiding'. Nu hebben we gisteren een ui...
Religie Reacties: 5 28-11-2008 14:33:50

Dominique
Thema op feest
Bruidjes-to-be, heb jullie ideeën wat nodig. Op onze trouw zou ik graag het thema "La Vie En Rose" gebruiken, niet alleen om de kleur roos, maar ook om de bloem. Ik heb voor de vrouwen al een roos gevlochten in staal (door Jorta) als n...
Ideeën Reacties: 2 28-11-2008 14:26:43

Bianca
priester op vakantie
Hallo,iedereen,nu hebben we hier wat voor.Een jaar geleden vroegen we onze datum aan bij het parochiaal secretariaat en een tweetal maanden geleden kregen we dan ook een schriftelijke bevestiging dat onze huwelijksaanvraag was aanvaard en dat onze pa...
Religie Reacties: 1 28-11-2008 13:49:58

Véronique
le chapeau
Beste meiden die nog op zoek zijn naar een kleed.Vorige week donderdag was het de dag om een kleed te gaan zoeken.Mijn zoektocht begon in le chapeau.Ik ben daar super ontvangen.De verkoopster stelde wel moeilijke vragen, maar dit om zo een goed beeld...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 28-11-2008 11:59:00

Arianne
Ervaring Modeshow Geraardsbergen?
Ik heb morgen een afspraak bij ModeShow in Geraardsbergen. Heeft iemand ervaring met deze winkel? Wat is zo de prijsklasse voor een kleedje? Er moet, dacht ik bijbetaald worden voor het aanpassen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 28-11-2008 10:45:11

Annelies
Voor de DJs
Voor de DJs: wij zijn zeer prijsbewust op zoek naar een DJ, geluid en licht, geen projecties of zo nodig, die een zeer uitgebreid gamma aan muziek heeft. Ons feest zal namelijk iets "alternatiever" zijn. We beginnen na de openingsdans namel...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 28-11-2008 10:43:36

Marieke
HUWELIJKSREIS - Andalusië - ervaringen
Dag bruidjes,Omdat ons huwelijk 18/04 dichterbij komt wordt het wel dringend tijd dat we werk maken van onze huwelijksreis.We willen het wel niet te ver maken & betaalbaar.In het reisbureau stelden ze me overlaatst Andalusië voor, schijnt da...
Huwelijksreis Reacties: 4 28-11-2008 9:52:30

Patricia
Schoen kussentjes
Weet er iemand een winkel waar je van die kussentjes kan kopen om in je schoenen te leggen. Ik heb ze vroeger al gezien met gel, maar weet niet meer waar. Heeft er iemand anders dit al geprobeerd?Ik maak me geen illusies: ik weet dat ik het niet gans...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 28-11-2008 9:50:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...