Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Van Gelder
misboekjes
Hoi allemaalNu we bij de priester zijn geweest, zou ik stilletjesaan aan ons misboekje beginnen werken. De grote dag zal er vlugger zijn dan we zelf denken. Dus iedereen die zijn misboekje aan mij wil doormailen... Zo kan ik alvast leuke ideetjes ...
Religie Reacties: 2 25-11-2008 11:10:25

Katrien
Idyllische bestemming huwelijksreis
Hallo,Ik ben al een tijdje op zoek naar een droombestemming voor de huwelijksreis (witte stranden, felblauwe zee, heerlijk relaxen, ...).We trouwen echter in juni en in die periode zit je op veel verre bestemmingen in het regenseizoen (Mauritius, Mal...
Huwelijksreis Reacties: 5 25-11-2008 10:00:42

Vanessa
videograaf
hallo bruidjes in spé, wij trouwen op ! augustus en zijn nog op zoek naar een videograaf. Kent er iemand een goede videograaf (aan democratische prijzen) in de omgeving Zottegem, Geraardsbergen, Brakel?
Video Reacties: 3 25-11-2008 9:46:33

Valerie
huwelijksreis Tenerife
Hey,Wij hebben al zo goed als beslist dat we in april naar Tenerife op huwelijksreis gaan...Iemand van jullie aanbevelingen voor een specifiek hotel? Hotels die ons aanbevolen worden: Riu Palace en la plantaccion del sur.GroetjesValerie
Huwelijksreis Reacties: 4 24-11-2008 22:04:21

Tina
Huwelijksfotografen
Hallo, wij trouwen op 8 augustus volgend jaar en zijn volop op zoek naar een goede fotograaf niet te ver van Londerzeel , Mechelen. Kan er iemand helpen?
Fotografie Reacties: 19 24-11-2008 21:54:03

Riet
Wanneer uitnodigingen versturen?
Hoi,Wanneer beginnen jullie je uitnodigingen e versturen? Maken jullie je uitnodigingen zelf of laten jullie ze door iemand ontwerpen?Vriendelijke groeten Riet
Uitnodigingen Reacties: 7 24-11-2008 21:53:57

Riet
Trouwjurk: grote maten
Hoi,Wie weet er plaatsen waar ze trouwkleren hebben in grotere maten? Mijn kledingsmaat is 48. Ik ben van Sint-Truiden.Vriendelijke groeten Riet
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 24-11-2008 21:51:18

Riet
Loacatie regio Sint-Truiden
Hoi,Wie weet er mooie locaties in de omgeving rond Sint-Triden om foto's te trekken?Vriendelijke groeten Riet
Fotografie Reacties: 2 24-11-2008 21:49:45

Riet
CEREMONIEMEESTER regio Limburg/Vlaams-Brabant
Hoi,Wie weet er een goede ceremoniemeester uit de regio Limburg/Vlaams-Brabant?Vriendelijke groeten Riet
Ceremonie Reacties: 2 24-11-2008 21:47:36

Liesbet
eerst kapper en daarna make-up? of andersom?
Hey hey,Wij trouwen op 20 december, echt niet meer lang dus! Ik had een klein praktisch vraagje: gaan jullie eerst naar de kapper en laten jullie je daarna schminken? Of andersom?
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 24-11-2008 21:37:20

Vera
Fotograaf gezocht! (Limburg)
Hallo!Wij zijn op zoek naar een hedendaagse/vlotte fotograaf voor ons huwelijk op 22/08/09. Kan iemand ons een budgetvriendelijke fotograaf aanbevelen? Eventueel iemand die dit in bijberoep doet o.i.d.Bedankt!Vera
Fotografie Reacties: 15 24-11-2008 20:56:30

Vera
Fotograaf gezocht (Limburg)
Hallo!Wij zijn op zoek naar een hedendaagse/vlotte fotograaf voor ons huwelijk op 22/08/09. Kan iemand ons een budgetvriendelijke fotograaf aanbevelen? Eventueel iemand die dit in bijberoep doet o.i.d.Bedankt!Vera
Locaties - Fotografie Reacties: 2 24-11-2008 20:55:14

Ilse
kindje tijdens trouwfeest?
Wij zullen volgend jaar trouwen en ons zoontje zal dan 1 jaar en 8 maand zijn. We weten niet goed wat we moeten doen met hem tijdens het avondfeest, een babysit zoeken voor s'nachts? We hebben namelijk nooit laten babysitten buiten onze familie zel...
Andere Reacties: 5 24-11-2008 20:17:22

Winterbruidje
Wanneer jurk mee naar huis?
Hoi, ik ga morgen mijn jurk passen en dan gaan ze hem nog wat verstellen (indien nodig). Hoe moet ik me dit voorstellen? Wanneer krijg ik hem dan mee naar huis? Ik trouw de 19e december.Een zenuwachtig bruidje in spe
Andere Reacties: 4 24-11-2008 20:11:27

Freija
lieve woordjes van Carl Norac
Ik ben op zoek naar de tekst van het boekje "lieve woordjes" van Carl Norac.Ben dit weekend de boekenwinkel en bib binnengesprongen... maar het was uitverkocht en uitgeleend..Kan iemand me helpen?Bedankt
Religie Reacties: 3 24-11-2008 19:40:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...