Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annick
proms- lichtje
Vraagje...heeft iemand van jullie enig idee waar je voor een redelijke prijs zulke sleutelhangers met een lichtje aan, zoals je o.a. krijgt bij evenementen als night of the proms.Annick
Andere Reacties: 1 28-1-2009 10:02:57

Solange
inzegening
Kan iemand ons helpen met het vinden van een uitgetreden priester want we willen trouwen met een inzegening. Ik ben vrijzinnig en mijn vriend katholiek en allebei gescheiden. Rent a priest en Get a priest hebben we al gehad, bij de ene mag je geen al...
Ceremonie Reacties: 6 28-1-2009 10:00:39

vanessa
huwelijksnacht, thuis of hotel
hej iedereeneen vraagje, zijn er onder jullie die thuis gaan slapen op jullie huwelijksnacht?bij onze feestzaal is geen suite voorzien, en de zaal zelf is op 8km van ons huisjewe waren dan eigenlijk ook van plan om gewoon naar huis te komen na ons fe...
Andere Reacties: 13 28-1-2009 9:23:39

Nathalie
huwelijksnacht in romantische bruidssuite
Hoi, aangezien we een beperkt budget hebben ,hebben we besloten onze huwelijksreis een paar maanden na de trouw te doen, maar ik zou mijn toekomstige toch willen verrassen met een huwelijksnacht in een romantisch hotel. Weet er iemand romantische hot...
Andere Reacties: 1 28-1-2009 9:23:19

Patricia
Huwelijksreis
Dag allemaalHier ben ik weer... :-) Is er iemand al eens naar de Azoren of Kaapverdië geweest? Zijn dit leuke bestemmingen voor een huwelijksreis?GroetjesPatricia
Huwelijksreis Reacties: 3 27-1-2009 22:51:11

sylvie
bruidsmake-up en kapsel vlaams-brabant
Hallo, kan er iemand een kapper en/of visagiste aanraden die aan huis komt in de regio vlaams-Brabant.Dank je wel! Groetjes
Andere Reacties: 4 27-1-2009 21:42:58

Vicky
locatie huwelijksnacht gezocht
Hallo,wij trouwen op 16 mei 2009 en ons trouwfeest gaat door in Melsbroek.Iemand een goed idee waar wij onze huwelijksnacht zouden kunnen doorbrengen?Iemand ergens daar in de regio gekend en positieve gevoelends hierover?Wij zelf zijn van de regio Me...
Ideeën Reacties: 2 27-1-2009 21:42:40

Vicky
DRUKKER GEZOCHT
Hallo,wij trouwen op 16 mei in Bonheiden en wij zijn op zoek naar een goede, betrouwbare drukker die van prijs ook vriendelijk is in de omgeving van Bonheiden, Mechelen.Iemand in aanbeveling?Groetjes,Michel en Vicky16 mei 2009
Uitnodigingen Reacties: 5 27-1-2009 21:40:47

geert
Klimaxsmusic
Nog iemand ervaring met DJ Klimaxsmusic? Graag uw positieve en/of negatieve punten.Bedankt,G
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 27-1-2009 20:55:52

Sharon
Ceremoniemeester Roeselare - Kortrijk
Hoi iedereen,ik ben op zoek naar een ceremoniemeester voor in de regio Kortrijk - Roeselare. Iemand ideetjes? Hoe lang op voorhand wordt die man/vrouw eigenlijk geboekt?Alvast bedankt voor jullie reacties!Groetjes,Sharon
Ceremonie Reacties: 4 27-1-2009 20:32:27

Ilse
Wat geven jullie aan de kindjes aan de kerk?
Hoi,bij ons is het de gewoonte dat je voor de kindjes aan de kerk een cadeautje voorziet. Wat geven jullie zoal? Hoeveel cadeautje voorzien jullie?Bedankt voor jullie reacties,LiefsIlse
Andere Reacties: 5 27-1-2009 20:19:10

Chantal
Tekst voor ouders
Wij trouwen op 16/5 en ik zou in de kerk bij het dankwoord voor de ouders graag een mooie tekst voorlezen over ouders, een gedicht of een mooie tekst over het ouder zijn of zo. Dit omdat mijn ouders gescheiden zijn en ik niet echt zo'n hechte band he...
Andere Reacties: 6 27-1-2009 20:05:01

Kim
21 feb 2009
Ik wilde even maar laten weten dat wij huwen op 21 februari 2009, dus binnen een kleine drie weken. Moet zeggen dat het raar doet als ik in weken of dagen tel, gezien het precies nog mijlenver weg is als ik over 21 februari spreek.Op 12 feb moet ik l...
Andere Reacties: 4 27-1-2009 19:43:02

Karen
ballonnen
Hallo!Weet er iemand een ballonnenwinkel in de regio van Schilde? Grtjs
Andere Reacties: 2 27-1-2009 19:37:06

Greet
"Gewone" schoenen gezocht!
Hoikes,Aangezien ik voetproblemen heb, weet ik niet waar ik trouwschoenen kan vinden. Ik moet voor mijn dagdagelijkse schoenen al goed zoeken, maar dan heb ik toch één keus uit de zoveel verschillende schoenen.Open schoenen gaan niet (mijn ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 27-1-2009 19:31:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...