Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Vakantiepark
Hallo, weet er iemand een goed vakantiepark zijn, die heel kindvriendelijk is en een goede service bied. Wij verkiezen een midweek met ons dochtertje van 3 ipv een dure huwelijksreis, aangezien wij alles zelf bekostigen. Dank je wel
Andere Reacties: 5 25-1-2009 19:35:14

Els
idee tafelversiering
Hey, vorig jaar ben ik gehuwd en hebben wij voor onze tafelindeling van onze gasten op het avondfeest gebruik gemaakt van doorzichtige bollen die we hadden opgevuld met rijst en daarin een themavoorwerp. De mensen kregen dan een kaartje met naam en v...
Ideeën Reacties: 1 25-1-2009 18:55:34

Greet
Ringen geven in kerk of stadhuis?
Aangezien wij dit (voor)jaar een huis of bouwgrond willen kopen, gaan we dan al voor de wet trouwen. Dit bespaart ons een hoop papierwerk.Het kerkelijk huwelijk en het feest willen we pas doen in het najaar 2010.Wanneer worden de trouwringen dan gege...
Ceremonie Reacties: 9 25-1-2009 18:22:35

cathy
foto's
sorry is pdsfotografiegrcathy
Fotografie Reacties: 0 25-1-2009 18:08:14

Imke
costuum
Hey medebruidjes,Ik ga deze week starten met mijn vriend met het zoeken naar een geschikt kostuum voor hem. Weten jullie goede adresjes? Wij wonen in Antwerpen.groetjesImke
Andere Reacties: 11 25-1-2009 16:52:19

helena
Party-dj Wim
Hallo,wij trouwen op 31 juli in Kampenhout en zijn nog op zoek naar een DJ. Heeft er iemand ervaring met party-dj Wim? Of hebben jullie nog een aanrader uit de streek? Bedankt
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 25-1-2009 16:37:16

Elien
Lingerie onder trouwkleed
Beste bruidjes,Ik vroeg me af welke lingerie jullie dragen onder jullie bruidsjurk. Gaan jullie voor een Bustier (ik heb wel gehoord in 2 winkels dat dit pijn doet als je gaat gaan zitten)? Of voor een strapless bh (Hier ben ik bang dat ik alles ga v...
Kledij - Accessoires Reacties: 17 25-1-2009 16:21:40

B
pronovias voor maatje meer ?
Hoi,De kledij van pronovias vind ik echt prachtig! Heb gezien dat ze dat hebben bij JPC collection. Ben wel wat bang om te gaan passen omdat ik maat 48-50 heb. Is er daar nog iemand geweest die volslank is? Hebben ze daar verschillende pasmodellen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 25-1-2009 16:11:48

Sharon
wie ook problemen met passen van de bruidsjurk?
halloWij trouwen binnen 3 weken en ik heb ondertussen al 3 keer mijn jurk gaan passen. Ik houd momenteel veel water op maar ben niet verdikt, mijn kleed ging telkens moeilijk toe waardoor ik niet kon ademen. Ze gaan er nu een tussenstuk in steken. Be...
Andere Reacties: 1 25-1-2009 15:59:32

Elien
Voorbeden kindje ZH
hey,wij trouwen 7 febr. en ons misboekje is eigenlijk klaar. Nu is mijn zus die normaal in april moest bevallen woensdag al bevallen. Haar kleintje zal dus nog enkel maanden in het ZH moeten blijven. Graag zou ik tijdens de voorbeden een kaarsje late...
Ideeën Reacties: 1 25-1-2009 15:40:29

Cindy
Drukker Antwerpen
Liefste medebruidjes,Weet er iemand een adresje in het Antwerpse van een goede en voordelige drukker. Niet voor onze uitnodigingen maar wel voor ons 'idee' om de mensen naar tafel te begeleiden.GroetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 4 25-1-2009 14:52:09

Ilse
trouwring welke kant?
hoi allmaal,Aan welke kant wordt de trouwring gedragen?Want sommigen zeggen links de andere rechts wij weten het niet meer?Groetjes ILse
Andere Reacties: 9 25-1-2009 14:41:39

An
kledij bruidskindjes
Hallo,Waar halen jullie de kledij voor jullie bruidskindjes? Wat bedraagt de prijs zoal? Iemand enige ervaring met Doets&Doets te Gent? Bij ons zal het meisje vier jaar zijn en het jongetje 3 jaar.Bedankt & groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 7 25-1-2009 14:34:59

cathy
foto's
halloheeft er al iemand kontakt gehad met psdfotografie?grcathy
Fotografie Reacties: 1 25-1-2009 13:02:51

Ester
verrassing huwelijksnacht
Hey, ik zou graag na het feest mijn vriend verrassen met iets maar ik weet niet wat ik zou kunnen doen of kopen...iemand een ideetje?wij trouwen op 7-08-2009groetjes
Andere Reacties: 9 25-1-2009 12:39:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...