Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inge
Lilse Bergen
Hallo,Wij hebben de Lilse Bergen op het oog als locatie voor ons trouwfeest. Ik heb er al heel wat foto's van gezien en deze bevallen mij wel. Referenties over het eten kan ik echter nergens vinden. Heeft er iemand van jullie misschienervaringen met ...
Andere Reacties: 0 26-1-2009 18:50:29

carolien
20/06/2009
hey medebruidjes,wie trouwt er nog op 20/06/09?hoe ver staan jullie al met de voorbereidingen?caro
Andere Reacties: 6 26-1-2009 17:45:47

Vanessa
duo gitaar piano voor misviering
HalloKent er iemand een duo met piano en gitaar die misvieringen kunnen opluisteren? Zang mag erbij, maar hoeft niet. Liefst met website zodat we een demo kunnen beluisteren.groetjes
Muziek - Live Reacties: 7 26-1-2009 17:26:49

annelies
misboekje kindjes
Heb het volgende idee, om een misboekje te maken voor de kindjes die in de viering aanwezig zijn. Dit zou moeten opgevuld worden met spelletjes, tekeningen, ...Iemand ideeen ...?
Ideeën Reacties: 1 26-1-2009 16:30:43

Ans
Wie nog 8 augustus 200ç
Hoi bruidjes in spé...Wie van jullie trouwt er nog op 8 augustus?Ik heb het idee dat ik hopeloos achter sta met de voorbereidingen en af en toe steekt de stress de kop op (nu al!!!)Vermits dit in een vakantieperiode is, wanneer sturen jullie de ...
Voorbereiding Reacties: 8 26-1-2009 16:28:29

Ilse
Aan alle bruidjes die in de maanden feb-maart-april trouwen
Hoi bruidjes,momenteel heb ik nog 54 dagen om de teller staan, wij trouwen op 21/03/09. Beginnen jullie ook stillaan zenuwachtig te worden? Hoever staan jullie? Wij moeten volgende zaken nog doen: bruidslingerie kopen, cadeautjes kiezen voor de kindj...
Andere Reacties: 11 26-1-2009 16:12:24

Ankatrien
Aantal getuigen
Hallo allemaal,Weet iemand misschien hoeveel getuigen je mag vragen, voor kerk en wet? Ik dacht dat het maximum 4 was, maar weet niet of dit voor wet of voor de kerk is?Groetjes,Ankatrien
Andere Reacties: 4 26-1-2009 15:57:36

Lien
Fotograaf Tiffo Design warm aanbevolen!
Beste bruiden en bruidegoms in spe,Wij zijn getrouwd op 11 oktober 2008 en hebben net ons trouwalbum ontvangen dat we hebben laten maken bij de supersympathieke fotografe Tiny van Tiffo Design (www.tiffodesign.be). We zijn zo tevreden met het resulta...
Fotografie Reacties: 6 26-1-2009 15:51:34

nele
art nouveau speld of broche
Hey bruidjes,De stress begint toe te slaan. Met de trouw komt mijn haar in losse krullen met het voorste haar losjes naar achter. Hier zoek ik een mooie speld of broche desnoods voor. Maar het zou iets art-nouveau moeten zijn. Met veel krulletjes enz...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 26-1-2009 15:37:27

stefanie
word misboekje A5....
HAllomijn misbkoekje is helemaal klaar, maar het staat nog in A4 weet er iemand hoe je het boekje maakt in WORD maar dan in zo'n A5 boekje???? xxxxxx
Andere Reacties: 4 26-1-2009 15:04:17

Kim
huwelijkslijst? En waar?
Hallo allemaal,er wordt van ons verwacht dat wij minstens voor een kleine huwelijkslijst kiezen, hoewel dat niet ons originele idee was. Nu was ik me aan het afvragen: waar in godsnaam? Ik zou graag kiezen voor een serviesje van Salt and pepper ofz...
Andere Reacties: 10 26-1-2009 14:27:20

Isabel
Getuige vragen
HalloHoe kan ik mijn vriendin op een leuke originele manier vragen of ze getuige wil zijn van mijn HuwelijkTijd dringt....Isabel12-12-2009
Ideeën Reacties: 9 26-1-2009 12:21:22

Inge
trouwring links of rechts?
Hey,Aan welke hand schuiven jullie de trouwring? Meestal is het rechts, 'k weet't, maar ik heb eens gehoord dat het links ook kan. Er loopt namelijk een ader van je linkerringvinger rechtstreeks naar je hart. Of is dit maar een verzonnen fabeltje? Zi...
Andere Reacties: 10 26-1-2009 12:13:39

sarah
prima piano
hoi dames,heeft iemand ervaring met de bruidswinkel prima piano?ik ga voor de eerste keer kijken naar een jurk, spannend!
Andere Reacties: 1 26-1-2009 12:02:52

jessica
hof ter delft
hallo daar,wie heeft er al een trouwfeets in hof ter delft gegeven? Graag wat reacties! Lijkt me heel leuk daar maar zou graag jullie mening horen...
Andere Reacties: 1 26-1-2009 11:51:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...