Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Patricia
Huwelijksreis
Dag allemaalIs er iemand al eens naar de Galápagoseilanden geweest? Ervaringen? Prijzen?Heel erg bedankt!Patricia
Huwelijksreis Reacties: 1 27-1-2009 19:20:22

Gwen
Huwelijksreis Dominicaanse of Seychellen
Hallo,wij zijn langzaamaan aan het kijken voor een huwelijksreis, die we graag eind augustus-begin september hadden gepland. We willen graag iets exotisch en speciaal, omdat het toch een speciale gelegenheid is die je maar een keer meemaakt in je lev...
Huwelijksreis Reacties: 9 27-1-2009 18:35:40

Julie
trouwmis Bilzen
Hallo,wie heeft hier ervaring met de pastoor van Bilzen? WIj wonen hier nieuw en we weten ook niet goed wat te verwachten. We trouwen in Bilzen zelf.Mag je gewoon zelf je misboekje samenstellen? Groetjes!
Andere Reacties: 0 27-1-2009 18:08:45

Sabrina
Muziek binnenkomen kerk
hallo, wij trouwen in juli en ik ben begonen met mijn misboekje, ik zou binnenkomen met mijn vader en daarvoor heb ik het liedje van romeo et juliette gekozen " aimé "maar voor mij gaat mijn " vriend " met zijn mama binnen en...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 27-1-2009 17:30:35

Linsey
muziekkeuze
Beste trouwersWij zitten al een tijdje te denken aan de liedjes voor de dans met de ouders en de schoonouders. We hebben gehoord dat er veel slows gekozen worden hiervoor, maar een liefdesliedje om met ouders/schoonouders op te dansen vinden wij ook ...
Andere Reacties: 2 27-1-2009 17:19:01

Wendy
Linea Raffaelli trouwkeed te koop - NIEUW!
Beste bruidjes, mijn ventje en ik hebben besloten ons huwelijksfeest af te lasten. Wij wonen momenteel in Engeland en met de omzetting van Ponden naar Euros verliezen wij tussen 30 a 40% van ons budget zonder iets te doen. :o( We hebben besloten dus ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 27-1-2009 15:49:11

ellen
vrijgezellenavond antwerpen
wie heeft er een paar leuke ideetjes voor een vrijgezellenavond in Antwerpen of noord antwerpen. (niet te ver van huis liefst)
Andere Reacties: 3 27-1-2009 15:15:38

sirina
haarversiering ?
weet iemant waar je mooie haarversieringen kan kopen regio brugge ?bedankt
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 27-1-2009 15:10:28

Marleen
Huwelijksreis la Réunion en Mauritius : tips
hallo iedereen,wij denken erover om op huwelijksreis te gaan naar la Réunion, een weekje rondtrekken met een huurauto, met daarna enkele dagen strandvakantie op Mauritius.Zijn er mensen die dit al deden? Is dit de moeite? Wat kunnen jullie ons a...
Huwelijksreis Reacties: 3 27-1-2009 15:06:09

sophie
themafeest
hey,we denken erover na om als thema brugge te nemen. daar is voor ons alles begonnen en daar heeft hij mij ook ten huwelijk gevraagd. maar hoe moet je brugge verwerken in een feest? het is wel het venetie van het noorden, maar het moet brugge blijve...
Ideeën Reacties: 3 27-1-2009 15:04:34

Raquel
muziek Kerk
Hey, wij trouwen op 9 mei en hebben nog niets in elkaar gestoken voor de Kerk.Ik vraag mij af wat er nu zoal gedaan wordt in de Kerk? Is viool en orgel te klassiek of kan dat ook modern klinken. Eigenlijk heb ik ook graag een liedje, waarbij je de te...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 27-1-2009 14:27:16

Geert
Thema Dansen avondfeest
Wij willen graag als thema "dansen en uitgaan" als tafelindeling, omdat we aan stijldansen doen en omdat we fuifbeesten zijn tegelijk. Voorbeelden van dansen (tafels van het avondfeest): chachacha, jive, wals, enz. en uitgaan (tafels van he...
Ideeën Reacties: 1 27-1-2009 13:24:26

Sara
eerste lezing...
Hallo iedereen!Ik zit met een klein probleempje. Onze mis is eigenlijk al af, maar ik zou de tekst van de eerste lezing graag vervangen, omdat die niet zo bij ons past. De tekst die we nu gebruikt hebben, gaat over een engel in een winkel, die zaden ...
Religie Reacties: 5 27-1-2009 12:16:37

Dorien
Huwelijk 10.07.10 Bruidsjurk collectie 2008?!
Hallo medebruidjes , Ons huwelijk is pas in juli 2010.Maar onlangs vond ik de jurk van man dromen , ze is wel van de collectie 2008 van Demeterios. Ik heb al eens bij verschillende bruidswinkels geinformeerd of ze de jurk nog kunnen nabestellen. Ben ...
Andere Reacties: 7 27-1-2009 12:12:33

Mandy
@ Dorina
Hoi Dorina,Heb je een ander e-mail adres? Of is dat ook nog steeds geldit?Ik heb je @live adres.Groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 27-1-2009 11:51:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...