Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jamine
Trouw bbq
Hallo, wij zouden graag een niet traditioneel huwelijksfeest houden. We denken in de richting van een bbq, wie heeft hier ervaring mee? Ik ga er ook vanuit dat dit goedkoper is dan een echt gangenmenu, maar ik ken niet echt de mogelijkheden. We zoude...
Locaties - Feestzaal Reacties: 21 28-1-2009 20:33:39

Cindy
tekstje voorlezen door zoon
Hallo,Onze zoon van 6 (tegen dan 7) wil ik in het gemeentehuis een tekstje laten voorlezen. Heeft misschien iemand dit ook laten doen en wie heeft hier een voorbeeld van?Graag mailen naar cindy.nies@pandora.beAlvast bedankt,Cindy 28/08/09
Ceremonie Reacties: 2 28-1-2009 20:30:44

Cynthia
2 keuzeliedjes voor genodigden
hey iedereen!wij zouden graag de mensen de mogelijkheid geven om 2 liedjes naar keuze aan ons door te geven die zij willen horen op het dansfeest, zo heeft niemand een excuus om niet te dansen. Maar hoe zouden we dit (origineel) kunnen omschrijven op...
Andere Reacties: 3 28-1-2009 19:32:28

Natasha
Videograaf
Hoi Mede-touwers,in onze zoektocht naar een videograaf zijn we terechtgekomen bij BM video en Multimedia uit Belsele. We hebben er vrijdag een afspraak. Heeft iemand soms ervaring (positief of negatief) met deze mensen. Alvast bedankt.Natasha
Andere Reacties: 3 28-1-2009 19:27:37

Astrid
feestzaal of locatie in de omgeving van ninove geraardsbergen en omliggende;
Beste lezers,Wij gaan in november trouwen en zijn op zoek naar een feestzaal of locatie die rustiek is en vooral betaalbaar is.Dit in de omgeving van Ninove-Geraardsbergen.Dank bij voorbaat.
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-1-2009 17:26:56

Astrid
feestzaal of locatie in de omgeving van ninove geraardsbergen en omliggende;
Beste lezers,Wij gaan in november trouwen en zijn op zoek naar een feestzaal of locatie die rustiek is en vooral betaalbaar is.Dit in de omgeving van Ninove-Geraardsbergen.Dank bij voorbaat.
Andere Reacties: 0 28-1-2009 17:24:58

Katrien
Kapper opsteekkapsel omg. Hasselt
Hoi, ik ben op zoek naar een kapper die goed is in opsteekkapsels, in de buurt van Hasselt. (Ruim genomen, ook haalbaar is bv. Lummen, Sint-Truiden, Alken,...). Er zijn heel wat kappers in de buurt, maar slechts weinigen die écht een goed opstee...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 28-1-2009 17:13:01

Veerle
locaties regio Diest-Sint-Truiden-Herk-de-Stad
Hallo,Kent er iemand leuke fotolocaties in de buurt van Diest, Herk-de-Stad, Sint-Truiden? Of toch een beetje in de regio?Buitenlocaties, maar ook zeker en vast binnenlocaties. Groetjes,Veerle
Fotografie Reacties: 2 28-1-2009 17:10:35

Anneleen
bedankingen
Wat schrijven jullie op de bedankjes voor de gasten?Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 3 28-1-2009 16:56:17

Fie
kerk
Hoi allemaal,ik heb hier al een paar keer gelezen dat jullie soms de kerkboekjes doorsturen naar elkaar. Dit zou ons uit de nood helpen. Wij moeten nog een paar mooie teksten vinden.Dus geheel vrijblijvend mogen jullie altijd een paar vb'tjes doorst...
Andere Reacties: 1 28-1-2009 16:55:13

Elly
documenten ondertrouw
Ik en mijn vriend trouwen op 08/08/09 en nu is mijn vragen welke documenten ik allemaal nodig heb om in ondertrouw te kunnen gaan (gemeentenhuis en kerk)?Heb ik ook gegevens nodig van de getuigen?Alvast bedankt voor de reacties !!
Juridisch Reacties: 10 28-1-2009 15:09:44

Evelien
hoeveel tijd tussen burgerlijk en kerkelijk huwelijk?
ik weet niet goed hoeveel tijd ik moet laten tussen kerkelijk en burgerlijk huwelijk. Kerk en gemeentehuis liggen 5 minuutjes wandelen uit elkaar. Als we om 13u voor de wet trouwen en om 14u voor de kerk hebben we tijd voor foto's op gemeentehuis, ku...
Andere Reacties: 8 28-1-2009 14:49:30

ilse
DJ beekhoeve Neerlanden
Dag bruidjes. Heeft er iemand ervaring met de DJ van de beekhoeve in Neerlanden. Die kost ons namelijk 650 euro maar hoe weten we of dat een hele goeie is?groetjes,
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 28-1-2009 14:48:39

Debby
Openingsdans, maar wat erna...
Hey iedereen,Ik lees veel en zou dat ook wel willen, zo een openingsdans eerst heel traag en dan zo onderbroken en effe een beat erin...maar wat dan met de dans erna met de vader en moeder en vermenigvuldigen??Hoe hebben de bruidjes die dat hadden da...
Andere Reacties: 4 28-1-2009 14:45:33

Evelien
hoeveel tijd tussen burgelijk en kerkelijk huwelijk?
Ik zit met een dilemma.Wij trouwen om 13u voor de wet en tot nu toe om 14u voor de kerk. Het is vijf minuutjes wandelen tussenin. Maar nu zegt mijn schoonfamilie dat ik beter om half twee trouw, een half uur na het gemeentehuis dus. Ik weet niet goed...
Andere Reacties: 5 28-1-2009 14:44:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...