Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tomas
zoektocht naar een dj
Hallo hallo,wat zijn jullie ervaringen met partylighting als DJ? Komt in onze zoektocht voorlopig als goedkoopste uit de bus... Bedankt he
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 29-1-2009 19:57:01

Sabrina
binnengaan vriend met zijn mama en daarna de suite
hallo, bruidjes wij komen binnen in de kerk op zijn amerikaans , mijn vriend met zijn mama dan de suite en daarna kom ik maar nu vind ik geen liedje waarop mijn vriend met zijn mama en dan de suite zou binnengaan ik had gedacht aan iets zonder tekst...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 29-1-2009 19:56:39

Ans
Huwelijksreis: knoop doorgehakt?
Hey,Na 2 maanden zoeken, twijfelen, vragen, lezen, opnieuw twijfelen... hebben we eindelijk de knoop doorgehakt naar waar we op huwelijksreis gaan. Oorspronkelijk hadden we 4 favoriete bestemmingen.1) Pacific Islands - VEEL te duur blijkbaar2) Seyche...
Huwelijksreis Reacties: 7 29-1-2009 19:32:26

Karmen
Fotolocatie Leuven - Genk - Bokrijk
Vermits wij enkel voor de wet trouwen, hebben we heel wat tijd voor een uitgebreide huwelijksreportage! Hiervoor ben ik nog op zoek naar leuke locaties in Leuven, waar we zullen trouwen & in Genk/Bokrijk, waar ons feest is. Naar het oude dorpje i...
Andere Reacties: 3 29-1-2009 19:31:22

Karmen
Kapster - Visagiste Regio Leuven
Ik zoek nog een kapper/kapster & visagiste, liefst aan huis, in de buurt van Leuven. Is er iemand, die me de hare kan aanbevelen om eens uit te testen? Bedankt! :)
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 29-1-2009 19:27:47

Sarien
paspop gezocht
Hallo allemaal,leuk om te zien hoe jullie bezig zijn met de voorbereidingen.Wij zijn ondertussen al een 6-tal maanden getrouwd maar ik zou heel graag mijn trouwjurk op zo'n paspop hangen om uit te zetten.Iemand enig idee waar je deze voor een redelij...
Andere Reacties: 4 29-1-2009 19:26:31

Geert
Los
Telkens als ik aan iemand laat weten dat ik mijn haar niet ga opsteken, omdat ik dat nooit doe en omdat dat niet bij mijn gezicht past, krijg ik heel rare reacties. Ik lijk wel zot omdat ik dat doe, want voor 99% van de mensen is een trouwkapsel een ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 22 29-1-2009 18:59:31

marc
betaalbare fotograaf+ locatie omgeving Ninove
Wij trouwen op 17 juli 2009 en zijn nog steeds op zoek naar een fotograaf die niet te duur is. Weet er ook iemand een goede locatie in de omgeving vtussen Ninove en Gooik om mooie foto's te maken?Marc
Fotografie Reacties: 7 29-1-2009 18:42:39

cien
koekjesfee altijd overschot?
hey brides:)ik lees hier af en toe dag de koekjesfee altijd zeer ruime porties voorziet in haar taarten..als ik dus aan ongeveer 60 man zit kan ik gerust een taart voor 50 man bestellen? of is dit een beetje overdreven?groetjes
Andere Reacties: 3 29-1-2009 17:04:31

wendy
foto s
hello,Heeft er iemand een idee wat een fotoreportage en eventueel een dvd kosten? Iemand een voorkeur. Wij zijn van Linter ..Bye bye
Fotografie Reacties: 8 29-1-2009 15:44:12

marijke
Perles d'amour
Op deze site vond ik een link naar PERLES D'AMOUR, zij komen blijkbaar ook naar je thuis. Is dit een betrouwbare winkel, want nog nooit eerder van gehoord? Heeft iemand ervaring met hen?
Andere Reacties: 5 29-1-2009 14:51:52

Els
Hoeveel gangen op menu
Hey,misschien een rare vraag, maar toch... Hoeveel gangen voorzien jullie op het menu van je trouwfeest? (Dus naast het aperitief en de bijhorende hapjes) Enkel 1 voorgerecht, hoofdschotel en dessert of koud voorgerecht, soep, warm voorgerecht, al d...
Andere Reacties: 17 29-1-2009 14:24:25

Nele
schieten voor huwelijk
Hoi bruidjes,Mijn vriend zou graag hebben dat er geschoten wordt de week of avond voor ons huwelijk. Ik heb dit eigenlijk nog nooit zelf meegemaakt. Wat wordt er dan van eten of drinken gegeven en is het de bedoeling dat je de buren enz uitnodigd?Gro...
Andere Reacties: 9 29-1-2009 13:55:54

Ans
Alles onder 1 dak
Hey,Weet er iemand nog adresjes waar je alles onder 1 dak kan vinden (zoals Bruidsparadijs, maar daar was ik niet zo tevreden)Ik heb binnenkort een dagje vakantie en wil samen met mijn mama op accessoire jacht gaan, en ik vindt het altijd wel leuk om...
Andere Reacties: 0 29-1-2009 13:30:44

Isabel
Fotograag regio Roeselare
hallo bruidjes in speiemand ervaring met een fotograaf van Roeselare of omstreken. Dit om heel de dag foto's te maken om zo een mooie album te bekomen...Isabel12/12/2009
Fotografie Reacties: 8 29-1-2009 12:27:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...