Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karmen
Gemiddelde Prijs Videograaf
Wij twijfelen over het al dan niet boeken van een videograaf. Alles zal een beetje van de andere gemaakte kosten afhangen, vrees ik. Nu weet ik niet goed hoeveel budget we zouden moeten vrijmaken voor een videograaf. Ik neem aan dat dit zoals bij de ...
Video Reacties: 7 22-1-2009 15:04:52

cindy
suitekleding
Hey,Ik trouw 26 juni en binnen enkele maanden wil ik graag gaan kijken met mijn zus van 16 voor een kleedje voor haar. Nu is mijn vraag of iemand weet waar je betaalbare kleedjes kan vinden en niet te oud. Eerder wat speels maar toch klassevol.Alvast...
Andere Reacties: 10 22-1-2009 14:54:25

Van Gelder
muziek kerk
Na lang aarzelen en twijfelen ben ik tot een besluit gekomen over de liedjes die we in de kerk zouden willen spelen. Natuurlijk moet de pastoor zijn goedkeuring nog geven. Wat vinden jullie er al van?intredelied: Zij van Marco Borsatona de eerste l...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 22-1-2009 14:25:23

sarah
i will follow him (sister act) partituur
Dag bruidjes!Ik wil graag het lied "i will follow him" (sister act) in mijn viering door een koor laten zingen. Heeft iemand hier de partituur van?Danku!
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 22-1-2009 14:04:35

Dorien
Ervaringen Jef Celen
Hallo medebruidjes , Ik heb de site van fotograaf Jef Celen bekeken , en ik moet zeggen ik ben echt onder de indruk van zijn foto's maar ook van zijn prijzen! Hebben jullie hier goede erveringen mee? En hoe zien de foto's eruit? Jullie mogen mij alti...
Fotografie Reacties: 7 22-1-2009 13:36:34

sarah
muziek uit musicals/films
Dag bruiden!Ik ben druk bezig met het in elkaar steken van de viering. Daarin had ik graag muziek gebruikt (live gezongen) uit vooral musicals, maar ook muzikale films zijn aan de orde. Hebben jullie ideeën?Ik dacht al aan:- one hand, one heart ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 22-1-2009 13:29:37

Joke
Make-up
Hallo, op 4 juli'09 trouw ik. Ik ben nog op zoek naar een visagiste die aan huis komt (regio Ninove). Kan iemand mij helpen?
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 22-1-2009 13:05:11

Marleen
Parijse Stadsbus
Dag Bruidjes en Bruidegommen,We hebben een beetje laat beslist (door omstandigheden) om toch met een bus het vervoer te regelen. Probleem is, we trouwen reeds op 23 mei. We zouden graag een Parijse Stadsbus nemen. We hebben al gechecked bij de London...
Andere Reacties: 8 22-1-2009 11:50:23

stefanie
uitnodigingen
hallo,Vraagje wat moet er op de enveloppen staan: naam en voornaam of enkel de naam? En schrijf je er dan familie voor of niet? Groetjes Stefanie xxx25/09/09
Andere Reacties: 6 22-1-2009 11:33:27

stefanie
kapster aan huis
hallo, Kent er iemand onder jullie een GOEDE kapster of kapper die aan huis komt? En die zich mogelijks een hele voormiddag zou kunnen vrij maken? LIefst regio Brugge Groetjes Stefanie xxx25/09/09
Andere Reacties: 0 22-1-2009 11:32:14

Sonia
nog iemand op zoek naar een origineel Valentijnsgeschenk?
Hey mede-bruidjes,Ik postte een tijdje geleden het berichtje in verband met de fotoshoot die ik volgende zondag zou doen als verrassing voor mijn ventje.Het was leuk om zoveel reacties te krijgen in mijn mailbox. Ook van enkelen die die reeds gedaan ...
Andere Reacties: 0 22-1-2009 11:26:21

Nele
Cadeautip, waar plaatsen?
Hallo,Wij trouwen op 25 april en zijn nu volop bezig met onze uitnodigen op te maken. Maar nu zit ik toch nog met een vraagje, waar wordt normaal gezien de cadeautip (rekeningnummer) op geplaatst? Is dit op de algemene uitnodiging of op de kaartjes d...
Uitnodigingen Reacties: 12 22-1-2009 11:23:56

inge
grote maatjes
Hoi,Ik trouw in juni (mijn tweede huwelijk ). Ik zou graag een niet-typische trouwjurk kiezen, maar heb spijtig genoeg ook nog eens maat 46..Iemand tips voor iets moois ?Ik wil stralen, maar dat is niet gemakkelijk met mijn maatje..
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-1-2009 10:51:54

Fie
22 augustus 2009
Hoi allemaal, wij trouwen op 22 augustus 2009. Zijn er nog mensen die op deze datum trouwen? groetjes,
Voorbereiding Reacties: 17 22-1-2009 10:28:36

Geert
DJ
Wij vinden muziek heel belangrijk: we doen aan ballroomdansen, maar kunnen evengoed uit de bol gaan op house. Daarom is de discobar ook heel belangrijk!Wie kent er discobar Soundvision of dj Supreme? Ervaringen?Valerie en Geert
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 22-1-2009 9:49:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...