Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cathy
ringen
Dag Kelly,Kan je mij dat adres geven van die Jood waar je bent geweest?Mvg,Cathy
Kledij - Accessoires Reacties: 0 21-1-2009 20:18:55

Lesley
Etiquette kerk
Hey,Kan er mij iemand vertellen waar de bruid zit ten opzichte van de bruidegom in het stadshuis en de kerk? En aan welke kant komt de bruid binnen met haar vader? (linkerkant of rechterkant).Lesley
Ceremonie Reacties: 5 21-1-2009 19:59:13

Sabrina
wanneer ouders bedanken tijdens feest
hallo,wij zouden graag onze ouders bedanken s avonds op het feest maar wanneer doe je dit juist tussen het eten,voor het eten? wij zouden een liedje laten spelen en iets afgeven,sabrina
Andere Reacties: 4 21-1-2009 19:16:21

Sharon
Aangeven trouw aan kerk en gemeente
Hallo,een vraagje. Wanneer moet je eigenlijk met naar de gemeente gaan en naar meneer pastoor om de datum van uw huwelijk aan te geven? Is dat ook zo dat data bezet zijn of is er altijd plaats?Alvast bedankt voor jullie informatie!Groetjes,Sharon
Voorbereiding Reacties: 10 21-1-2009 19:10:30

Anne
kaligrafie uitnodigingen
Hallo bruidjes,ik ga binnenkort met de adressen van de uitnodigingen beginnen maar zoek nu nog een goede website met verschillende kaligrafische lettertypes die ik kan gebruiken om dit mooi te schrijven. TIps?Groetjes
Andere Reacties: 1 21-1-2009 18:48:39

cathy
openingsdans
Hallo,Wie kan me helpen met enkele liedjes?We kunnen maar geen besluit nemen....Mvg,Cathy
Openingsdans Reacties: 3 21-1-2009 18:18:19

Veronique
Binnenlocaties Gent
Hoi iedereenWe zijn op zoek naar binnenlocaties in Gent. Heeft er iemand een idee van leuke locaties, neem je al op voorhand contact op (best wel vermoed ik) en vragen ze een vergoeding?Alvast bedankt!GroetjesVéronique C.15/5/09
Locaties - Fotografie Reacties: 2 21-1-2009 17:59:12

Ellen
Wat houden bruidskindjes in hun handen?
Al een tijdje zit ik met een beetje een vreemde vraag waar ik maar geen sluitend antwoord op krijg in onze omgeving...Wij hebben 2 bruidskindjes: een meisje van dan acht en een half en een jongetje van dan vier en een half (broer en zus). Geven julli...
Andere Reacties: 7 21-1-2009 17:51:10

Saskia
Originele & budgetvriendelijke feestlocatie
Weet er iemand een leuke en orginele feestzaal in Antwerpen - zonder catering en waar je eventueel buiten kan ?Wij zijn met +/- 50 pers , een oude schuur of een verlaten fabriekspand. Thanks !
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-1-2009 17:32:26

cathy
ringen
hallo,is er iemand die zijn trouwringen bij de joden in antwerpen heeft gekocht? ik heb me laten wijsmaken dat die veel goedkoper zijn...groetjes,cathy
Kledij - Accessoires Reacties: 6 21-1-2009 17:32:08

Saskia
Originele & budgetvriendelijke feestlocatie
Weet er iemand een leuke en orginele feestzaal in Antwerpen - zonder catering en waar je eventueel buiten kan ?Wij zijn met +/- 50 pers , een oude schuur of een verlaten fabriekspand. Thanks !
Andere Reacties: 1 21-1-2009 17:30:32

Gitte
fotolocaties (Oud-)Turnhout
Wij trouwen op 4 juli in Oud-Turnhout. Ik zou graag foto's gaan trekken in het Begijnhof van Turnhout, maar we zijn nog op zoek naar 2 andere toffe locaties die er niet zo ver af zijn. We hebben namelijk niet zo heel veel tijd om overal naartoe te ri...
Fotografie Reacties: 3 21-1-2009 17:18:46

Saskia
Feestschuur
Wij dromen er van ons avondfeest te houden in een oude schuur.. Iemand tips om zulke locaties te vinden in Antwerpen? Of ervaringen ermee? Thanks!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 21-1-2009 17:12:04

Annelies
wettelijke trouw
Hallo iedereen,Zou er iemand weten of je in het gemeentehuis van Wevelgem een langere ceremonie kan vragen als je enkel voor de wet trouwt?Groetjes, Annelies
Ceremonie Reacties: 2 21-1-2009 16:49:42

Jill
woehoe jiepieh
Hallo aan alle bruidjes en bruidegommen en andere forumbezoekers :-) Ons huwelijk is nu zaterdag en ik wil iedereen alvast bedanken voor de leuke tijd hier op het forum en de vele tips die ik gekregen heb !!! Het is echt veel waard en zo'n grote hulp...
Andere Reacties: 13 21-1-2009 16:47:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...