Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lien
Cabo Verde als huwelijksreis?
Graag jullie tips, suggesties, opmerkingen,...Wij willen supergraag een onvergetelijke huwelijksreis, liefst zo exotisch mogelijk: Bali, Mauritius, Malediven, Curaçao, Aruba, ... enz. Jullie begrijpen wat ik bedoel :-)Maar wat jullie ook begrijp...
Huwelijksreis Reacties: 9 19-1-2009 20:47:21

Ann
lied intrede zaal
Ik heb zopas vernomen dat we de zaal binnenkomen op het avondfeest als alle gasten al zitten. nu zijn we dus op zoek naar een leuk (niet cliché) liedje hiervoor. Wij dachten aan Viva la vida van Coldplay... Iemand nog suggesties?groetjes,Ann(nog...
Andere Reacties: 6 19-1-2009 20:18:56

Ilse
Traiteur Geert Sercu uit Roeselare
Wij trouwen volgend jaar in het fabriekspand en zijn nog op zoek naar een traiteur... heeft iemand ervaring met traiteur Sercu? Wij kennen die namelijk niet...Bedankt!groetjes
Andere Reacties: 6 19-1-2009 20:06:00

Claudia
liedje bij buitengaan Kerk
Hallo mede-bruidjes! Ik ben bezig met het misboekje en ben opzoek naar een liedje voor bij het buitengaan van de kerk. Ik wil echt een super lied ! Liefst geen die we bij elke bruiloft horen; perfect day, beautiful day, ...Help?!Mercikes !!! XXX
Andere Reacties: 12 19-1-2009 20:01:28

Ilse
website kapsel
kent er iemand een goede website waar 'normale' opgestoken en/of bruidskapsels op te vinden zijn? Als ik google kom ik op allerhande website uit, maar met die geknutselde kapsels kom ik het gemeentehuis niet uit! :-)bedankt voor de tips!Ilse
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 19-1-2009 18:33:36

candy
Help notaris
hoi!Wij vroegen ons af hoe lang op voorhand moet je gaan naar de notaris?En wat zijn de nadelen van trouwen met gescheiden goederen?( ik heb wel een zaak, dus dit moeten we zo doen)
Juridisch Reacties: 8 19-1-2009 17:52:15

Elien
@ Birgitt die al een feest in het vaderland heeft meegemaakt!
Enkele dagen geleden heb ik hier een vraag gepost ivm het vaderland en toen heb jij, Birgitt hierop gereageerd.Nu mijn vraag. Weet jij soms hoeveel man er op dat feest was. Bij ons zouden er 193 zijn (natuurlijk zullen er nog afvallen) maar ik weet n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 19-1-2009 17:14:41

heidi
proefkapsel
hallo, met jullie proefkapsel, hoe doen jullie dit, doe je dat op dezelfde dag dat je je kleedje mag gaan passen, en zo ja, lopen jullie er dan een hele dag mee rond (met de kans dat jullie verloofde dit dan ziet), ik moet binnenkort namelijk een af...
Andere Reacties: 4 19-1-2009 16:13:12

dominique
:-( We moeten een nieuwe huwelijksdatum zoeken! :-(
Hoi bruidjes,Effe mijn hart luchten. We hebben onze trouwdatum al gekozen en dit zou zijn op 15/05/2010. Nu heb ik ontdekt dat het op 13/05/2010 Hemelvaart is en voor alle zekerheid heb ik aan de gemeente gevraagd of ze dan wel huwelijken voltrekken....
Ceremonie Reacties: 17 19-1-2009 15:49:45

evi
wanneer kleren kopen voor de bruidskindjes
hey,wij zitten met 5 bruidskindjes, waarvan 2 meisjes en 3 jongens, onze trouw is op 4juli maar wanneer nu best iets kopen kzou ook niet willen dat ze tegen ons huwelijk al er uitgegroeid zijn!!!groetjes
Kledij - Suite Reacties: 3 19-1-2009 15:46:12

Van Gelder
Cadeautip!
Hey allemaalIk ben volop bezig met de opmaak van onze uitnodigingen. Het ging vlotjes tot ik bij cadeautip kwam. Ik wou er eerst een mooi tekstje van maken, maar ben nu toch aan het twijfelen om gewoon cadeautip erop te zetten met een evelopje of r...
Uitnodigingen Reacties: 8 19-1-2009 15:05:35

Evelien
goedkope trouwringen
Hallo, Wij hoorden op de huwelijksbeurs dat de gemiddelde prijs voor 2 trouwringen ongeveer 1200 euro bedraagt. Ik vind dat enorm veel en zoveel geld hebben we niet. En ze vertelden ons ook dat zilveren ringen oxideren bij veel mensen. Is dat waar? ...
Andere Reacties: 19 19-1-2009 14:43:22

Evelien
Hoeveel krijg je in enveloppen en op rekening?
misschien een stomme vraag, maar wij vroegen ons af op hoeveel we ongeveer mogen rekenen per persoon of per koppel dat mensen schenken in een envelopje? Hiermee hopen we toch een stukje van het huwelijksfeest terug te kunnen betalen. Wij denken/hopen...
Andere Reacties: 14 19-1-2009 14:20:49

Tine
Bon Juwelier Gallet-Claeys
Hallo,Op de huwelijksbeurs in Brugge heb ik een bon gewonnen bij juwelier Gallet-Claeys (in Brugge).Het gaat om een bon van 125 Euro bij aankoop van een paar verlovings-en/of trouwringen.Wij hebben onze ringen uiteindelijk elders gekocht en de bon du...
Andere Reacties: 4 19-1-2009 14:03:44

sophie
den orchidee Lokeren
Dag koppeltjes,We hebben ondertussen al een paar feestzalen bezocht en geraken er niet direct uit. We zijn onder andere al naar den orchidee lokeren, zilte zoen elversele, hofke van bazel geweest. Ik wou toch nog even de mening van jullie horen over ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 19-1-2009 14:00:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...