Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bruid
gezocht..vervoer naar gemeentehuis 13 maart
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar vervoer voor vrijdagnamiddag 13 maart.We willen graag met een mooie wagen naar het stadhuis en terug.Het hoeft geen ceremoniewagen te zijn, maar wel iets anders dan onze versleten Twingo waar we nu mee rijden.Vertrekpu...
Andere Reacties: 3 19-1-2009 9:54:12

Karen
goedkopere uitnodiging
hoi iedereen,wij zijn op zoek naar een uitnodiging. We verschieten een beetje van de prijzen. Uiteindelijk zal de uitnodiging toch in de vuilbak belanden of open haard :) (bij onze gasten he...) Die van ons bewaren we natuurlijk)Iemand ideetjes waar ...
Uitnodigingen Reacties: 12 19-1-2009 9:28:08

Petra
huwelijksreis Dominicaanse
Hallo iedereenZijn er nog mensen die als huwelijksreis de Dominicaanse gekozen hebben? Wij hebben voor het hotel: 'Riu palace punta cana' gekozen. Iemand ervaring mee?GroetjesPetra13/06/2009
Huwelijksreis Reacties: 8 19-1-2009 9:02:44

Nathalie
bestelling kleding bruidskinderen
Gisteren zijn we op zoek gegaan naar kleding voor ons bruidsmeisje. We zijn bij boetiek Lief geweest om eens te kijken. Ons gedacht was eigenlijk om haar als een echte prinses te kleden maar de verkoopster liet ons alleen de communiekleedjes passen,...
Andere Reacties: 3 19-1-2009 8:56:08

candy
Leuke locaties Kortrijk FOTO
Wij zoeken leuke locaties voor binnen en buiten rond de streek Kortrijk en Marke.Wij dachten aan het astridpark voor de symetrie met de bomen.. Kennen jullie nog leuke locaties?wij trouwen in het Klokhof en das een fermette stijl met een moderne toet...
Fotografie Reacties: 5 19-1-2009 7:41:23

Els
Feestzaal Hof ter Mude
Wij zijn van plan te trouwen in de zomer van 2010, we hebben al wat rondgespeurd naar een zaalen Hof ter Mude is ons opgevallen. Kunnen jullie ons helpen met wat reacties, positief of negatief.
Andere Reacties: 3 18-1-2009 22:03:51

Natasha
huwelijksreis bali
heywat vinden jullie van een huwelijksreis naar Bali?iemand reeds ervaringen? tips?groetjesNatasha
Huwelijksreis Reacties: 13 18-1-2009 21:31:28

Stefanie
Op zoek naar zaal in West-Vlaanderen, regio Roeselare-Kortrijk-Brugge
Wij willen een origineel huwelijk vandaar deze oproep:Wie kent er een zaal/plaats (oude kapel, oude schuur, oude bioscoop,...)die verhuurd wordt die als huwelijksfeest kan gebruikt worden? Als het maar iets anders is!!!!Alle ideetjes zijn welkom!Groe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 18-1-2009 21:29:50

Tim
ceremonie wuyts - de vooght
vandaag naar de trouwbeurs geweest in Genthuwelijksorganisator wuyts - de vooght ontmoetgaf ons een goede indruk en denken er aan om het huwelijkspakket te nemeniemand ervaring (pos/neg) met deze mensen?thanks
Ceremonie Reacties: 4 18-1-2009 21:15:55

Fien
Fotograaf regio Gent (zonder fotoalbum)
Hey hey,Kent iemand van jullie een goede (betaalbare) fotograaf liefst van regio rond gent, maar mag ook verder. Wij houden wel niet zo van de klassieke reportages en zouden ook geen fotoalbum willen, maar de foto's op dvd.GroetjesFien
Fotografie Reacties: 19 18-1-2009 20:37:58

jessica
jessica
hallo iedereen, heeft iemand van jullie het gospelkoor 'african joy' al eens geboekt voor in de kerk? Zo ja, wat ware de reacties? Is het echt speciaal genoeg? thanxxxx
Andere Reacties: 0 18-1-2009 20:36:33

Ellen
alternatief voor het envelopje
Ik wilde mensen graag duidelijk maken dat wij het liefst geld ontvangen maar vind het envelopje nogal afgezaagd. Daarom had ik dit in gedachten: "Ons spaarvarken heeft een slanke lijn en dat vinden wij niet zo fijn :-( Doet u ons graag een plezi...
Andere Reacties: 8 18-1-2009 20:35:13

Liesbeth
Suitekleren
Mijn schoonmoeder, schoonzus en mijn zus willen graag in de suite lang gaanmaar mijn mama wilt liever kort. Ik heb het gevraagd in een trouwwinkelmaar het wordt blijkbaar allebei evenveel gedaan. Ik kan de knoop niet goed door hakken.Wat doen jullie?
Kledij - Suite Reacties: 7 18-1-2009 19:25:33

Karmen
De Koekjesfee
Heeft er iemand van jullie een bruidstaart besteld bij de Koekjesfee in Hasselt? Of al eens een huwelijk of ander feest, waar zo'n taart werd besteld? Mooi zijn ze zeker, de foto's spreken voor zich! Maar ik vroeg me af of ze per persoon de prijs waa...
Ideeën Reacties: 7 18-1-2009 19:03:42

Katrijn
Wie betaalt de bruidskindjes?
Hallo allemaal, ik zit met een ambetant probleempje:wij hebben voor onze trouw 2 bruidsmeisjes van allebei 5 jaar oud. Het zijn de kindjes van de nichten van mijn vriend.Binnenkort gaan we eens gaan kijken voor hun kledij, maar hetgeen er nu voor wat...
Kledij - Suite Reacties: 22 18-1-2009 18:48:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...