Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mandy
Bruidjes 8 mei 09
Hoi iedereen,Zijn er nog bruidjes voor 8 mei?Hoe ver staan jullie voorbereidingen? En waar trouwen jullie?Een nu al nerveuze bruid.www.joost-mandy.bruiloftsite.nl
Voorbereiding Reacties: 6 15-1-2009 10:29:49

Van Gelder
Vergo St-Katelijne-Waver
Omdat we op zoek zijn naar een kostuum van cossmo was ik wat aan het surfen op het net en kwam ik de winkel "Vergo" tegen in St-Katelijne-Waver. Heeft iemand hier ook zijn kostuum gehaald? Hoe zijn jullie onthaald en wat is jullie ervarin...
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 15-1-2009 9:56:31

Bruid
Vervoer 7 personen
Hey,wij zoeken nog vervoer voor 7 personen op 13 maart in de namiddag.Zelf rijden? of toch iets origineels zoeken voor 7 personen, maar dan zouden we ze wel alle 7 samen willen zetten. Alle tips zijn welkom.Bedankt.
Andere Reacties: 5 15-1-2009 9:52:02

Evelien
zijn hier mensen lid van verenigingen?wie nodig je uit?
Hoe doen jullie dat met verenigingen waar je lid van bent? Ik ben lid van nogal wat verenigingen, maar kan die onmogelijk allemaal uitnodigen. Wij geven geen receptie, maar enkel een avondfeest met eten. Het is dus alles of niets. Ofwel schrijf ik mi...
Uitnodigingen Reacties: 5 15-1-2009 9:50:26

Vicky
Collectie Hans Leijten
Nu zaterdag 17 januari heb ik een afspraak bij het bruidsparadijs te Merksem (zij hebben namelijk de collectie van Hans Leijten). Maar nu lees ik hier op het forum allerlei negatieve dingen over het bruidsparadijs en nu twijfel ik of ik de afspraak ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 15-1-2009 9:35:37

Evelien
adressen op enveloppen deel 2
Nog een vraag over adressen op enveloppen.Wat doe je met vrijgezelle vriendinnen waarvan je weet dat ze alleen zijn? Schrijf je dan toch 'en partner' of richt je de uitnodiging dan gewoon alleen aan je vriendin?Groetjes Lien
Uitnodigingen Reacties: 4 15-1-2009 9:04:00

Dorien
Mustang gt500 gezocht alsceremoniewagen
Hoi allemaal , Volgend jaar 10 juli is onze grote dag , ok het is nog wel even dat weet ik... Maar op onze grote dag zou ik men vriend graag verassen met een mustang gt500 als ceremoniewagen! Is er iemand die me kan helpen?? Alvast bedankt , Dorien
Andere Reacties: 0 15-1-2009 8:48:52

Marieke
Uitnodigingen - wat vermelden
Dag bruidjes,Nu zijn we volop bezig met onze uitnodigingen.Heeft er iemand voorbeeldjes?Gewoon om eens te kijken wat jullie er allemaal op vermelden.Wij gaan onze uitnodiging in artikel stijl maken, net zoals onze save-the-date kaartjes, dus het &quo...
Andere Reacties: 0 15-1-2009 8:18:59

Karen
vrijgezellenfeest
Hallo,wie van jullie wil een vrijgezellenfeest en wat wordt er dan zoal georganiseerd? Of vinden jullie dat niet nodig?
Andere Reacties: 8 15-1-2009 8:09:15

ilse
weggeven van bruid
hey,is er nog iemand die zich naar het altaar laat leiden door haar vader. Hoe gaat bruidegom dan naar voor met zijn moeder? en komen jullie dan samen in auto aan kerk of twee verschillende auto's.bedankt ilse
Religie Reacties: 6 14-1-2009 23:55:12

niki
ceremoniemeester Vlaams-Brabant (regio Leuven)
Hallo allemaal, wij zijn op zoek naar een ceremoniemeester in de regio Leuven.Kunnen jullie iemand aanbevelen? Alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 14-1-2009 23:51:05

Joke
Uitnodigingen
Ik ben op zoek naar originele uitnodigingen en ik kwam op een website die rolkaarten verkoopt als uitnodigingen (weddingneeds.nl). Je kunt die bestellen via internet, maar ik dacht als er nu een drukkerij in België is die dat doet lijkt mij dat...
Uitnodigingen Reacties: 0 14-1-2009 23:16:01

Heidi
Feestzaal gezocht in de buurt van Wilrijk
Wij zijn op zoek naar een leuke feestzaal in de buurt van Wilrijk dat vrij is van catering. We zoeken namelijk een frietkraam te laten komen. (en nog enkele andere kramen)Hartelijk bedankt op voorhand!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 14-1-2009 22:49:17

Nele
openingsdans... aarschot-leuven-diest
Hoi bruidjes, net weer een opdoffer van formaat gehad! Ben al een aantal maanden bezig om danslessen te regelen voor onze openingsdans. Onze eerste afspraak was voorzien op 29 december... toen moest ze onverwachts iemand vervangen. Afspraak verzet na...
Openingsdans Reacties: 5 14-1-2009 22:30:06

Marieke
Prijskaartje van dat alles
Hey bruidjes,Deze avond kwam het zo bij mij en m'n vriend ter sprake of wij nu véél geld uitgeven of er mensen zijn die meer geld uitgeven :).Vandaar dus mijn vraag, wat is zo het totale kostenplaatje van jullie?Ik denk als wij alles optell...
Andere Reacties: 30 14-1-2009 21:34:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...