Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evi
trouwsite
hey, ik vroeg me af wie nog allemaal een site heeft, kunnen we eens allemaal kennismaken de onze is www.everyoneweb.com/4juli2009groetjesEvi
Voorbereiding Reacties: 25 14-1-2009 14:59:23

Sonia
Nog iemand zin in een fotoshoot... voor Valentijn ;)
HeyVorig maand poste iemand een berichtje met de oproep naar geïnteresseerden in een fotoshoot in een romantische Bed & Breakfast(de foto's konden dienen als een persoonlijk geschenk voor onze vriend)In december was ik niet vrij voor de fot...
Andere Reacties: 5 14-1-2009 14:30:08

daisy
bruidsmars?
hallo iedereen,ik zou graag binnen komen in de kerk samen met mijn papa op de bruidsmars.probleem we vinden maar 2 versies.wie kan ons aan nog andere versies helpen?alvast bedankt Lieven en Daisy25/09/2009
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 14-1-2009 13:14:46

Debby
hoeveel personen aan tafel?
hey iedereen,Hoeveel personen hebben jullie aan tafel ongeveer?Ik kom bijna elke keer uit op 8 personen, soms 10 personen, is dat niet te veel/te weinig aan tafel?Het is wel zo dat de eretafel, wij broers, zussen, mama's en papa's en onze 2 kids met ...
Andere Reacties: 11 14-1-2009 13:12:42

Kay
Vlinders Bestellen
Dag Mensen Allemaal,Vele onder jullie gaan hier misschien niet mee akkoord.Maar ik zou graag in plaats van Duiven, Vlinders los laten Bij het buitenkomen van de kerk. Ik weet alleen niet waar ik dit zou moeten bestellen.Kan er iemand mij helpen Aub?A...
Voorbereiding Reacties: 9 14-1-2009 12:27:27

eva
Oslo
Hallo allemaal, wij gaan tijdens onze huwelijksreis een paar dagen in Oslo zijn. Is er iemand al in deze stad geweest? Wat moeten we zeker gaan bezoeken en wat is niet de moeite waard? OOk tips voor leuke restaurantjes en zo zijn zeker welkom!groetje...
Andere Reacties: 2 14-1-2009 11:19:56

e
betaalbare fotograaf omg.lokeren
Hallo allemaal,Kent er iemand een betaalbare fotograaf in de omgeving Lokeren-Zele-Gent. We willen wel foto's, maar we willen hier liever geen maandloon aan uitgeven. Het mag zeker ook een goede liefhebber zijn of een student. Bedankt!E.
Fotografie Reacties: 13 14-1-2009 11:17:46

Nathalie
Beautypartner
Hallo Bruiden,ik had in een trouwmagazine (weet niet meer 't welk, 'k heb er zoveel ondertussen) een artikel gezien over Beautypartner en ik heb hier meteen mijn visagiste besteld ! Iemand hier al ervaring mee?? Het ziet er allemaal heel goed uit en ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 14-1-2009 11:16:51

Inge
Nog 100 dagen!!!
Hey,@ Joke, Nele(St.Niklaas), Els(opglabeek) Joke(Brugge) en alle anderen die trouwen op 25/04/2009.Het begint nu serieus af te tellen hé! Ik heb het idee dat nu het echte werk kan beginnen. Maar oh zoveel nog te doen: kleding voor mijn ventje e...
Andere Reacties: 4 14-1-2009 11:01:50

Marieke
Alternatieve viering - misboekje - nummers
Hallo!18 april komt dichterbij, wij hebben een alternatieve viering met rent a priest. Nu vraag ik me af, heb je dan ook een misboekje nodig?Sommige mensen zeggen, wij geven die na de mis, anders zit iedereen gans de tijd te lezen & luisteren ze ...
Andere Reacties: 1 14-1-2009 10:06:08

Bruid
Vervoer MG 13 maart
Hey,Aangezien onze initialen M en G zijn hadden we graag nog een MG gevonden om ons te vervoeren op 13 maart in de namiddag.Streek Roeselare.Alle hulp is welkom...misschien zijn er mensen die zo'n wagen bezitten en ons wel naar het stadhuis willen br...
Andere Reacties: 2 14-1-2009 9:07:52

Bruid
MG gezocht voor 13 maart
Hey,
Andere Reacties: 0 14-1-2009 9:05:11

Kim
DVD album
Hallo Iedereen,Weet er misschien iemand of je bij art defence alle foto's ook op DVD meekrijgt?GroetjesKim 01/08/2009
Fotografie Reacties: 0 14-1-2009 8:15:41

Kim
trouwjurk in het zwart-wit
hoihoiEen collega van mij zal men trouwjurk maken. Wat ik nu heel mooi vind das een trouwjurk in zwart-wit. Heb er een paar zien staan op de trouwbeurs maar heb hier natuurlijk geen foto's van om te tonen aan men collega he. Wie zou me hier kunnen aa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 14-1-2009 7:43:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...