Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Laura
Zanger(es)/Groepje voor misviering
Hey,Is er hier iemand die een zanger(es)/groepje kent om onze liedjes te kunnen zingen tijdens onze misviering.Liefst provincie Antwerpen en Vlaams Brabant.Zo ja, wat zijn gemiddeld de prijzen?Groetjes, Laura11 juli 2009
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 13-1-2009 13:44:49

Caroline
oude volkswagenbusjes voor ceremonie
Ik zou graag een kever voor het bruidspaar en oude volkswagen busjes voor de suite huren voor een redelijke prijs. Ik ben van de omgeving van antwerpen.
Andere Reacties: 3 13-1-2009 13:30:26

magali
dj regio veurne?
hallo,iemand en aanrader van dj regio veurne, we trouwen in september 2009 dus waarschijnlijk niet te lang meer wachten om vast te leggen?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 13-1-2009 13:18:56

Caroline
student fotografie / amateur voor avondfeest antwerpen
De meeste fotografen trekken geen foto's op het avondfeest wat ik spijtig vind. Zijn er studenten fotografie of amateurs die voor een klein prijsje foto's willen nemen van dinner en dansfeest ?
Fotografie Reacties: 6 13-1-2009 13:14:40

Karen
video-opname
Hallo, wij trouwen 5 juni in Neeroeteren en zoeken nog iemand voor enkel de trouwmis en op het gemeentehuis te filmen. Weten jullie of dit ook gedaan wordt? Of moet je altijd een volledige dag betalen. Groetjes
Video Reacties: 6 13-1-2009 13:01:24

Nele
fotolocatie Herentals-Olen
Hoi bruidjes,Kent iemand van jullie mooie (binnen)locaties om foto's te nemen in de omgeving van Herentals - Olen?
Fotografie Reacties: 5 13-1-2009 13:00:07

Sofie
Muziek in kerk (regio Brugge)
Hallo bruidjes,Kennen jullie iemand (zanger/zangers of een groepje) uit regio Brugge om liedjes te komen zingen op onze huwelijksviering op 27 juni? Liefst niet te duur?! Maar bestaat dit wel?Ik zou niet graag enkel met een CD-speler werken..Mail m...
Muziek - Ceremonie Reacties: 16 13-1-2009 12:58:50

Rebecca
locatie foto's Oostkamp
Heeft er iemand een tip voor een locatie voor de trouwfoto's in omgeving Oostkamp? Wij dachten eerst aan Damme, maar dat is alweer eventjes rijden. Mijn vriend wil geen typische foto's in Brugge zelf.Dus wij zoeken echt iets in de omgeving van het ...
Andere Reacties: 2 13-1-2009 12:41:22

Dorien
Kok die op verplaatsing wil koken (in Booischot)
Hallo allemaal , Zit met een probleem! We dachten een kok te hebben die in onze gekozen zaal zou komen koken , maar wat blijkt zij is met vakantie in juli en augustus en onze trouwdatum is 10 juli 2010. Nu zijn we op zoek naar een goede , betaalbare ...
Andere Reacties: 3 13-1-2009 12:03:01

Sharon
24 juli 2009
Hoi,Zijn er nog koppeltjes die trouwen op 24 juli 2009? Leuk om ervaringen uit te wisselen en eens na te gaan hoever jullie staan met de voorbereidingen.We zijn ook nog op zoek naar teksten voor onze viering. Alle voorbeelden zijn welkom op sharon_de...
Andere Reacties: 4 13-1-2009 11:39:14

Katrien
fotolocatie oost-vlaanderen
Hallo allemaal,Kunnen jullie aan leuke adresjes helpen voor onze huwelijksreportage? Grtjs, Katrien
Andere Reacties: 1 13-1-2009 11:21:36

Rebecca
DJ DiDin west-vlaanderen, normaal?
Hoi, iemand ervaring met hem?Hij zegt een plaatsje te moeten hebben aan tafel tijdens het avondfeest om mee te eten. Vinden jullie dit normaal? Dan moet je daar een familielid of vrienden mee opzadelen om naast te zitten.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 15 13-1-2009 10:25:53

Vicky
spel voor bruidspaar
Hei iedereen,Mijn neef trouwt op 27 maart 2009. In onze familie is het de traditie om bij elke bruiloft een leuk spel met het bruidspaar te doen. Degene met de meeste inspiratie is nu echter de vader van de bruidegom en heeft daardoor dus geen tijd...
Ideeën Reacties: 4 13-1-2009 10:23:47

Kim
babbelbox
Hoi Iedereen,Is er hier iemand die al eens gebruik gemaakt heeft van een babbelbox? Wat is de ervaring hiermee?groetjesKim01/08/2009
Andere Reacties: 2 13-1-2009 8:35:50

nathalie
fotolocatie omg.meulebeke,tielt, ingelmunster
hallo,weten jullie een locatie om binnen foto's te nemen?Of als jullie nog toffe ideetjes hebben voor een buitenlocatie.alle tips zijn welkom.grts
Andere Reacties: 1 13-1-2009 8:23:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...