Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

daisy
tekst uitnodigingen
hallo iedereen.wij zijn volop bezig aan de uitnodigingen.graag hadden we er kaartjes bij gestoken wanneer de gasten welkom zijn.voor de receptie en het avondfeest hebben we het volgende,Daisy en Lieven verwelkomen u graag op de receptie/avondfeest en...
Uitnodigingen Reacties: 5 11-1-2009 20:56:31

marjan
kleding bruidskindjes
Hey allemaal,Kent er iemand een leuke winkel waar ik toffe kleedjes voor onze bruidsmeisjes vind?Het mag wel feestelijk maar geen mini bruidjes!!!GroetjesMarjan18/07/09
Kledij - Suite Reacties: 5 11-1-2009 19:12:08

Nancy
Gezocht,student(e) fotografie
Wij zoeken een student(e) fotografie voor onze trouw op zaterdag 30 mei 2009 in Gent --) feest is in Heusden.Het is de bedoeling van half 9 s'morgens tot ten laatste 10.00uur.Gelieve ons te contacteren op het nummer 0475-95 96 66. Bedankt alvast! Her...
Fotografie Reacties: 3 11-1-2009 16:54:03

Eveline
gescheiden ouders
Hallo,mijn schoonouders zijn nog niet zolang gescheiden en nog steeds beide alleen. Heeft er iemand ervaring mee om de suite te vormen? En hoe vorm je de eretafel?Je kan ze toch moeilijk samen zetten in de suite en aan tafel?Groetjes!
Andere Reacties: 7 11-1-2009 16:29:31

nele
aanpassen van trouwkleed
Heykes,Ik heb een vraagje. Ik heb een trouwkleed overgenomen. Maar ik zou dit nog moeten aanpassen naar mijn gestalte. Het zijn geen grote aanpassingen maar ik wil een goeie naaister vinden om dit aan te passen.De bruidswinkels moeten toch ook adress...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 11-1-2009 15:58:49

gwenny
Witte oldtimer mercedes bus
hallo, wij zijn voor ons huwelijk op zoek naar iemand die een Witte oldtimer mercedes-bus verhuurd,kunnen jullie ons verder helpen met eventuele adressen van verhuurders (liefst West-Vlaanderen)groetjes gwenny en bramgelieve te mailen op gwennydobbel...
Andere Reacties: 0 11-1-2009 15:58:34

Vanessa
huwelijksreis
Hallo,Wie kan me tips geven over goede hotels in Kreta, Gran Canaria of Tenerife? Ideetjes voor toffe excurses zijn ook altijd welkom.08/08/09
Huwelijksreis Reacties: 3 11-1-2009 14:51:20

Ellen
Misboekjes online
Hallo ik zie hier veel posts van "mail me uw misboekje eens door" Maar zijn er geen site waar er voorbeelden en voorbeeldteksten kunnen gevonden worden? En ook waar de beste indeling kan gevonden worden?Bedankt om me wat sites door te spele...
Religie Reacties: 3 11-1-2009 14:49:16

vanessa
videograaf
hej, ik ben op zoek naar iemand die een ganse dag stukjes zou willen filmen op ons huwelijk,graag tegen een redelijke prijs,kunnen jullie ons iemand aanraden?regio wvl, roeselaregroetjes en bedankt voor de tips
Video Reacties: 7 11-1-2009 12:04:48

anniek
pottenmaeckershoeve
hallo, wij hoorden al heel wat goeie dingen over de pottemaeckershoeve en de roode poorte in meetkerke. Weet iemand de prijs om die zalen af te huren? groetjes
Andere Reacties: 2 11-1-2009 11:33:10

Barbara
fotograaf gezocht!
Hallo!ook wij zijn op zoek naar een betaalbare fotograaf voor een beperkte reportage (gemeentehuis en fotoreportage in namiddag). We wonen in Kortenaken, dus best eentje uit de buurt. Kent er iemand een goede fotograaf uit onze streek of heeft iemand...
Fotografie Reacties: 5 11-1-2009 9:33:42

Sarah
kapper in de buurt van Zottegem
Hellohet is even stressen want door een verhuis moet ik een kapper vinden in de regio van Zottegem?alvast bedankt!groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 11-1-2009 8:13:40

HEIDI
filmmuziek voor de misviering
ons thema is fikmnu zoek k enkel nog wa liedjes voor in de miskan er iemand me nog helpen,alladin heb k heidi.dewitte@hotmail.com
Religie Reacties: 6 11-1-2009 0:17:24

Natalie
Feestzaal
Hey allemaal!Heeft er iemand onder jullie ervaring met 'De Zandberghoeve' in Oedelem?Alvast bedankt!Grts,Natalie
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 10-1-2009 22:59:16

Emmanuelle
Feestzaal in buurt Antwerpen
Hallo!Wij zijn op zoek naar een leuke feestzaal in de buurt van Antwerpen. We hebben al wel wat ideetjes maar het budget swingt steeds weer dan pan uit. Heeft er iemand een voorstel voor een zaal waar een avondfeest mogelijk is wat ook nog prijselijk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 10-1-2009 21:42:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...