Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelien
wat NA het feest?Hoe geraak je thuis?
Rare vraag misschien maar hoe geraken jullie thuis?Gaat iedereen met de taxi naar huis? of rij je met familie mee?Wij wonen een 20-tal minuten van onze feestzaal.
Andere Reacties: 8 7-1-2009 15:24:33

Wendy
Kapper aan huis regio Mechelen
Ben al een tijdje aan het zoeken op het internet naar een deftige kapster/per aan huis . Degene die ik vind komen niet zo ver dus ben moegezocht. Weet er iemand door ervaring of van horen zeggen. Kan echt wel wat hulp gebruiken. Las bij anderen hier ...
Andere Reacties: 3 7-1-2009 15:11:12

Evelien
last minute bruidskleed
zijn er hier nog bruiden die tot het laatste moment wachten met een kleedje te kopen?ik wil er absoluut mee wachten omdat ik op dieet sta, en iedere maand dat ik wacht is er weer een aantal kilo vanaf.Misschien nog iemand tips waar je een sjieke brui...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 7-1-2009 14:55:10

Evelien
kunststof bruidsboeket ipv echte bloemen
ik overweeg om een zijden kunstboeket te nemen ipv echte bloemen. Zo heb ik een mooi aandenken achteraf. Wie heeft dat nog gedaan of wil dat doen? Wat vinden jullie?Iemand enig idee van prijzen? of weet je waar ze kunstboeketten verkopen in Limburg?G...
Bruidsboeket Reacties: 6 7-1-2009 14:44:24

Lesley
Cover misboekje
Hey bruidjes,Wij willen ons misboekje graag zelf maken. Na heel wat prutswerk, rest ons enkel nog een mooi ontwerp voor de cover te maken. Kan er iemand mij misschien wat voorbeelden doormailen?lesley.pouliart@telenet.beThanks,Lesley
Religie Reacties: 5 7-1-2009 14:33:56

Laura
Huwelijksreis Mexico, nog iemand?
HeyWij hebben zaterdag ineens toch beslist dat we naar Mexico gaan ipv de Dominicaanse Republiek. Via de site van Neckermann hebben we hotels zitten bekijken en vergelijken en dat zelfde moment zijn we naart stad gegaan en onze reis gaan boeken. We ...
Huwelijksreis Reacties: 4 7-1-2009 14:00:47

Jill
bedanktekst
Hallo iedereen!Het begint nu echt te korten voor ons en we moeten nog een aantal kleine dingetjes doen... Ik wou eens even vragen of er iemand misschien een mooie bedankttekst of bedankgedicht heeft voor de ouders? Alvast bedankt voor de reacties!Gro...
Ideeën Reacties: 2 7-1-2009 13:56:01

Barbara
hoe lang op voorhand bestellen?
Hallo!Ik had een vraagje ivm het boeket. Hoelang voor de trouw moet je ongeveer gaan kiezen en bestellen? Heb totaal geen idee! Alvast bedankt voor jullie antwoord!Groetjes,barbara
Bruidsboeket Reacties: 4 7-1-2009 13:29:37

Dominique
Feestzaal
Hallo, wij trouwen op 6/06/09 . wij zoeken een feestzaal +/- voor 50 pers in de streek van ledegem- Kortrijk ; Ons buget is wel beprekt. We denken aan een walking dans avond (nacht)Alvast bedankt Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 7-1-2009 12:53:37

Lesley
locatie sandwiches lunch
Hey bruidjes,Kan er iemand mij een leuke locatie aanbevelen in de omgeving van Zaventem (Machelen, Vilvoorde, Sterrebeek, Nossegem, Diegem, enz.) waar we 's middags met de mensen van de suite kunnen gaan lunchen (een sandwiches lunch)?Alvast bedankt,...
Andere Reacties: 2 7-1-2009 12:37:18

Veronique
Onze trouwringen - Edelsmid Arnaud
Hoi iedereenWe zijn kort voor de feestdagen om onze trouwringen mogen gaan en ze zien er schitterend uit. Hiervoor zijn we bij edelsmid/goudsmid/juwelier Arnaud geweest en Essen. Het was voor ons een hele afstand (ongeving Gent)maar het was meer dan ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 7-1-2009 11:29:19

Sharon
14 februari 2009
dag toekomstige bruidjesHet begint te naderen, we trouwen op valentijn. Zijn er nog die dan trouwen?Hoe ver zitten jullie met je voorbereidingen? We moeten nog veel doen, veel kleine dingen, maar hebben ook nog veel afspraken... Ik verlang al tot de ...
Andere Reacties: 4 7-1-2009 11:00:58

Karen
haarspeldjes
Ik ben nog op zoek naar kleine bling bling speldjes voor in mijn haren. Mijn haar is voornamelijk los, maar voorste gedeelte gaat vast met schuifspeldjes. Iemand een idee waar ik zoiets kan vinden?
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 7-1-2009 10:29:34

tom
feestzaal in limburg - zonder catering
hoi weet er iemand een leuke en orginele feestzaal in limburg - zonder catering. wij zijn met 150 à 200 pers. , een oude schuur of een verlaten fabriekspand. groeten Tom en veronique
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 7-1-2009 10:04:46

Joke
Huwelijksreis!
Hallo iedereen, Wij zijn weer een stapje verder in onze huwelijksvoorbereidingen. Onze huwelijksreis is vastgelegd: We gaan 11dagen, 10 nachten naar de Kaapverdische eilanden (eilandje Sal), naar het 5-sterren hotel Riu Garope en we hebben de juniors...
Huwelijksreis Reacties: 3 7-1-2009 9:59:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...