Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marieke
?? Ceremoniemeester bij trouw enkel voor wet + alternatieve viering ??
Hey!Wij trouwen op 18 april 09Programma +-- 11 u voor de wet in Hamme- rond 16u/16u30 alternatieve viering in de feestaal- daarna receptie, feest, ...Vinden jullie dat we een ceremoniemeester nodig hebben? vb. enkel voor de wet?'s avonds in de feestz...
Andere Reacties: 5 8-1-2009 8:10:58

Wendy
Drukkerij omgeving Leuven waar ze uitnodigingen verkopen
Hallo!Ik ben op zoek naar een drukkerij in de omgeving van Leuven waar ze uitnodigingen verkopen. Die van Buromac vind ik wel mooi, ik heb al een email gestuurd met de vraag waar er verkooppunten zijn maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen.Alv...
Uitnodigingen Reacties: 5 7-1-2009 23:42:16

Nathalie
binnenlocatie Damme, Brugge, Malgdem, ...
Wij trouwen op 2/05/09. Als het moois weer is, maken wij onze foto's langs de Damse Vaart. Maar met het weer in België weet je nooit. Kent er iemand een mooie binnenlocatie in de omgeving van Damme, Brugge, Maldegen...? Niet te modern.groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 0 7-1-2009 23:24:09

Nathalie
Binnenlocatie Damme-Brugge-Maldegem
Wij trouwen op 2/05/09. Als het moois weer is, maken wij onze foto's langs de Damse Vaart. Maar met het weer in België weet je nooit. Kent er iemand een mooie binnenlocatie in de omgeving van Damme, Brugge, Maldegen...? Niet te modern.groetjes
Andere Reacties: 0 7-1-2009 23:21:58

Imke
mexico of peru
hey medebruidjes,wij zouden graag deze zomer een rondreis doen in mexico of peru,, daarna daar ter plaatse een paar dagen zon - zee - strand vakantie. Vervolgens zouden we verder willen trekken naar new york.Maar hebben jullie ervaring met peru of me...
Voorbereiding Reacties: 2 7-1-2009 21:12:18

Kitty
Traiteur of dergelijke?
Hoi, eerst en vooral...proficiat aan alle bruidjes en natuurlijk bruidegomen. Mijn vraag luid als volgt...kan iemand mij in de richting van een goeie traiteur wijzen (beperkt budget) in Vlaams Brabant (Londerzeel, Merchtem, Meise, enz...), wij trouwe...
Andere Reacties: 1 7-1-2009 21:05:43

Sarah
danslessen
hallo,mijn verloofde en ik zijn eigenlijk niet denderend goed in samen dansen en zouden graag dansles volgen om in ieder geval onze openingsdans te kunnen. Ik heb gehoord dat je daarvoor privédansles kunt volgen, klopt dit en zo ja, weten jullie...
Openingsdans Reacties: 6 7-1-2009 20:59:52

Sarah
fotolocatie binnen mechelen
hallo iedereen!we trouwen op 4 juli en hopen dat het mooi weer is zodat we foto's kunnen nemen in planckendael. Maar bij slecht weer hebben we echt nog geen idee wat we gaan doen...we zouden graag in de buurt van Mechelen blijven, alle ideetjes zijn ...
Andere Reacties: 5 7-1-2009 20:54:01

Tom
feestzaal in de buurt van Antwerpen/wommelgem/mortsel/deurne
Hey iedereen,Wij zoeken nog een zaal voor 23 mei dit jaar. Dit liefst in de buurt van Borsbeek, nabij Antwerpen. Ons budget is zeer beperkt, eigen drank mogen voorzien lijkt ons een groot voordeel. Iemand een idee?Alvast bedankt voor de tipsTom en Sa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 7-1-2009 20:21:29

Paolo
dj
Hallo,Heeft er iemand ervaring met dj Joris Rudy uit Heusden-Zolder?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 7-1-2009 19:56:01

Lindsey
Openingsdans
Hallo bruidjesWij zijn volop op zoek naar een openingsnummer. Het is niet gemakkelijk om een geschikt nummer te vinden dus daarom dit bericht.Wij zoeken een slownummer maar iets vrij modern ( mag ook nederlandstalig zijn).Laat maar komen!Lindsey
Andere Reacties: 7 7-1-2009 19:38:30

stefanie
ballonnen
hoi hoi Weet er iemand een goede winkel zijn voor ballon versiering in de kerk, regio Brugge? groetjes Stefanie 25/09/09 xxxx
Andere Reacties: 3 7-1-2009 17:37:14

stefanie
bloemen
hoi hoi weet er iemand waar er een goede bloemenwinkel is voor een bruidsboeket en bloemen in de kerk, regio Brugge ? groetjes Stefanie 25/09/09xxxx
Bruidsboeket Reacties: 1 7-1-2009 17:36:12

Nele
fotolocatie Aarschot -Diest
Hoi, wij trouwen in februari voor de kerk in Aarschot. Ons feest zal doorgaan in Diest (Zelem). Aangezien het dan nog koud kan zijn en je nooit van t weer opaankan, zouden we graag een toffe binnenlocatie vinden voor onze foto's.Liefst iets 'ouds', ...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 7-1-2009 16:12:36

Heidi
Ervaringen Fotograaf/Video: T&B Producties
Heeft er iemand ervaring met T&B Producties (www.tbproducties.be) voor een fotoreportage of video?Wij trouwen eind juni in Zottegem en zijn nog op zoek naar een fotograaf aan betaalbare prijs.
Fotografie Reacties: 2 7-1-2009 15:44:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...