Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
Locatie gezocht omgeving Aarschot, Begijnendijk, Heist-op-den-Berg
Hallokes, Ik woon op dit moment in Langdorp met mijn ouders, mijn vriend woont in Heist-op-den-Berg met zijn moeder maar wij zijn samen een huis aan het verbouwen in Begijnendijk. Heeft er iemand ervaringen met feestzalen en dergelijken uit deze regi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 6-1-2009 17:34:14

Caroline
visagiste antwerpen centrum gezocht
Ik ben iemand die normaal gezien geen of zeer weinig make-up gebruikt. Ik ben op zoek naar een visagiste regio antwerpen centrum die iemand zeer natuurlijk, opopvallend kan mooi maken !Kent iemand een goed adres van iemand die aan huis kan komen ?Alv...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 6-1-2009 17:15:20

Diego
zaal vrij van drank regio Heuvelland Poperinge Ieper Menen Wervik Zonnebeke
We zijn wanhopig op zoek naar een schuur of zaal voor onze trouw op 07/08/2009 vrij van drank, mag met traiteur maar moet niet. Wie kan ons helpen? Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 6-1-2009 16:39:22

Elien
Hallo iedereen,Graag had ik geweten wat jullie locatie is en hoeveel jullie betalen voor de huur van je locatie.Dit omdat ik er niet teveel geld wil aan geven maar blijkbaar zal ik toch van gedacht moeten veranderen...Zou je voor de prijs van 500 eur...
Andere Reacties: 9 6-1-2009 16:13:14

Natalie
Betaalbare fotograaf omgeving Haacht
Hallo! Wij zijn op zoek naar een leuke, betaalbare en goede fotograaf in de omgeving van Haacht. Had Firefly productions al op het oog, maar wie heeft hier al ervaring mee? Ik vind ze tov andere fotografen heel goedkoop...Heeft iemand ook al ervar...
Fotografie Reacties: 11 6-1-2009 15:38:35

Joke
Tekstje liever geen bloemen
Dag allemaal, wij zouden op de uitnodiging willen vermelden dat we liever geen bloemen krijgen-waarschijnlijk vertrekken we dan op reis en hebben we er toch niets aan. Ik ben ooit eens een tekstje tegengekomen hoe je dat kan formuleren, maar ik vind ...
Uitnodigingen Reacties: 5 6-1-2009 14:22:00

Bart
trouw 10 okt 09
hey, wie kan ons een fotograaf en ceremoniemeester aanbevelen regio Waasland. Alvast bedankt
Ideeën Reacties: 4 6-1-2009 14:10:06

Marie
Trouwschoenen - solden?
Hoi,weet er iemand waar je trouwschoenen voor haar (nina ferucci, rainbow, ...) kan krijgen in de solden?Bedankt!
Andere Reacties: 6 6-1-2009 12:59:40

Inneke
geschenkjes
Ik lees hier nu al een tijdje vanalles over bedankjes/geschenkjes voor de gasten. Waarom geven we de gasten bedankjes?Want we nodigen die mensen toch uit op ons feest en wij betalen toch voor hun eten,...Of zie ik dit verkeerd?
Andere Reacties: 9 6-1-2009 12:56:32

Nathalie
FOTOGRAAF GEZOCHT
Hey!Wij zijn op zoek naar een fotograaf die foto's wil nemen op onze trouw 05 september 2009 in het gemeentehuis (11.30u) na gemeentehuis in park en in de kerk (15u) . Geen lange trouwreportages gewenst! Gewoon een toffe fotograaf die ons de foto's b...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 6-1-2009 11:09:17

Nathalie
Fotograaf gezocht
Hey iedereen!Wij trouwen 05 september 2009 en zijn op zoek naar een betaalbare fotograaf regio antwerpen (zijn zelf van kapellen)Wij willen geen hele foto reportage. wij zoeken een fotograaf voor gemeentehuis (11.30u) na gemeentehuis naar park brassc...
Fotografie Reacties: 5 6-1-2009 11:05:32

Debby
freddy van de Cauter
Hey iedereen,Zaterdag hebben we aan afspraakje met Freddy van de Cauter...door de mails, lijkt me dat wel een joviale man, die zijn werk goed kent!Iemand ervaring mee?Groetjes,Debby8-8-2009
Video Reacties: 1 6-1-2009 9:58:53

Marieke
Fotolocatie regio Hamme-Beervelde
Dag bruidjes!Wij trouwen op 18/04/2009 ik ben dus nog op zoek naar locatie binnen en/of buiten voor foto's.Alles regio Hamme, Beervelde & wat er tss ligt.Mijn vriend werkt in Doel, dus dat is ook wel leuk.Alle suggesties zijn welkom.MvgMarieke
Andere Reacties: 1 6-1-2009 8:20:10

Eveline
Zang
Hallo!Wij trouwen op zaterdag 18 juli. Wij weten nog niet zo goed wat we gaan doen met de muziek tijdens de misviering. We zouden graag iemand hebben die komt zingen. Een groepje of zanger ofzo. Het liefst aan een schappelijk prijsje.(Wij zijn van re...
Andere Reacties: 6 5-1-2009 22:00:05

Mieke
Halsketting
Hallo, ik ben een beetje op zoek naar ideetjes voor een halsketting. Mijn trouwjurk bestaat uit een rok en een bustier met een halternek. Ik zou hier graag een halsketting met parels bij dragen. Heeft er iemand suggesties voor juweliers of bruidswink...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 5-1-2009 21:48:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...