Nu Online
Momenteel zijn er 20 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Veerle
locatie waasmunster
Hallo!wij zouden deze zomer willen trouwen (dat is heel kortbij) en ik zoek een originele, hippe trouwlocatie rond waasmunster of gent.Kan iemand me helpen?Dank je!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-1-2009 14:06:18

Hilde
Trouwaccessoires
Hey bruidjes in spé!Ik heb mijn jurk gevonden maar in de winkel waar ik mijn jurk gekocht heb, vond ik geen passende accessoires. Weet er iemand waar je naartoe kan gaan om accessoires te kopen? Kan je een andere trouwwinkel binnenstappen en en...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 3-1-2009 12:16:53

saskia
originele openingsdans
Hallo,wij trouwen op 17 juli 2009 en willen graag een speciale openingsdans brengen.Kan iemand ons daar tips of zo voor geven?We zijn ook nog opzoek naar een plaats om privé-dansles te volgen. Wij zijn zelf van Lummen dus liefst ergens rond Has...
Openingsdans Reacties: 6 3-1-2009 11:45:30

claudia
ervaringen met feestzalen regio O-VL
Na wat zoekwerk via internet en via tips van vrienden ben ik tot een lijstje van mogelijke feestzalen gekomen. Maar wil graag nog wat ervaringen eerst horen vooraleer ik begin rond te bellen...misschien dat ik via deze weg mijn lijstje al wat kan ink...
Locaties - Feestzaal Reacties: 17 3-1-2009 11:09:40

Saartje
Curaçoa en misboekje
Allemaal alvast een gelukkig nieuwjaar en veel geluk bij het plannen van jullie huwelijk, of al met jullie huwelijk. Ik had een vraagje over de misboekjes. Heeft iemand een origineel idee voor de kaft van het misboekje wat je zelf kan maken? Iets ori...
Andere Reacties: 2 3-1-2009 9:47:08

Carolina
@ Ann, rock nummer als openingsdans
Hey Ann,Ik heb gelezen dat jullie voor een traag rock nummer hebben gekozen. Mag ik misschien toch weten welke deze is?? Mijn vriend is nogal voor rock te vinden. Hij is al jaren fan van de scabs maar die hebben niet echt nen goeie openingsdans. A...
Andere Reacties: 1 3-1-2009 2:36:55

Marijke
Traiteur Regio Leuven-Tienen
Hey!Wij trouwen op 21/08/09, maar ik heb graag al zoveel mogelijk op voorhand geregeld.We hebben een zaaltje vastgelegd en zijn nu op zoek naar een traiteur voor de receptie en het buffet (warm en/of koud) op het avondfeest.Liefst in regio Leuven-Tie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 2-1-2009 23:52:40

Sarah
parking mechelen
hallo,wij gaan op een zaterdag in Mechelen trouwen maar het is dan juist markt en we mogen maar 5 auto's op de binnenkoer zetten. We vroegen ons af waar we de rest kunnen laten parkeren (we wonen nog niet lang in Mechelen) en of er eventueel mogelijk...
Locatie Reacties: 8 2-1-2009 22:54:41

Sarah
papier voor foto
hallo allemaal,mijn vriend en ik hebben zelf iets ontworpen met een foto en dit ontwerp aan een drukker voorgelegd. Nu zegt die drukker dat als we er een foto opzetten we het beter drukken op glanzend papier omdat de resolutie dan beter is, maar ik h...
Uitnodigingen Reacties: 3 2-1-2009 22:00:29

Saskia
Kosten trouwen voor stadhuis en kerk?
Hallo!Ik kan het nergens direct vinden, maar wat kost het om te trouwen voor het stadhuis en de kerk? Dus huur van het stadhuis en de kerk, eventueel papierwerk en diensten...Kortom, wat hebben jullie betaald voor alles? Liefst gedetailleerd zodat ik...
Andere Reacties: 14 2-1-2009 21:47:00

Gitte
Eten op feest
Hoi,Mijn vriend en ik trouwen in september en hebben een redelijk krap budget. Wij willen onze gasten natuurlijk wel iets te eten aanbieden, maar we zoeken iets goedkoops, wie heeft er een ideetje?Bedankt!Gitte
Ideeën Reacties: 8 2-1-2009 21:16:28

ti
thema disneyfilms voor tafels
Ik ben op zoek naar romantische liedjes uit disneyfilms aangezien mijn toekomstige een filmfreak is, gaan we de tafels allemaal verdelen met disneyfilms. Nu zou ik dus graag iedereeen aan het buffet roepen met een romatisch nummer uit en disneyfilm. ...
Voorbereiding Reacties: 6 2-1-2009 20:29:56

Sanne
Thema GOUD????
Wij hadden gedacht van het Thema GOUD te nemen, maar wat kan je hier allemaal mee? Hebben jullie ideeën? alles is echt welkom? Ook andere ideeën en thema's! Wat waren of worden jullie thema's en wat hebben jullie hierrond gedaan?????
Voorbereiding Reacties: 4 2-1-2009 19:20:06

Anneleen
tekst bedankjes
Hoi,Wat schrijven jullie op jullie bedankjes voor de gasten?Alvast bedankt.Groetjes,
Andere Reacties: 1 2-1-2009 16:45:31

Sabrina
huwelijksreis met kindjes " grand canaria hotel riu vista mar"
hallo, wij hebben eindelijk de knoop doorgehakt en zijn ons huwelijksreis gaan boeken,we nemen het riu hotel vista mar in gran canaria heeft er iemand hier ervaring mee ? groetjes
Huwelijksreis Reacties: 2 2-1-2009 16:45:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...