Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Chris
Feestzaal gezocht regio Veurne - Diksmuide
Wij zouden graag trouwen begin Juli 2010 en zijn opzoek naar een feestzaal waar wij een feest zouden mogen doen met BBQ. Liefst regio Veurne - Diksmuide. Iemand suggesties?Mvg
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-1-2009 11:39:56

Diego
bruidsjurk
hey iedereen, zou er iemand weten waar je bruidsjurken kunt verkrijgen voor een degelijke prijs? alvast bedankt
Andere Reacties: 6 10-1-2009 11:33:54

Daisy
planning van de dag
Hallo iedereen,Ik was daarnet op de site van onze gemeente aan het kijken (olen) en daarop staat dat we op en zaterdag (17/10) enkel in de voormiddag kunnen trouwen. Nu valt de planning die ik in mijn hoofd had een beetje in het water, want wij wilde...
Andere Reacties: 10 10-1-2009 11:06:51

Wendy
Hoe zit het met de omhaling?
Hallo,Onze pastoor vroeg om de opbrengst van de omhaling aan een goed doel te schenken. Wij vonden dit direct oké, maar hadden in het geheel nog niet aan de omhaling gedacht.Hoe hebben julle dit verweven in de viering? Wanneer vindt deze plaats ...
Religie Reacties: 6 10-1-2009 8:32:21

Natalie
De Zandberghoeve, Oedelem
Hey allemaal!Heeft er iemand onder jullie ervaring met 'De Zandberghoeve' in Oedelem, W-Vl.Alvast bedankt!Grts,Natalie
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 10-1-2009 8:27:59

Nathalie
Ideetjes voordelige, exotische huwelijksreis
Dag bruidjesAangezien mijn vriend en ik al heel wat gezien hebben in Europa (en daarbuiten) zouden we graag een exotische reis boeken. Het mag uiteraard ook geen regen- of orkaanseizoen zijn daar in juli (eerste twee weken). Hebben jullie tips voor o...
Huwelijksreis Reacties: 3 10-1-2009 8:01:23

evi
bevestiging
hey,Ik had hier gelezen dat mensen laat bevestigen of ze komen naar het feest of niet. Bellen jullie dan zelf naar de mensen of redeneer je van niets laten weten, is niet komen?groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 10-1-2009 0:57:28

kristel
dj fiasco en freaky music
Beste mensen heeft er al iemand ervaring gehad met de dj's fiasco of discobar freakt music
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 9-1-2009 21:00:23

Sofie
Eetkraam
Hallo,Eindelijk hebben we gekozen hoe we ons feest willen doen. Eerst gaan we met de familie en beste vrienden koud buffet eten en daarna zouden we collega's en iets "verder" vrienden uitnodigen. Als die toekomen willen we een dessert geven...
Ideeën Reacties: 1 9-1-2009 18:55:26

Bruid
zijden bruidsboeket
Hallo,is er iemand die adressen heeft waar je een zijden bruidsboeket kan bestellen.En als we toch opteren voor verse bloemen , kunnen wie dan eventueel de dag ervoor al gaan afhalen? zijn ze dan nog fris op de trouwdag zelf?Alvast bedankt voor julli...
Bruidsboeket Reacties: 1 9-1-2009 18:05:52

Nathalie
wanneer muziek bij alternatieve viering
Wij houden een alternatieve viering in combinatie met ons wettelijk huwelijk op het stadhuis. We hebben nu een vragenlijst gekregen en daar vraagt ze of we muziek willen spele en wanneer die muziek gespeelds moet worden. Wij willen muziek, maar weet ...
Andere Reacties: 3 9-1-2009 17:36:17

Veerle
DIETISTE SINT-TRUIDEN OF LANDEN
Ik wil graag nog enkele kilootjes vermageren voor mijn huwelijk maar kan dat niet alleen. Wie kent er een diëtiste in Sint-Truiden, Gingelom of Landen?
Andere Reacties: 3 9-1-2009 17:17:33

jessica
feestzaal terborght
hallo,Wij zijn nog volop aan het zoeken naar zalen, we zijn vandaag gaan kijken naar de zaal terborght in huizingen, het leek wel een mooie zaal. Heeft hier iemand al ervaring mee. Wij trouwen in augustus 2009.De meeste feestzalen waar ik naar heb ge...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 9-1-2009 17:14:17

Nathalie
voor wie zijn uitnodiging nog gaat maken
Dag iedereen, ik kan jullie allemaal aanraden om je uitnodiging zo DUIDELIJK mogelijk te maken; alsof je iets wil uitleggen aan iemand met het IQ van 1,5. Origineel gezien wouden wij onze uitnodigingen laten drukken bij een professional maar omdat di...
Uitnodigingen Reacties: 10 9-1-2009 15:51:22

Elien
Salons Mimosa te Eeklo
hallo iedereen,Iemand positieve of negatieve ervaringen met Salons mimosa te Eeklo?En weet er verder iemand prijzen hiervan??Alvast bedankt!xxx
Andere Reacties: 2 9-1-2009 15:06:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...