Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
kapper aan huis regio Zottegem
Stress!!!!Ik vind maar geen kapper voor aan huis in Zottegemik heb een paar reacties gehad maar niemand die aan huis wilt komen :-(Kan er echt niemand helpen?alvast bedankt!!!!!
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 13-1-2009 19:40:48

Sarah
kapper aan huis regio Zottegem
Stress!!!!Ik vind maar geen kapper voor aan huis in Zottegemik heb een paar reacties gehad maar niemand die aan huis wilt komen :-(Kan er echt niemand helpen?alvast bedankt!!!!!
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 13-1-2009 19:40:45

Valerie
Uitnodigingen
Hoi allemaal,onze uitnodigingen zijn gisteren met de post toegekomen en ze zijn heel tof, mooi afgewerkt, eigenlijk fantastisch, hopelijk vinden onze genodigden dit binnenkort ook. ik heb ze zelf gemaakt en besteld via vistaprint.nlValerie
Andere Reacties: 16 13-1-2009 18:27:00

Mona
Handschoenen bij trouwkleed ?
Dag bruidjes, draagt er iemand van jullie handschoenen ? Zo ja, hoe lang zijn ze ? Wordt dat eigenlijk nog veel gedaan, of niet ?Mijn kleed heeft een V-hals, met bandjes die op de schouder komen, en ik heb een lange sluier in mijn haar. Omdat ik eind...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 13-1-2009 18:21:42

Inge
bedanking ouders: speech?
Dag bruidjes en bruidegommen,wat zeggen jullie precies om jullie ouders te bedanken? Bij ons ligt dat nogal gevoelig: de relatie tussen mijn ouders en mij is niet zo super (ze hebben me buiten gegooid en sindsdien gaat het niet meer zoals het zou moe...
Andere Reacties: 8 13-1-2009 17:38:45

katleen
wim meeussen
Hallo,Iemadn ervaring met de ringen van Wim Meeussen?Blijven ze mooi na een tijd te dragen?Moet je een voorschot betalen als je er besteld?Groetjes,Katleen
Kledij - Accessoires Reacties: 7 13-1-2009 16:38:44

ivette
Bruidsjurk
Hallo bruidjes,Heeft iemand ervaring met bruidsparadijs te Merksem.Het huwelijk gaat door op 10/10/09 en begin nu volop rond te kijken voor een bruidsjurk liefst in campangekleur daar ik voor een 2x huw.Alvast bedankt voor reatie .yvette
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 13-1-2009 16:29:57

geert
's Graevenhof Schilde - info
Hallo,Wij trouwen in september 2009 en onze keuze voor de feestzaal is 's Graevenhof te Schilde. Graag hadden we wat reacties over deze feestzaal ontvangen. Indien er punten zijn waar jullie minder tevreden over zijn of punten waarop we moeten letten...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 13-1-2009 16:18:17

ellen
bedankjes voor kinderen aan gemeentehuis
hallo, wat zou je nog meer aan de kinderen kunnen geven ipv snoep of ijs? iemand een origineler idee?
Andere Reacties: 1 13-1-2009 16:14:59

danitsja
indeling trouw
hallo,ik trouw in juni 2010 maar hou me er al volop mee bezig ;) nu vroeg ik mij af hoe ik best de verdeling zou maken stadhuis kerk dan foto's gaan trekken en dan naar de receptie? ik heb geen ervaring en moet het ook heel alleen doen help dus:d tip...
Andere Reacties: 4 13-1-2009 16:01:08

ellen
bruidsmake-up kapellen-stabroek
Hallo, ik wil mijn make-up laten doen voor 28/03. Zijn er ook visagisten die aan huis komen? Kan er iemand mij aanbevelen?Groetjes,Ellen
Andere Reacties: 4 13-1-2009 15:44:51

Lisa
Feestzaal regio Roeselare-Kortrijk
Hallo iedereen!Ik en mijn vriend zijn van plan te trouwen begin 2010. Nu zijn wij op zoek naar een feestzaal waar we liefst zelf een traiteur voor kunnen vragen. Weten jullie enkele zalen in de regio's Kortrijk of Roeselare? Omstreken is ook goed. Al...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 13-1-2009 14:58:25

Marie
rent-a-priest
Hallo iedereen!Heeft iemand info over rent-a -priest? Ik heb gehoord dat je 100 euro moet betalen op voorhand? Als het dan niet 'klikt' krijg je dan je geld terug?Heeft iemand hier al ervaring mee?Met vriendelijke groeten,Marie Lemper
Ceremonie Reacties: 4 13-1-2009 14:40:35

Ann
cadeautip: centjes!
hoi iedereen,Volgende maand trouwen... eindelijk. Op onze uitnodigingen hebben we als cadeautip onze trouwrekening gezet. Die centjes willen we gebruiken om deze zomer een mooie reis met de kinderen te maken. Tot mijn verwondering lees ik nu op versc...
Andere Reacties: 17 13-1-2009 14:16:22

Mieke
Keuze openingsdans: moeilijk...
We denken eraan om "Up where we belong" van Joe Cocker en Jennifer Warnes als openingsdans te nemen. We zouden hiervoor wel dansles volgen zodat we toch wat mooie bewegingen kunnen. Maar ik begin te twijfelen of we dit liedje wel zouden geb...
Openingsdans Reacties: 4 13-1-2009 13:57:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...