Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
bruidsjurk Brinkman
heeft er iemand van jullie een bruidsjurk van het merk Brinkman of kennen jullie het? is dit een duur merk?GroetjesIlse
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 22-1-2009 9:08:29

Bart
hoe te beginnen??
Hey iedereen,Wij trouwen op 18 april (komt echt wel dichtbij...), en zijn van plan om de viering in elkaar te beginnen steken. Maar we zitten een beetje vast. We weten niet goed waar te beginnen. Heeft er iemand ideetjes of tips? Of zijn er boekjes d...
Locaties - Viering Reacties: 3 22-1-2009 9:06:36

Dorien
Fotograaf aan betaalbare prijzen gezocht?! Regio Aarschot , Scherpenheuven , Diest...
Hoi allemaal , Wij zijn stilletjes op zoek naar een fotograaf die redelijk bij prijs is. Want als je ziet wat dat tegenwoordig kost , daar val je toch van achterover. Een vriendin van me had prijs laten maken en moest zo een 2000€ neertellen. D...
Fotografie Reacties: 14 22-1-2009 8:41:30

Dorien
Fotograaf aan betaalbare prijzen gezocht?! Regio Aarschot , Scherpenheuven , Diest...
Hoi allemaal , Wij zijn stilletjes op zoek naar een fotograaf die redelijk bij prijs is. Want als je ziet wat dat tegenwoordig kost , daar val je toch van achterover. Een vriendin van me had prijs laten maken en moest zo een 2000€ neertellen. D...
Fotografie Reacties: 2 22-1-2009 8:41:28

Dorien
Fotografie Reacties: 4 22-1-2009 8:41:13

Dorien
Ervaring Feestzaal Dennenhof Tielt-Winge?
Hallo , wij hebben afgelopen week 2 feestzalen bezocht. 1 daarvan was Dennenhof in Tielt-Winge. Wij zijn zelf wel vrij onder de indruk van deze zaal. Goede service van de eigenaar , leuke gezellige zaal , leuke tuin en de prijzen vallen heel goed mee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 22-1-2009 8:38:23

ELS
Corsage
HalloIs het de gewoonte dat iedereen van de suite een corsage draagt? Ik weet niet zeker of iedereen van de mannen een vest gaat aandoen, kan je dit dan ook gewoon opspelden op een hemd ofzo? GroetjesEls21-3-09
Andere Reacties: 4 22-1-2009 8:16:46

Joke
All in events
Ik ben misschien van plan om met All in Events, een organisatie die alles voor u plant op locatie, in zee te gaan. Iemand al ervaring???Groetjes
Andere Reacties: 10 22-1-2009 4:57:29

haest
lingerie
Hallo,Weet er iemand een lingeriezaak waa ze mooie bruidslingerie verkopen in de regio van Turnhout?
Kledij - Accessoires Reacties: 3 21-1-2009 23:53:51

Ann
oma in rusthuis
Ik zit met iets in mijn hoofd en wou even weten wat jullie daarvan vinden...Ik trouw volgende maand en omdat mijn oma (meter) erg dement en niet meer mobiel is, kan ze er niet bij zijn. Nu zit ik daar erg mee en daarom zou ik graag 's middags na onze...
Andere Reacties: 16 21-1-2009 23:45:57

adelheid
hof ten damme
Zijn er nog bruidjes die huwen in hof ten damme in Kallo ?
Andere Reacties: 3 21-1-2009 21:57:08

Eveline
Op zoek naar een leuke feestzaal
Hallo iedereen, Mijn vriend en ik, beide uit Leuven, zijn net verloofd en begonnen aan het plannen van ons huwelijk. De eerste stap daarbij is natuurlijk een zaal...we hebben ongeveer alle "klassiekers" in de buurt al bezocht, maar zijn er ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 21-1-2009 21:56:34

cindy
bruidsboeket regio Evegem-Gent
Hallo,Kan iemand me vertellen waar ik een bloemwinkel vindt die bruidsboeketten maakt aan een degelijke prijs in de regio Evergem-Gent.Bedantcindy05.06.09
Bruidsboeket Reacties: 4 21-1-2009 20:40:18

Joke
aanspreektitel 'singles'
Hallo beste medebruidjes,Ik ben op dit moment enveloppen aan het schrijven voor mijn huwelijk op 28 maart 2009. Ik probeer dit zoveel mogelijk te doen volgens de regels van de kunst, maar ik vraag me wel af hoe je mensen aanspreekt die op dit moment ...
Uitnodigingen Reacties: 7 21-1-2009 20:30:17

Katrien
witte kever cabriolet
HoiWeet iemand waar je aan een oude witte kever cabriolet kan geraken, liefst niet te duur?Ik heb al een oproep gedaan op www.flat4free.be (oldtimer-forum) maar heb nog geen enkele reactie gekregen.Alvast merci!xxx
Ceremonie Reacties: 2 21-1-2009 20:20:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...