Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Els
the wedding planner
Hey,heeft iemand recente ervaringen met Joris van The Wedding Planner? Wij zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester en vervoer...Els
Andere Reacties: 3 11-6-2009 13:25:55

elsie
trouw of suite kledij grote maat
Hallo,kan er me iemand zeggen waar ik trouw of suitekledij kan vinden voor een maatje meer en ook voor een betaalbare prijs of eventueel een goede kleermaakster die dat zou kunnen maken Alvast bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 11-6-2009 13:23:09

Daisy
envloppenbox
hallo iedereen,ik ben aan een paar kleine dingen bezig voor ons huwelijk.nu ben ik op het idee gekomen om zelf een envloppenbox te maken.nu ben ik op zoek naar lege dozen met een deksel.zowel vierkant als ronde.je weet wel zo van die typische hoedend...
Andere Reacties: 9 11-6-2009 13:10:02

Aissa
Ervaringen met heel jonge bruidskindjes?
Hoi iedereen,Voor onze trouw hebben wij 2 bruidskindjes. Ons eigen zoontje die dan 20 maanden zal zijn en mijn verloofde zijn petekindje die er dan 16 maand is.Ik vind dit echt heel leuk maar nu begin ik mij toch een beetje zorgen te maken of dit wel...
Ceremonie Reacties: 7 11-6-2009 12:50:35

Nathalie
Voorbeeld van viering gezocht
Wie kan me enkele voorbeelden van alternatieve vieringen (we trouwen niet voor de kerk) mailen? Het mag bvb van rent a priest ofzo zijn. mailen kan op: jochen.noppens5@telenet.bealvast bedankt !
Ideeën Reacties: 1 11-6-2009 12:43:37

karin
kapsel...!!!!!
Hey lieve toekomstige bruidjes!Nog 90 dagen,en heb halflang haar,weet niet wat ik ga doen met dat futloze fijne haar van me,is halflang en donker,dacht zo van ; ik zal het laten opsteken,maar weet het echt niet meer....pfffIemand een leuk idee?Thanks...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 11-6-2009 12:38:06

Isabel
hoe kindjes laten voorlopen?
HalloOnze twee kindjes gaa voorlopen in de kerk.Mijn zoontje zal 5,5jaar zijn en ons dochtertje net geen 3.Ons poppemieken zal een mandje met rozeblaadjes hebben...maar hoe kan ik mijn lieve stoere boy laten binnengaan in de kerk? Misschien iets te ...
Ideeën Reacties: 2 11-6-2009 12:10:08

karin
Gelnagels...
Lieve mede toekomstige bruidjes,Ben op zoek naar iemand die zeer mooie en betaalbare gelnagels kan zetten,liefst omgeving gaande van Zaventem tot Halle-Beersel..Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!!
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 11-6-2009 11:21:20

karin
Trouwringen...
Lieve toekomstige bruidjes,Weet iemand een mooie winkel voor onze trouwringen waar ze niet te duur zijn en ook nog origineel! Liefs omgeving Vlaams-Brabant of Brusselse...Veel geluk allemaal,EN HEEL VEEL LIEFS!!
Kledij - Accessoires Reacties: 10 11-6-2009 11:03:58

Dagmar
Miserie
Nog een maand te gaan en we hebben niets dan miserie. Ceremoniemeester is langsgekomen om alles op papier te zetten, wij leggen alles voor aan de familie en dan begint het hé met de problemen en discussies.Eerder werd al besproken dat wij enkel...
Kledij - Suite Reacties: 4 11-6-2009 10:42:31

Nancy
muziek
Hallo bruidjes nog een drietal weken en het is zover!nu weet ik nog altijd niet welk lied we zouden nemen om de feestzaal binnen te komen,liefts iets origineels!Weten jullie iets?alvast bedanktgroetjes Nancy
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 11-6-2009 9:31:30

aline
Nog 2 dagen!!!!!
amai, amai, ...Nog 2 dagen te gaan. De zenuwen gieren door mijn lijf! Ik word al de hele week wakker voor de wekker :-/, kan amper nog eten, pffffMaar alles en iedereen afgebeld en iedereen gaat komen (traiteur, fotograaf,...)!Dus dat is al een pak v...
Andere Reacties: 7 11-6-2009 6:59:47

Els
ceremoniemeester Oost-Vlaanderen
Hey,weet iemand een goeie ceremoniemeester die in Zuid-Oost-Vlaanderen werkt?Alle suggesties zijn welkom!Els
Ceremonie Reacties: 3 11-6-2009 6:48:56

Cindy
Drukwerk regio Geel-Herentals
Vraagje: onze uitnodigingen zijn eigen ontwerp, nu zoeken we nog een goede drukker tegen democratische prijzen met een prima service! Waar zijn jullie geweest voor de uitnodigingen (regio Geel-Herentals-Turnhout) en wat zijn jullie bevindingen? Wat i...
Uitnodigingen Reacties: 2 10-6-2009 22:43:02

lesley
nog 10 dagen
Amaai, nog 10 dagen, het begint te korten!Stilaan word ik nerveus ...Na de trouw lekker genieten van ons reisje naar Griekenland, samen met MIJN MAN en onze dochter :-)
Andere Reacties: 2 10-6-2009 22:21:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...