Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

dORINA
Speech
Hallo allemaal,Nu zaterdag is het eindelijk zover. Maar kunnen jullie een paar voorbeeldjes mailen van een speech? Alvast van harte bedankt.dorina.delimon@gmail.com
Andere Reacties: 3 8-6-2009 10:36:09

heidi
een glimp
wie een glimp van ons op onze dag wil opvangen kan een kijkje gaan nemen op www.heidienwouter.bruiloftsite.nl, ons huwelijk vond plaats op 16 Mei 2009
Andere Reacties: 4 8-6-2009 10:13:32

marijke
vervoer
Nu de dag nadert en na herberekening van ons budget begon ik wel eventjes te zweten. Ik vroeg me dan ook of iemand onder jullie ons kan helpen met het vervoer op ons huwelijk. Wij zoeken een origineel, en toch goedkoop alternatief, want zelf rijden z...
Andere Reacties: 7 8-6-2009 9:17:28

Kim
goede ceremoniemeester omgeving antwerpen
Goedemorgen,Voor ons huwelijk zijn we nog op zoek naar een goede ceremoniemeester. We hadden reeds op aanraden van het formum contact opgenomen met Eddy Wouter maar deze was al reeds bezet op onze huwelijksdag. Weten jullie nog andere ceremoniemeeste...
Andere Reacties: 5 8-6-2009 8:06:23

Izzy
event
Kent iemand het event "midzomernachtfeest"? Mijn vrouw en ik hebben dat gevonden op www.wposiamo.beWij zijn bijna 2 jaar geleden getrouwd en vinden het zelf heel jammer dat (vooral mijn vrouw dan) dat ze haar trouwkleed maar 1 keer heeft ku...
Andere Reacties: 4 8-6-2009 1:32:57

Barbara
Fotolocatie Grimbergen
Hoi,Onze zaal is in Grimbergen en omdat het qua tijd allemaal wat krap is, zitten we te denken om eventueel de foto's daar in de buurt te laten nemen.Momenteel is het park van Tervuren nog de eerste optie, maar das toch een half uur rijden en dan wor...
Locaties - Fotografie Reacties: 7 7-6-2009 23:45:07

Daisy
tekst uitnodiging
Kunnen jullie mij misschien wat voorbeelden bezorgen van de tekst op de uitnodigingen?Ik weet niet juist hoe je dit er allemaal tegoei moet opzetten.
Uitnodigingen Reacties: 4 7-6-2009 23:22:15

angie
KAN IEMAND ME HELPEN AUB
BESTE IK DEC GA IK TROUWEN MAAR OM DAT IK ZIEKE KINDJES HEB IS HET BUGET NIET ZO GROOT NU ZIJN ER TRATEURS DIE NIET WILLEN SAMEN WERKEN MET ONS OM DA HET TE WEINIG GELD IS DAT WE HEBBEN WILLEN JULIEZ ME AUB KUNNEN HELPEN OM MEE TE ZOEKEN ZOALS (zaal...
Andere Reacties: 13 7-6-2009 23:09:12

nancy
buiten locatie omgeving dilsen, rotem, elen, ophoven, kessenich, maaseik
ja ja nog een 5 daagjes en het is zover, vol zenuwen hebben we toch nog niet alles op punt :-) we zijn nog op zoek naar een locatie voor binnen fotos te trekken, we hebben voor buiten het strandje in aldeneik waar ook de jachthaven dicht bij ligt, ma...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 7-6-2009 22:00:51

Julie
juwelen beadbeauties
Hallo,Ik was via dit forum terecht gekomen bij bead beauties, iemand wat zelf juwelen maakt, ik vond ze echt heel mooi, maar nu blijkt dat ze het zo druk heeft dat ze tegen mijn trouwdatum het niet kan maken.Weet er nog iemand waar ik terecht kan bij...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 7-6-2009 21:42:26

nancy
getuige geschenk
hey hey voor de getuige hebben we voor elk een grote mand voorzien met 1.5 kg merci chocolade en een fles wijn, we willen op die fles zelf een eticket op zetten met een grappige tekst ofzo naar de getuige gericht heeft iemand leuke ideetjes????groetj...
Ideeën Reacties: 4 7-6-2009 21:35:59

nancy
openingstekst voor gasten boek
hallo, wij hebben op het feest ook een gastenboek voorzien, dit lijkt me wel leuk voor naderhand eens te lezen, maar ik wou graag een openingstekst er in willen zetten heeft iemand een speciaal ideetje of een leuke tekst????groetjes
Ideeën Reacties: 2 7-6-2009 21:33:41

Ann
misboekjes gevraagd!
Ik ben op zoek naar misboekjes van huwelijksvieringen.... ik zoek mooie teksten, het verloop van zo'n viering,...Mail maar door!Alvast bedankt!annmaertens10@hotmail.com
Andere Reacties: 7 7-6-2009 20:53:06

Gwendolyn
Spannend
Hey!Nog 89 dagen staan er op de teller naar 4 september...pff de tijd gaat snel!nu begin ik dus al te denken wat we nog allemaal moeten doen.Dit hebben we al:- zaal- dj- eten- kleed- kostuum- gemeentehuis- viering zijn we mee bezig- drukwerk wordt de...
Andere Reacties: 3 7-6-2009 20:15:32

ward
wij zoeken een originele feestlocatie!
Hallo iedereen,Wij zoeken een leuke originele locatie waar je een gezellige barbecue kan houden. Iemand ideetjes of ervaringen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 7-6-2009 19:33:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...