Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

els
trouwkleed nieuw! nog in winkel!
merk: cosmobellanr kleed( zie website: www.cosmobella.com) 7338 in gebroken witzeer romantisch kleed, heel mooie pasvormnieuwprijs: 1099 euroDoe een goed bod!kleed hangt nog in winkel dus nog nooit gedragen.
Andere Reacties: 3 5-6-2009 4:12:44

els
wat te doen?
wij hebben net vernomen dat er een demonstratie plaatsvindt voor onze trouwlocatie slechts enkele dagen voor het huwelijk...Hebben contact opgenomen met gemeente en politie maar deze kunnen ons geen info geven over de duur van de betoging...wat kunne...
Andere Reacties: 4 5-6-2009 3:04:39

jessica
stola en onderrok te koop
Hallo,ik verkoop mijn onderrok en een sjaaltje in ecru en een stola in witte organza. iemand interesse?Voor de onderrok vraag ik 40 euro inclusief verzending en voor het sjaaltje 20 euro en voor de organza stola 50 euro.groetjes Jess
Kledij - Accessoires Reacties: 8 5-6-2009 0:33:29

Gitte
Alternatief bruidsboeket
Hallo,Heeft er iemand een alternatief voor het bruidsboeket? Ik ben niet echt een handtassen, noch bloemenmens en had graag een alternatief gehad, maar heb geen enkel idee. Groetjes en alvast bedankt,Gitte
Bruidsboeket Reacties: 4 4-6-2009 23:50:54

daphné
huwelijksnacht
hallo, ik had een vraagje weten jullie een romantisch hotelletjes voor mijn huwelijksnacht. w kunnen niet op huwelijksreis maar had toch graag nog een goeie afsluiter gehad. En weet er iemandhoe dit dan verloopt? want als je aankomt in het hotel na h...
Andere Reacties: 3 4-6-2009 21:16:52

Mieke
suite
Hallo iedereen,wij trouwen op 25.07.09Alles is geregeld... ik ben nu bezig met een paar detailkes...Hoe zit het eigenlijk met de suite? Is er daar een bepaalde volgorde?We zitten vooral in de knoop met de vrijgezelle nonkels en mannelijke getuige.Is ...
Ceremonie Reacties: 3 4-6-2009 20:43:49

Nathalie
Feestzaal kempen
Hoi iedereen, ben net verloofd en ik vind het nu allemaal zo spannend. We zijn al op zoek naar een geschikte feestzaal voor 14/05/2011. We zijn zelf allebei van de kempen. Iemand ideeën?
Andere Reacties: 20 4-6-2009 19:30:15

Evy
@allen die reageerden op mijn "dringende hulp gevraagd"
Kortweg:Bedankt, jullie zijn schatten allemaal.Ik bijt door en hoop nog iets te vinden en anders tja... drank is er ruim voldoende, een ijskarreke heb ik ook al en voor de rest zal ik dan wel een paar pakken chips en wat nootjes opendoen he.Kusjes en...
Andere Reacties: 0 4-6-2009 19:13:22

Milena
Spannend..
Wij gaan morgen eens een bezoekje brengen aan een aantal zalen, waaronder Vijverhof, Cortina en Vaernewijck. Iemand ervaring met deze zalen? prijs/kwaliteit?Hoe lang op voorhand gaan jullie op zoek naar een zaal?GroetjesMilena
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 4-6-2009 16:37:15

nancy
openingsdans dringend
help help, nog een week en dan is het zover, maar we hebben nog steeds geen openingsdans, dus daarom vraag ik deze hulp van jullie, we zoeken een slow, iets moderns, en iets nieuws niet de traditionele, en met een passende tekst.....groetjes van de z...
Openingsdans Reacties: 15 4-6-2009 16:30:46

evi
trouwkoppeltje beertjes te koop
hey,ik heb een extra trouwkoppeltje over, de beertjes zijn van kwikki. interesse mail me: nico.neut@telenet.begroetjesevi
Andere Reacties: 3 4-6-2009 16:25:36

Lien
welk gemeentehuis?
misschien een rare vraag, maar in welk gemeentehuis moeten wij trouwen, of mogen we dat kiezen?ik hoorde dat het traditie is dat men trouwt op het gemeentehuis van waar de bruid afkomstig is (in ons geval Westerlo), maar nu heb ik ook al gehoord dat ...
Andere Reacties: 7 4-6-2009 16:07:13

Luc
Cateraar gezocht voor feest - omgeving Aalst
Voor onze huwelijksverjaardag zijn we op zoek naar een cateraar/traiteur (incl. uitrusting en personeel, bediening ed.) die hiervoor kan instaan (ongev. 100 pers.). Met uiteraard een verfijnde keuken (walking dinner, buffet of klassiek diner -nog te ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-6-2009 15:55:35

Jessica
Kleedje is al binnen!
Amai ik die dacht nooit op tijd mijn kleed zou vinden... 2/5 besliste we om dit jaar nog te trouwen 8/8 en op 12/5 vind ik het kleed van mijn dromen en bestel die. Ze zeiden mij half juli dat ze ging binnen komen.. nu belde ze mij om te zeggen dat ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 4-6-2009 15:25:53

Lien
Bruid zoekt ideale kapsel
Mss dé titel voor een nieuw VTM-programma! Haha! Maar serieus nu, ik ben dus nog steeds op zoek naar het ideale kapsel voor op onze trouwdag. Wat heb ik: donkerblond, lang, veel, maar superdun steil haar tot halverwege mijn rug, een uitgegroeide...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 4-6-2009 15:20:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...