Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sylvia
creativelingen
Hallo, Ik ben op zoek naar iemand die wat ervaring heeft in het werken met 'eyelets'. Graag wil ik op onze trouwdag de genodigden een kaartje geven als bedankje, en daar wil ik iets aan hangen, dus had ik gedacht het gaatje af te werken met eyelets. ...
Ideeën Reacties: 4 3-6-2009 21:39:38

Priska
La divina sposa
Hey,Ik heb net een zalig trouwkleed gezien op het internet van La Divina Sposa maar ik heb geen flauw idee welke winkels dat merk verkopen.Is er iemand die een trouwkleed van La Divina Sposa heeft?Indien ja, waar heb je het gevonden?Alvast bedankt :)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 3-6-2009 21:21:42

Els
Feestzaal Limburg
Hallo! Wij hebben ons zojuist verloofd en zijn op zoek naar een originele feestlocatie in Limburg. Den Lavaar en the steelfactory lijken ons wel iets. Heeft er iemand al ervaring met deze locaties? Kleden ze de zaal mooi in?Hoe is de service?Prijs/...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 3-6-2009 20:56:24

evi
ik krijg stressss......
hey,pff ik kan het soms niet meer houden van de stress, bij ons staat nog 31 dagen op de teller, en het word zo druk, vanalles moet gedaan worden, aan dit of dat moet nog worden gedacht. En ik heb zo het idee dat ik vanalles vergeet. Niet dat ik echt...
Andere Reacties: 6 3-6-2009 19:24:30

kristel
naar tafel
hallokes,Ik heb eens een vraagje. hebben jullie nog ideetjes om de gasten naar hun tafel te brengen. Zoals ballons, walt disney figuren,... Zou graag iets origineels hebben maar kan niet echt iets bedenken.Nog 41 dagen en die zenuwen zijn al niet mee...
Andere Reacties: 3 3-6-2009 16:51:53

Lesley
Hotel overnachting na huwelijkfeest
Hey bruidjes,Eventjes een praktisch vraagje: als je de avond van het huwelijksfeest gaat overnachten in een hotel, waar blijf je dan met de geschenken (bloemen) en envelopjes die je op het feest hebt gekregen?Bedankt voor jullie hulp.Lesley
Andere Reacties: 5 3-6-2009 16:49:43

heidi
ceromoniemeester
Hallo,Kan iemand ons aan een adres helpen van een ceremoniemeester waar men niet verplicht is de wagens te huren? Dit omgeving Westerlo.
Ceremonie Reacties: 2 3-6-2009 15:02:43

Sabrina
hoe op enveloppe zettten als de kindjes mee mogen komen ??
hallo, nog een vraagje hoe moet ik op de enveloppe zetten zodat de mensen verstaan dat de kindjes mee mogen komen bv ik zet de familienamen van de ouders maar moet ik er dan de namen van de kindjes bijzetten of gewoon "en de kindjes" ,groet...
Andere Reacties: 6 3-6-2009 14:38:04

Sabrina
hoe namen op de enveloppe zetten
hallo, ik ben mijn uitnodigingen in de enveloppen aan het steken maar ik weet niet goed hoe in de namen er moet opzetten want ik wil het niet te stijf maken,maar is dat dan de familienamen van de man en de vrouw of Dhr en Mevr met de familienaam van ...
Uitnodigingen Reacties: 3 3-6-2009 14:18:21

marijke
de koekjesfee
Ik heb reeds meermaals de koekjesfee een mailtje gestuurd, maar nog steeds geen antwoordje? Weet er soms iemand of zij met vakantie is of zo? Wou graag een afspraak maken om eens langs te gaan, of kan je ook zonder afspraak op een zaterdag haar winke...
Andere Reacties: 3 3-6-2009 14:09:51

Geert
Niet tof van collega en vriendin
Ik ben op mijn tenen getrapt: een collega van mij is samen met een vriendin van mij. Ze gaan samen een huis kopen. Nu hebben ze vandaag beslist van exact 1 dag voor ons te trouwen, op 3 juli, moest dat nog gaan voor het gemeentehuis. Ze trouwen enkel...
Andere Reacties: 13 3-6-2009 14:03:40

Tessa
Waaier van witte pluimen
Hallo,Ik ben opzoek naar een grote witte waaier van pluimen, veren,mss paauwenveren,...Niet zo van die goedkope die je in de carnavalswinkel kan kopen.Alvast bedankt.Gr.Tess
Andere Reacties: 1 3-6-2009 13:51:23

mireille-luc
aftellen
hey bruidjes en gommetjes.nog 27 werken dagen en aansluitend 19 dagen bouwverlof dan is het aan ons en nog steeds geen kleren gevonde voor bruidsjongkers.pff moeten maatpakjes zijn iemand een idee'tje.grtjs
Andere Reacties: 3 3-6-2009 13:20:30

Inge
Groot varken gezocht!
Hallo bruidjes! Ik ben op zoek naar een groot roze varken om de enveloppen die we krijgen op het avondfeest in te deponeren. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden? Of is er misschien iemand die dit ooit geknutseld heeft en die tips voor me heeft of h...
Andere Reacties: 4 3-6-2009 12:56:02

Marleen
Kapper aan huis Evergem
Nog 31 dagen te gaan en ik ben nog altijd op zoek naar een kapper of kapster die aan huis kan komen en raad weet met mijn haar. Ik draag mijn haar kort en naturel. Ik heb al veel mooie korte kapsels gezien maar als ik die laat uitproberen bij de kapp...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 3-6-2009 12:19:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...