Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ellen
vrijgezellen
hey bruidjes,vandaag heb ik mijn vrijgezellen...vanaf 1 uur moest ik mij klaar houden. Losse kledij aan doen...gruwel want straks moet ik sporten ofzo, en gedurende de dag ging ik nog hints krijgen.Nu is het zo dat ik een verschrikkelijke controlefre...
Andere Reacties: 6 30-5-2009 9:07:39

Carolina
heb het gevoel dat ik iets vergeet
Hey, kunnen jullie mij helpen? Ik heb het gevoel dat ik vanalles vergeet maar weet niet wat. Wij trouwen op 1 augustus. Wat al in orde is: getuigen en bruidskindje gevraagdkleren bruidsmeisje gekochtkleding is besteld en binnen in de winkel, aanpas...
Ideeën Reacties: 7 30-5-2009 0:13:34

Ann
Taak bruidskindjes
Wij trouwen volgend jaar en we hebben 4 bruidskindjes (1 van 4 jaar, 1 van 2 jaar en onze petekindjes die dan 20 maand zullen zijn). Wat kan je hen als taak geven? Wat kunnen zij doen tijdens de viering?
Ceremonie Reacties: 1 29-5-2009 23:03:52

Sarah
Morgen is het zo ver!!
Beste mede-bruidjes en bruidegommen,Voor mij zit het er alweer bijna op, morgen is onze grote dag! Ik vind het raar om te zien dat er berichten hier verschijnen met vragen over de feestlocatie ofzo, dingen die eigenlijk al vroeg moeten vastliggen. He...
Ceremonie Reacties: 6 29-5-2009 19:18:16

caroline
boeje vrijzinnige viering gezocht
Beste,wij zijn momenteel op zoek naar teksten, boekjes en ideetjes van vrijzinnige vieringen die ons kunnen helpen om onze huwelijksviering in elkaar te steken. Kan er ons iemand helpen. Mijn adres is carobloemetje@hotmail.com.Alvast bedankt!
Religie Reacties: 5 29-5-2009 16:52:39

nele
alcoholverslaafde vader
Heykes iedereen,Ik weet het niet meer. Ja zit me in het leven wat tegen qua familie behalve op het gebied wat ik zelf doe en bereikt heb met mijn vriend. Allez ja mijn leven zelf is in orde maar mensen rondom me doen dingen waardoor ik ook in de put ...
Andere Reacties: 8 29-5-2009 15:24:33

Gwen
Videograaf
Hallo aanstaande bruidjes,Hier ben ik dan weeral :-),voor ons huwelijk op 14/05/2010 zijn we nog op zoek naar een videograaf. Regio Turnhout en liefst niet te duur, ik heb al op een paar plaatsen gehoord en 600,00 euro vinden wij echt wel te veel.Hop...
Voorbereiding Reacties: 6 29-5-2009 15:05:11

Annelies
Te Koop: Linea Raffaelli, maat 34 -36‏
Ik verkoop mijn bruidskleed van het merk Linea Raffaelli, (kleed + bijhorende prachtige sjaal) + beschermzak.Komt van De Cock Fashion te Wolvertem.Slechts eenmaal gedragen op mijn trouwdag 08/08/08, zonder schade!Maat 34 - 36.De borstruimte van de br...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 29-5-2009 13:56:01

Dennie
Paspop te koop
Wij hebben een mooie paspop te koop, ideaal voor wie nog en tijdje van het trouwkleed wil genieten na het huwelijk.fotos vind je hier: http://www.kapaza.be/detail/18023450/
Andere Reacties: 12 29-5-2009 13:34:36

caroline
locatie viering west vlaanderen
Beste,wij zijn op zoek naar een locatie waar onze viering zou kunnen doorgaan. Wij wensen een vrijzinnige viering te geven en dit kan helaas niet in een kerk. Ikzelf vind een kapel of kerk wel iets romantisch. Kent iemand van jullie een romantische p...
Locaties - Viering Reacties: 1 29-5-2009 12:36:42

nele
alternatieve viering
Heykes iedereen,Welke diensten zijn er eigenlijk om alternatieve vieringen bij te doen.En welke zijn een aanrader en wie het heeft gedaan wat zou je wel doen en niet.Alles ivm dit onderwerp mag je laten weten.DankjeGroetjesNele17-07-2010
Ideeën Reacties: 5 29-5-2009 12:23:27

Dorien
Schildersezeltjes
Dag bruidjes...Graag zou ik schildersezeltjes hebben voor op de tafels te zetten.Maar ik Ikea verkopen ze deze niet meer?Zijn er mensen die er misschien weg doen , of weten waar ik deze nog wel kan krijgen?Alvast bedankt , Dorien
Ideeën Reacties: 6 29-5-2009 10:55:56

Heidi
Le Chapeau Antwerpen: schande!!
Dag bruidjes in spé,in volle zoektocht naar suitekledij voor mijn moeder wil ik hier toch eventjes mijn verhaal kwijt. We waren vorige maand gezellig een uitstapje aan het maken naar Antwerpen met mijn ma en tante voor suitekleding voor mijn huw...
Kledij - Suite Reacties: 13 29-5-2009 10:33:05

Hilde
Gitaarakkoorden You Are - Dolly Parton of Natalia
Hallo allemaal,Wij zijn op zoek naar de gitaarakkoorden voor You are van Dolly Parton of Natalia. Zij zijn op het eerste zicht nergens te vinden op het internet en wij zouden het jammer vinden moesten mijn vriendinnen hierdoor het liedje niet kunnen ...
Andere Reacties: 1 29-5-2009 8:46:42

ALINE
kookstudio asdonk -- engsbergen tessenderlo
dag allemaal, iemand ervaring met kookstudio asdonk te tessenderlo als feestlocatie?hadden gedacht aan uitgebreide receptie met hapjes gevolgd door optreden en dansfeest...of weten jullie een andere locatie waarop dit mogelijk is?merci !
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 28-5-2009 22:49:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...