Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lesley
Kapper regio Zaventem of Mechelen
Hey Bruidjes,Ik ben nog steeds op zoek naar een kapper in Zaventem of Mechelen die mijn haar kan opsteken. Wie kunnen jullie mij aanbevelen?Alvast bedankt,Lesley
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 26-5-2009 12:41:25

Kim
kasteel coninxdonck of andere locatie rond gent
Hallo bruidjes, Wij willen graag trouwen volgend jaar eind augustus of begin september. We hebben reeds een aantal zalen bezocht (braemhof, caipirinha, hof ten bosse, de roskam). Nu zaterdag mogen we kasteel coninxdonck bezichtigen. Het zal echter ni...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 26-5-2009 12:30:02

Karen
huisdj feestzaal
Hallo,wie heeft er ook de huisdj van de feestzaal genomen? Wij hebben enkel een formulier moeten invullen met onze muziekvoorkeur en onze openingsdans op. In de feestzaal hebben ze gezegd dat als er iets was, de dj ons wel zou contacteren. Wordt dit...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 26-5-2009 12:24:11

Carolien
bruidjes september
Hallo bruidjes van september :-)Wie trouwt er nog op 19/09/2009? Hoever zitten jullie met de voorbereidingen? Zaterdag de eerste pas van mijn trouwkleed, ben super benieuwd!Groetjes, Carolien
Voorbereiding Reacties: 10 26-5-2009 12:20:47

Lindsy
gezocht ijsventer regio aarschot
We dachten na de misviering de mensen aan de kerk te trakteren met een ijsje. Heeft iemand al met een ijsventer samengewerkt? Adressen graag!
Andere Reacties: 2 26-5-2009 12:11:50

kelly
bijna zover
hoi mede bruidjes hier op de teller is het nog 10 keer slapen amai nu begint het echt te korte hoor zijn er nog bruidjes die op 5 juni 2009 trouwen groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 26-5-2009 11:04:31

Ellen
Onze dag: 23 mei 2009, verslagje
Hoi forum-dames :DSinds zaterdag 11.15 ben ik een getrouwde vrouw!!!! Hierbij mijn verslagje..Na een heel slecht geslapen nacht ben ik opgestaan om 6.30u.. Ik was de eerste die wakker was.. Snel snel gedouchet want om 7u was de kapper en de schoonhei...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 26-5-2009 10:50:44

Lien
yesss, we hebben een datum ;-)
Yes yes, sinds zondag hebben we een datum en een zaal. Gisteren het voorschot van de zaal betaald, dus nu kan ik eindelijk echt beginnen aftellen en regelen. :Dvrijdag 7/5/2010 wordt onze grote dag, ik kijk er zo naar uit!Het gemeentehuis kan ik wel ...
Andere Reacties: 6 26-5-2009 10:49:12

Sepp
mooie plekjes
Beste trouwers,Voor een aantal huwelijken ben ik als fotograaf voorlopig nog op zoek naar mooie binnen- en buitenlocaties in Geel, Haaltert en Kallo.Kan iemand me leuke adressen aan de hand doen? Liefst niet te cliché romantisch, liever wat indu...
Fotografie Reacties: 0 26-5-2009 10:08:10

Kelly
Kaft misboekje
Kan iemand me helpen met voorbeelden van kaften rond een misboekje? Of sites waar je ze kan vinden, ik maak de misboekjes zelf en ben nog op zoek om er iets moois rond te doen.
Andere Reacties: 4 26-5-2009 10:06:24

Sepp
mooie plekjes
Beste trouwers,Voor een aantal huwelijken ben ik als fotograaf voorlopig nog op zoek naar mooie binnen- en buitenlocaties in Geel, Haaltert en Kallo.Kan iemand me leuke adressen aan de hand doen? Liefst niet te cliché romantisch, liever wat indu...
Andere Reacties: 0 26-5-2009 10:05:25

donna
Zijn er nog bruidjes die hun feest in de ark te Antwerpen doen of gedaan hebben?
HeyOp 15 augustus vieren wij ons feest in de Ark te Antwerpen. Dit is een feestzaal bij het restaurant Pomphuis. Heeft iemand enige ervaring met de feestzaal? En zijn er nog bruidsparen die daar hun feest geven?GroetjesDonna
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 26-5-2009 9:12:35

vanessa
muziek kerk
hallo,wij zijn nog aan het twijfelen over muziek voor onze huwelijksviering. zijn er onder jullie die ook tijdens hun huwelijksviering gewoon cd's zullen afspelen? en hoe word dat geregeld? moet je dan zelf iemand zoeken om die aftespelen. wij hadden...
Andere Reacties: 6 26-5-2009 9:00:30

Karolien
Spaans openingsliedje gezocht
Hallo,Omdat we allebei een speciale band hebben met de Spaanse taal, zijn we op zoek naar een (recent/modern!) Spaans liedje voor onze openingsdans. Ik heb al uren en uren op internet zitten rondzoeken, maar ik vind er geen enkel die het goede ritme ...
Openingsdans Reacties: 9 26-5-2009 0:24:38

magali
ijscrémekar...?
hallo,even vragen of iemand weet waar ik een ijcremekar kan vinden?ik zou dit tof vinden aangezien we na de misviering nog een uur speling hebben voor de receptie, als we dan samen buiten nog een ijsje kunnen eten...wij zijn van de kuststreek (de pan...
Ideeën Reacties: 4 25-5-2009 23:33:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...