Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
voor bruiden die hun jurk verkopen
hallo iedereen,ik wou toch even iets kwijt aan alle meiden die graag hun jurk willen verkopen. ik heb ook al dikwijls mijn jurk te koop aangeboden op internet en op deze site maar kreeg er niet echt reactie op. dus bracht ik hem binnen bij "de b...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 26-5-2009 20:18:00

jessica
feestzaal omgeving de haan
Hallo iedereen , wij zoeken een zaal omgeving dehaan... het zou voor oktober volgend jaar zijn. Wij zijn niet zo lang geleden vehuist en dus kennen we de streek niet zo goed. Hopelijk kan er iemand ons helpen het moet geen super luxueuze zaal zijn. w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 26-5-2009 20:11:59

tania
TROUWEN
hallo allemaal;Ik heb een vraagje.Mijn vriend en ik zouden heel graag willen trouwen, maar vele kameraden zeggen dat het zooooo duur is.(zeker twaalfduizend euro) alles inbegrepen(kleed,eten,.....)Is dat echt zoveel?in totaal zijn we met 160 MENSEN A...
Voorbereiding Reacties: 18 26-5-2009 20:06:08

Lien
Adres op enveloppe?
Schrijven jullie het volledige adres van de genodigden op de enveloppe als je het zelf in de bus gaat steken? Of is enkel de naam voldoende?En hoe schrijven jullie de namen? Ik dacht:Dhr. en mevr. Janssens - PeetersEn als ze kinderen hebben die meege...
Andere Reacties: 8 26-5-2009 20:03:38

Katrien
Bloemist, bruidskinderen kleding, ...
Hallo iedereen!Ik heb enkele vraagjes...Wij gaan stilletjes aan steeds meer beginnen voorbereiden en één van die dingen is bijvoorbeeld een bloemist. Kent er iemand van jullie een goede bloemist voor huwelijken in Vlaams-Brabant? En hoeveel...
Voorbereiding Reacties: 2 26-5-2009 19:32:53

Nele
Feestzaal
Hallo! Wij zijn nog op zoek naar een zaal, maar voorlopig gaat onze voorkeur uit naar Geuzenhof in Massemen/ Wetteren? Heeft er hier al iemand iets over gehoord? Alle reacties zijn welkom want er is weinig commentaar te vinden op het internet. Merci!...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 26-5-2009 18:35:06

annabel
feestzaal
zijn er hier koppels die ook gaan trouwen of getrouwd zijn in salons ter roest in buggenhout?wij geven daar volgend jaar ons feest in de grote galazaal.had een paar minpuntjes gehoord via een vriend va men vader maar hoor toch liever de reacties van ...
Andere Reacties: 1 26-5-2009 17:32:09

Melanie
Trouwjurk
Hoi bruidjes,Ik heb op het internet een heel mooie jurk gezien van linea raffaelli, maar er staan nergens prijzen bij...Heeft er iemand een idee van wat de minimum en maximum prijs zou zijn...Dat ik mijn droomjurk niet in de rook zie opgaan ;)Groetje...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 26-5-2009 17:15:06

annen mark
Versturen cd in speciale envelop of niet?
HeyWij hebben als uitnodiging een cd-rom. Daarnet ging ik naar de winkel om enveloppen te kopen om ze te versturen. De verkoper vertelde me dat ik best van die enveloppen koop met van die luchtbollekes in ter bescherming van het doosje. Ik dacht dat ...
Uitnodigingen Reacties: 7 26-5-2009 16:23:27

Nancy
30/05/09
Wij trouwt er nog deze zaterdag?Succes aan iedereen en hopen op goed weer he!!!
Andere Reacties: 5 26-5-2009 14:48:39

Lindsey
ziet het eventjes niet meer zitten ...
heyla,hebben jullie ook zo van die dagen dat jullie het niet meer zien zitten ?? Je probeert goed te doen voor iedereen, maar zoals iedereen ook weet kan dit niet lukken...Zondag zijn we samengekomen met de suite om onze trouwdag te bespreken. Iedere...
Andere Reacties: 9 26-5-2009 14:31:45

veerle
trouwlocatie
Wij zouden trouwen eind augustus 2010 maar zijn nu opzoek naar een gezellige zaal, liefst met een mooie tuin aan en tussen de provincies vlaams brabant en oost vlaanderen als het kan. Kan iemand een paar tips geven die toch schappelijk in prijs zijn ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 26-5-2009 13:57:57

jessica
te koop:prachtige nieuwe trouwjurk maat 46-48
dag medebruidjes,wegens omstandigheden wil ik mijn bruidsjurk te koop aanbieden.Ik heb hem nog niet gedragen. Het is een prachtige trouwjurk in gebroken wit, maat 46-48, maar kan nog aangepast worden voor iets smallere of bredere meisjes.Ik ben 1m75 ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 26-5-2009 13:20:33

Dave
20-06-2009
Hey mensen, gewoon om een klein ideetje te hebben, zijn er misschien die de voorgaande jaren getrouwd zijn op 20-06?Voor ons is het dit jaar zover, komt dichter en dichter...En ook al heb je het niet in de hand, en zullen we het moeten doen met het w...
Andere Reacties: 6 26-5-2009 13:10:54

Hilde
Locatie voor alternatieve ceremonie
Hallo iedereen,Wij trouwen in september en zijn op zoek naar een locatie voor een alternatieve ceremonie in de regio van Mechelen.We trouwen voor het stadhuis maar gaan niet voor de kerk trouwen. We vinden echter een kwartiertje burgerceremonie maar ...
Ceremonie Reacties: 2 26-5-2009 13:05:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...