Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evelien
kostuum
Heyla bruidjes!Wij trouwen vrijdag 4september 2009 en willen een kostuum huren!Maar wel één die er wat modern uitziet.(wat gecentreerd) Heb je genoeg keuze bij Jonovan in Roeselare?Nog veel succes!
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 28-5-2009 14:46:03

inge
iemand die trouwt in Kasteel Sanderling
Hallo,wij trouwen volgend jaar in Kasteel Sanderling, De Pinte. Graag zou ik eens wat reacties krijgen van mensen die daar getrouwd zijn of nog moeten feesten. Hoe verlopen de voorbereidingen, zijn er aandachtspunten, of gewoon, hoe verliep jullie fe...
Andere Reacties: 0 28-5-2009 14:30:13

Lindsey
haarklemmetjes
Ik zoek winkels of webshops waar ze klemmetjes verkopen voor m'n kapsel.Ik heb er in de veritas gekocht maar ze zijn te wit.. Ze pasten bij m'n staaltje stof van m'n kleedje, maar tijdens de pasbeurt van m'n kleedje staken ze erg af..Ik zoek dus klem...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 28-5-2009 13:19:39

Evelien
Muziek in de huwelijksmis
Goeiemiddag,ik ben op zoek naar een zanger(es) om live in de huwelijksmis te zingen, ev. met begeleiding. Ik weet niet of er dames zijn die me daar een antwoord op kunnen geven. Ik ben van de streek rond Ieper, dus het zou handig zijn moest deze niet...
Muziek - Live Reacties: 11 28-5-2009 11:40:58

Dorien
Vervelende vraag - Pil doornemen
Hoi dames , Ik zit met een vrij vervelende vraag.Om op mijn trouw & huwelijksreis maandstondenvrij te zijnMoet ik 4 x mijn pil doornemen (wel geen 4 maanden na elkaar , heb het kunnen sprijden)...Hebben jullie ook dit probleem of zitten jullie da...
Andere Reacties: 16 28-5-2009 10:56:41

jurgen
eten s'middags
hallo, wij trouwen in de voormiddag voor de kerk, mijn vraag is nu is het de gewoonte om met de familie ( broers en zusters, nonkels en tantes, meters en peters ) te gaan eten s'middag. Was van plan om eventueel een kleine receptie te houden met bele...
Andere Reacties: 7 28-5-2009 10:07:08

mireille-luc
wie kent er iets van bruidsboeketten
hey bruidje's en gommetjes. met nog 65 dagen te gaan ben ik er nog altijd niet uit voor men bruidsboeket.ik zou een afhangend boeket willen met lelies en roosjes,maar nu zegt men schoonzus dat het niet zal gaan omdat lelies niet lang goed blijven en ...
Bruidsboeket Reacties: 6 27-5-2009 23:33:43

Sofie
locatie Evergem- Gent
Hey aanstaande bruidjesIk ben opzoek naar een toffe locatie voor de trouwfoto's regio Gent. Wijzelf wonen in Evergem. Aangezien onze fotografe (mijn nicht)van Franse afkomst is, kan ik niet echt op haar rekenen wat de locaties betreft.Wie kan me help...
Locaties - Fotografie Reacties: 9 27-5-2009 23:28:02

Sofie
mooie locatie voor foto's regio Gent
Hey aanstaande bruidjesIk ben opzoek naar een toffe locatie voor de trouwfoto's regio Gent. Wijzelf wonen in Evergem. Aangezien onze fotografe (mijn nicht)van Franse afkomst is, kan ik niet echt op haar rekenen wat de locaties betreft.Wie kan me help...
Andere Reacties: 5 27-5-2009 23:24:43

An
binnenlocatie foto's regio Ruien (Kluisbergen) gezocht
Hey!Voor het geval dat het regent, ben ik nog op zoek naar een binnenlocatie regio Ruien (Kluisbergen) voor onze fotoreportage. Het moet ongeveer binnen de 15 min met de wagen te bereiken zijn.Alvast bedankt voor de tips!Groetjes, An
Fotografie Reacties: 1 27-5-2009 22:14:52

claudia
kerkelijke trouw 12 juni 2010 temse
hallo,we trouwen volgend jaar 12 juni. De feestzaal en traiteur liggen al vast. we doen een bbq. de fotograaf ligt ook al vast. we voelen ons overal toch goed bij. echt tof dat we dat allemaal toch al hebbenGisteren heb ik gebeld naar de deken van Te...
Andere Reacties: 6 27-5-2009 21:21:18

Elke
Verslagje van onze dag
Hallo, iedereen,met deze schrijf ik mijn laatste berichtje op deze site. Ben vandaag reeds 11 dagen gehuwd en onze dag was meer dan perfect.Daarom geef ik jullie enkel tips van echte aanraders:- wij hadden een bus gehuurd bij Retro. Alles is heel goe...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 27-5-2009 19:59:15

lies
bellenblazen aan het gemeentehuis
hey iedereen,ik vind het wel tof dat, wanneer we buitenkomen aan het gemeentehuis, dat de mensen ipv rijst gooien, bellen blazen. maar nu vraag ik mij af of ik daar moet voor zorgen of moeten de mensen die naar het gemeentehuis komen zelf beslissen w...
Ideeën Reacties: 10 27-5-2009 19:30:29

annelies
champagneglazen graveren
Iemand een idee waar ik glazen kan laten graveren met onze naam op.Wij zijn van oost-vlaanderenBedankt
Andere Reacties: 7 27-5-2009 17:05:18

Jessica
Wanneer geven jullie de cadeutjes voor getuigen, ouders, ceremoniemeester en bruidskindjes?
Heykes!Geven jullie de cadeautjes de dag zelf of nadien?Wij nemen als ceremoniemeester een vriendin en een vriend om de taken wat te regelen, dus die zullen we ook wel bedanken :-)Groetjes
Ideeën Reacties: 6 27-5-2009 14:50:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...