Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Mooie locaties voor foto's te nemen
Hallo,Ik woon in de buurt van Kortrijk en we zoeken nog naar een mooie locatie voor onze huwelijksfoto's in de buurt.
Fotografie Reacties: 2 25-5-2009 22:56:06

Nathalie
sint-lambertuskapel Heverlee
HalloIs er iemand recent getrouwd in de Sint-Lamberuskapel te Heverlee? Zo ja, hoe en waar dien je dit te regelen? Zijn er voorwaarden waar je aan dient te voldoen?Is het met een eigen priester? Groetjes Nathalie
Locaties - Viering Reacties: 2 25-5-2009 21:55:41

Jessica
Prijzen receptie - drank - dessertenbuffet
Heylaba,Zou ik mogen weten hoeveel jullie betalen voor een receptie alles in gedurende 2u. Hoeveel jullie drankforfait kost en hoeveel ze vragen voor een dessertenbuffet.Bij ons kost de receptie 14euro voor 5 hapjes en 18euro voor 7hapjes en drank ge...
Locaties - Feestzaal Reacties: 18 25-5-2009 21:27:09

Cecile
Trouwen, hoe begin je eraan?
HelloWij zijn van plan om volgend jaar rond september (2010) te trouwen. Maar ik weet begod niet hoe eraan te beginnen. Waar moet je eerst naartoe? Ik veronderstel eerst de kerk, dan de zaal,....We hebben elkaar leren kennen op de oudenberg in Geraar...
Religie Reacties: 10 25-5-2009 21:18:30

evelien
Animatie
Hallo bruidjes!Wij trouwen op vrijdag 4september om 14u30 in het stadhuis in Wingene, en nemen dan bij onze hoeve familiefoto's. Maar weet iemand nog een leuke, originele bezigheid of activiteit vooraleer naar de feestzaal te rijden? In plaats van de...
Andere Reacties: 3 25-5-2009 19:25:44

katrien
FIAT 500 of mini GEZOCHT
Beste,Wij zoeken een fiat 500 of mini cooper ( beiden oud model)voor ons huwelijk (31/07/2010)Wie kan ons helpen? Regio Meetjesland...Alvast bedankt,katrien
Ceremonie Reacties: 4 25-5-2009 19:17:46

Sylvie
Iemand een idee hoe ik een sluier kan dragen maar niet in mijn haren?
Ik heb een lange sluier gekocht van bijna 4 meter maar wil die niet in mijn haren dragen. Heeft er iemand een idee hoe en waar ik die sluier kan bevestigen? Ik heb een bustierkleedje. Ik was eigenlijk van plan om die te bevestigen aan het bovenste va...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 25-5-2009 19:13:05

twiggy
ringen
ey weet iemand waar ik de ringen van fede de oro kan vinden ben zelf van tessenderlo groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 2 25-5-2009 18:06:34

Sabrina
leuk uittredeliedje voor in de kerk
hallo, ik vind niet echt het gepaste liedje voor als we buitenkomen maar doordat ik een dochtertje heb van 5 jaar had ik mss gedacht aan k3 met het liedje trouwen,wat vinden jullie daarvan het is wel 2 zangeressen met piano en gitaar dat het zouden z...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 25-5-2009 17:54:06

Sylvia
koppel voor op taart
20 juni komt steeds dichterbij ! en ik flip steeds meer overal op !!! aarrggghhh !soit waar ik nu weer mee in mijn hoofd zit: bij de bakker die onze taart gaat maken hebben ze maar 1 soort koppeltje voor bovenop de taart... dus ik vroeg mij af of jul...
Ideeën Reacties: 10 25-5-2009 17:08:55

lisa
bruidstaart met foto's in chocolade?!
hallo allemaal,Wij trouwen volgend jaar in juli.Ik ben al eens wat ideetjes voor een bruidstaart aan het opzoeken.Heb nu op een amerikaanse website een voorbeeld van een taart gevonden, waar ze foto's op chocolade hebben laten afdrukken (witte chocol...
Andere Reacties: 10 25-5-2009 16:00:00

carolien
misboekje hoe aan elkaar nieten
Dag medebruidjes,ik heb mss een dom vraagje, maar wij hebben een misboekje in de vorm van een A4blad dubbel gevouwen. We zouden dit in het midden willen nieten, dus niet met een strikje werken. We vinden echter nergens een nietjesmachine dat diep gen...
Religie Reacties: 3 25-5-2009 15:43:12

Liesbet
VIDEOGRAAF
Hallo iedereen, ik ben nog op zoek naar een videograaf (eventueel student of vrijwilliger) die graag een huwelijk zou willen filmen. Het huwelijk gaat door op zaterdag 22 augustus in zuidwestvlaanderen.We zouden het ook graag iets goedkoper willen, ...
Andere Reacties: 3 25-5-2009 14:21:07

nathalie
tattoo
aan bruiden met tattoos: gaan jullie tattoo 'camoefleren' en zo ja, hoe?ik had al gehoord camouflagestick te gebruiken en er blijken ook plakkers te bestaan? wie heeft er ervaring mee? thanks!
Verzorging - Make-Up Reacties: 12 25-5-2009 13:42:26

magali
adressen drukken?hoe?
hallo,even een vraagje...we starten algauw met de uitnodigingen, nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met de adressen op van die 'stickertjes' te drukken, is dit via de pc of hoe gebeurt dit, ben een leek op dat gebied, dus graag hulp aub!de adr...
Uitnodigingen Reacties: 5 25-5-2009 13:29:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...