Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mariko
inrichten tuin voor ceremonie
hallo mede-trouwlustigen,onze huwelijksceremonie gaat door in de tuin van de feestzaal. Wel moeten we zelf instaan voor het inrichten van de tuin. Om stress op de dag zelf te vermijden, willen we hiervoor dus een firma inhuren. Jammer genoeg vonde...
Andere Reacties: 0 21-5-2009 14:17:45

lies
leuker idee voor enveloppen in te steken
hallo, wij trouwen binnen een drietal weekjes en zijn op zoek naar een origineel idee om de enveloppes in te stekenvorige week waren we op een trouw waar ze de enveloppes in een vogelkooi staken, dat vonden we goed, maar kunnen we nu zelf niet gebrui...
Andere Reacties: 6 21-5-2009 11:08:11

Evie
ervaring fotomoment
Hallo,Wij trouwen op 31/07/10 Heeft er iemend recent ervaring met Thierry van fotomoment.Ik heb wel reakties gevonden maar die dateren van een paar jaar geleden.We hadden Jef Celen eerst gecontacteerd maar die is op onze datum zelf op vakantie :-(Gro...
Andere Reacties: 1 21-5-2009 9:12:44

Sarah
wegwerp fototoestel ervaring?
HalloIk had een vraagje heeft er iemand ervaring met de wegwerpfototoestellen?Geeft dat echt leuke fotos?En kost het dan niet teveel om ze allemaal te laten ontwikkelen?Alvast bedankt!Groetjes
Fotografie Reacties: 10 21-5-2009 7:44:18

Annelies
Digitale fotoalbums > welke website
hoi bruidjes,ik wilde eens informeren naar jullie ervaringen van het maken van digitale fotoalbums. Ik heb al een aantal keer via pixbook een album gemaakt en besteld en ben hier enorm tevreden van. Heel leuke software, makkelijk te gebruiken en bied...
Fotografie Reacties: 6 21-5-2009 1:34:00

Fien
Tijdstip receptie
Dag bruidjes!Wij kunnen maar niet beslissen over het uur van de aanvang van onze receptie. De huwelijksviering is om 14u, en tussen de kerk en de feestzaal moeten we 40 minuten rijden. We zijn aan het twijfelen om de receptie ofwel om 16u te laten be...
Andere Reacties: 6 20-5-2009 23:32:00

Ellen
Leuke ideeën tekeningen 'liefde is...'
Voor ons huwelijk hadden we graag de tekeningen van 'liefde is...' van Kim als een soort rode draad in ons feest gebruikt. Ik heb al voor verschillende gasten leuke persoonlijke tekeningen gevonden die ik zou gebruiken als bedanking(bevestigd aan een...
Andere Reacties: 3 20-5-2009 23:08:11

leen
wegwerpfototoestel
HalloBen zonet bij Blokker achter wegwerptoestelletjes geweest, maar ben aan het denken hoe ik die gepresenteerd zal krijgen. Hangen jullie er een kaartje op, of hoe doen jullie dit? En zo ja, wat zet je dan op het kaartje?doei
Fotografie Reacties: 4 20-5-2009 19:50:24

Nathalie
tegenvaller trouwzaal stad Sint-Truiden
Hallo, Ben vandaag naar de trouwzaal gaan kijken samen met de ceremoniemeester en valt die tegen zeg. Ik weet niet hoe het in andere steden zit, maar hier is het een kleine zaal met 4 grote tafels in een vierkant tegen elkaar en daar 10 stoelen rond....
Andere Reacties: 6 20-5-2009 19:40:05

tamara
hoe een uitnodiging opstellen
hey iedereenhad graag eens willen weten hoe jullie je uitnodigingen hebben samengestelden hoe jullie het geformuleerd hebbengraag reactie aubwant ik weet echt niet hoe te beginnendank je wel
Andere Reacties: 7 20-5-2009 18:43:54

Annelies
Dankviering
Hallo iedereen,Mijn vriend en ik trouwen in december, maar het zal een dankviering zijn aangezien mijn vriend reeds gehuwd was voor de kerk. Ik ben bezig met de viering in elkaar te boksen, maar vind het toch bijzonder lastig. Heeft er iemand van jul...
Religie Reacties: 3 20-5-2009 18:43:30

Véronique
tekstje digitale camera meebrengen
Wij zouden op onze huwelijkssite een tekstje willen zetten om aan de gasten te vragen of ze op het avond- en dansfeest hun digitale camera willen meebrengen. Heeft er iemand ideetjes hoe we dat ludiek kunnen verwoorden?Bedankt!Vérohttp://robbyen...
Fotografie Reacties: 0 20-5-2009 18:42:10

sylvie
bruidstaart oost vlaanderen
hoi iedereen, kent er iemand een bakker in de regio Dendermonde die bruidstaarten verzorgt? Alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 20-5-2009 14:28:16

Ingrid
feestzaal voor 300 pers in prov Antwerpen
hoi iedereen , we trouwen op 29/05/2010 en zijn opzoek naar een locatie om ons feest te geven . Wel liefst zonder catering ,want we doen bbq en koud buffet zelf. Kan er iemand ons zeggen waar we dit kunnen vinden ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 20-5-2009 13:50:57

Karen
tijd tusse n trouw en feest
Hallo allemaalwij trouwen op 11 juli om 14 uur voor de kerk, dan gaan van 15.30-18 uur foto's nemen en om 18.30 uur begint het feest. De mensen die naar de mis komen, hebben dus in tussentijd niks te doen. Wij dachten dat dit voor de meeste geen prob...
Andere Reacties: 8 20-5-2009 12:36:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...