Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sharon
Nog 100 dagen...
Joehoe, net alsof ik in het zesde middelbaar zit... het is vandaag mijn 100 dagen :-)Zijn er nog collega-bruidjes die vandaag nog 100 dagen op de teller staan hebben?Groetjes,Sharon28/08/2009
Andere Reacties: 6 20-5-2009 12:32:23

Valérie
Huwelijksreis mexico
hoy iedereen,zijn er nog mensen die als huwelijksreis mexico hebben? wat zijn jullie plannen? wij zouden in augustus gaan...groetjes,Valérie
Huwelijksreis Reacties: 4 20-5-2009 12:29:27

judith
locatie en materiaal
hallo allemaal,ik heb hier al een paar vragen gesteld op de site en heb een paar reactie's ontvangen, bedankt daarvoor. Maar nu draaien we het volledig over een andere boeg. Wij zouden ons trouwfeest in onze tuin willen geven. Heeft er iemand een goe...
Ideeën Reacties: 6 20-5-2009 11:37:38

Heidi
Op zoek naar een goede huwelijksfotograaf voor 10.04.10
Hallo allemaal,Wij trouwen op 10.04.10 in Tessenderlo en zijn momenteel volop op zoek naar een goede huwelijksfotograaf.We zouden graag foto's willen van onze burgerlijke trouw en kerkelijke trouw. Eventueel ook van de receptie.Graag hadden we een di...
Fotografie Reacties: 13 20-5-2009 11:30:53

Katrien
Kleur eigen nagels
Hallo allemaal,Even een klein vraagje. Hoe doen jullie je nagels?Ik ga geen gelnagels zetten, heb dit een tijd geleden eens geprobeerd maar groeit veel te snel uit bij mij, met als gevolg dat het maar 1 week mooi is bij mij. Moest ze om de 2 weken bi...
Andere Reacties: 8 20-5-2009 10:52:00

mireille-luc
gastenboek
hey meiden weten jullie waar dat je mooie gastenboeken kan kopen in hasselt alvast bedankt grtjs .
Andere Reacties: 2 20-5-2009 10:42:51

Tessa
Tekst voor genodigde die mogen volgen na de trouw
Als we voor de wet getrouw zijn willen we met +/- 30 personen nog gaan eten 's middags.Hiervoor zullen we een apart kaartje bij de uitnodigingen steken.Hoe zou ik dit het best kunnen vermelden?Liefst in rijm-styl.Iemand ideetjes?Gr.Tess
Andere Reacties: 6 20-5-2009 10:18:09

Van Gelder
Instrumentale versie "Zij"
Hey allemaalVoor ons intredelied nemen wij "Zij" van Marco Borsato. Nu zou ik de suite willen laten binnenkomen op de instrumentale versie en van zodra ik met mijn papa binnenkom, begint dan het liedje. Weet er iemand hier hoe ik daar kan...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 20-5-2009 9:58:54

Tessa
Herenschoenen - Schoenwinkels
Wie heeft er nog wat adressen voor schoenenwinkels in de genre van Van Loock in Zandhoven?Gr.Tess
Andere Reacties: 2 20-5-2009 9:41:01

isabelle
hoe een kort kapsel toch bijzonder maken
Ik heb een kort steil donkerbruin kapsel. Ik wil iets bijzonders doen voor mijn huwelijk, kan het niet meer laten groeien (trouw: 25 aug 09). Wat doen jullie? Gebruiken jullie curlies, een tiara, ...?
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 20-5-2009 9:20:42

ANNELIES
@Claudia ivm feestloft
Hey Claudia,Ben blij te horen dat je positief bent over de feestloft!Wij zijn er vorige week eens gaan zien en vonden het een toffe zaal en een sympathieke eigenaar.Maken jullie gebruik van zijn traiteurdienst of van een andere traiteur?Hij ging mij ...
Andere Reacties: 0 20-5-2009 8:24:35

Tessa
Wat te kiezen? viool of entertainment?
We weten niet wat kiezen om onze receptie (van 3u) wat 'op te vrolijken'!!Ofwel een achtergrondmuziek met violen, wat totaal bij de sfeer, thema en plaats past of wat animatie tussen de genodigde in de genre van lakeien, security,(om te lachen)... om...
Andere Reacties: 4 20-5-2009 8:22:41

isabelle
inhoud speech
Hallo iedereen, ik ben bezig na te denken over de inhoud van de bedankingsspeech. Wat zeggen jullie zoal?
Andere Reacties: 2 20-5-2009 6:56:52

Freija
speech
Hi,wij vragen ons af wanneer er juist gespeecht wordt door de bruidegom tijdens het avondfeest.Groetjes Freija
Andere Reacties: 2 19-5-2009 21:30:27

Jessica
Wat moeten we kiezen? We weten het niet meer :'(
Hey dames, wij hebben op 02/05 beslist om op 08/08 te trouwen en hebben mijn kleed, het gemeentehuis vastgelegd en de fotograaf. Wij doen geen viering in de kerk, maar wel een ceremonie in de zaal. Nu zijn we vandaag nog een zaal gaan zien en we wet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 19-5-2009 21:27:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...