Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nancy
openingsdans
hallo, heeft er iemand suggesties voor een openingsdans,we geraken er niet echt uit het is echt moeilijk kiezen... :-)alles is welkom :-)groetjes nancy
Openingsdans Reacties: 8 16-5-2009 23:16:25

Joke
Balladehof in Sint-Denijs
Hallo iedereen, Wij zijn een koppel uit West-Vlaanderen en hebben voor ons huwelijk volgend jaar reeds een optie genomen bij het Balladehof in Sint-Denijs. We wilden namelijk iets anders dan de 'traditionele' feestzaal en menu. Daarom overwegen we nu...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-5-2009 23:00:02

Jessica
Fooien
Aan wie geef je allemaal fooien als we niet in de kerk trouwen?Hihihi ik vraag me dit af eigenlijk :-)MercikesJessi
Andere Reacties: 4 16-5-2009 21:11:05

Jessica
Wij gaan jullie ringen overhandigen?
Zijn het de bruidskindjes of de getuigen?GrtzJessi
Andere Reacties: 5 16-5-2009 20:42:19

Jessica
Witte nylonkousen of huidskeur?
Hey menskens,Wat vinden jullie het mooiste?Witte of huidskleurige panty's?GroetjesJessi
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 16-5-2009 20:26:09

Kristof
wat te doen na wettelijke trouw
Dag bruidjes in spe,wij trouwen op 12 juni voor de wet en op 20 juni voor de kerk.Nu zijn we nog op zoek naar een activiteit om te doen na de wettelijke trouw (om 14u00). Om 18u30 gaan we iets eten, maar we zijn dus nog op zoek om iets te doen tussen...
Andere Reacties: 2 16-5-2009 20:02:08

Eva
Eindelijk onze ringen!!
Dag medebruidjes!ik ben superblij vandaag! We komen net terug van Antwerpen waar we onze trouwringen opgehaald hebben en ze zijn fantastisch mooi! Ik keek echt uit naar deze dag. (zeker na 15 weken wachten)Nu nog wachten tot 10 oktober voor we ze mog...
Andere Reacties: 5 16-5-2009 19:08:07

Kim
@Mireille van Kortessem
Hoi Mireille,Zag dat je ook op 1 augustus 2009 trouwt in kortessem :-)Leuk !Groetjes Kim
Andere Reacties: 2 16-5-2009 19:01:38

isabelle
Waar halen jullie haaraccessoires?
Waar halen jullie jullie haaraccessoires? Koop je die zelf in een winkel of online, of geeft je bruidskapster wat tips?Moet je die accessoires al hebben, als ze het proefkapsel komen doen?Wat is jullie ervaring?
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 16-5-2009 17:44:04

evi
trouwen en zwangerschap
Hallo, Mijn verloofde en ik trouwen op 10/10/2009 nu vorig jaar hadden we een miskraam, nu vanaf mei hadden we gedacht om opnieuw zwanger te worden maar is het wel verstandig/te doen om te trouwen als je 20 weken ver bent of beter nog een maandje wac...
Andere Reacties: 8 16-5-2009 17:36:25

mars
zanger afgebelt wie kan ons helpen?
Amai van de week slecht nieuws zanger die in ons mis zou komen zingen heeft afgebelt?Drie maanden voor onze trouw :-(. Wie kan ons helpen we zoeken dus nog iemand die live wil komen zingen in ons mis vooral nederlands talige liedjes. regio antwerpen ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 9 16-5-2009 17:32:46

Lindsay
@Bart van motionpictures
Hoi Bart,jij hebt je trouwfeest in de grotten van Kanne gegeven en je zei dat ik je altijd om info mocht vragen.Nu hebben wij al een beknopte prijsofferte ontvangen en ik heb daar toch wel enkele vraagjes bij:- ze vragen 25 euro per persoon voor dran...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 16-5-2009 14:16:22

Lindsay
Feestreglement
Hoi bruidjes,ik hoor hier regelmatig op het forum het woord feestreglement vallen.Ik vind dit best wel interessant maar waar vind ik dit of wat staat er zoal in?Als iemand zo'n feestreglement op pc heeft staan, mag je dit altijd doormailen naarwijtro...
Ideeën Reacties: 2 16-5-2009 14:06:17

Ans
Schildersezels
Hey iedereen.Wij zijn op zoek naar een leuke manier om het feestreglement te verwerken op ons avondfeest. Eerst hadden we gedacht op een grote schildersezel aan de deru, maar dat vinden we dus nergens. Dan dachten we aan kleine schilderezeltjes en op...
Andere Reacties: 5 16-5-2009 13:14:56

Nele
Maxims couture aarschot
Hoi bruidjes,Vandaag ben ik eindelijk mijn trouwjurk mogen afhalen. Het is echt een super gevoel!Ik wil eventjes meedelen dat ze bij Maxims Couture in Aarschot echt super vriendelijk zijn en een heel goede service bieden. Een echte aanrader!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 16-5-2009 13:01:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...