Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

de
locatie foto's buurt affligem gezocht
Effe vraagje, aangezien noch m'n vriend noch ik van Affligem of uit de buurt zijn en we daar ons feest zullen laten doorgaan, is er iemand die leuke locatie(s) in de buurt weet om foto's te laten nemen?
Locaties - Fotografie Reacties: 2 15-5-2009 15:30:54

de
locatie foto's buurt affligem gezocht
Effe vraagje, aangezien noch m'n vriend noch ik van Affligem of uit de buurt zijn en we daar ons feest zullen laten doorgaan, is er iemand die leuke locatie(s) in de buurt weet om foto's te laten nemen? graag binnen- en buitenlocatie
Andere Reacties: 0 15-5-2009 15:30:27

Lesley
geschenk ouders en getuigen
Hey bruidjes,Wanneer geven jullie de geschenken aan ouders en getuigen op het avondfeest: tijdens jullie speech net voor het aan tafel gaan of net voor het openen van het dessertenbuffet? Wie kan mij helpen?Thanks,Lesley
Andere Reacties: 6 15-5-2009 15:10:30

Lindsay
@carolien Poortgebouw Rekem
Hoi Carolien,bedankt voor je reactie.Voor hoeveel mensen wouden jullie dan een feest geven?Allé, ik bedoel, hoeveel mensen kunnen er in de zaal zodat er toch nog een redelijke dansvloer over blijft?Want wat is een bruiloft zonder dans.groetjesLi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 15-5-2009 13:01:22

marieke
lied om feestzaal binnen te komen
Hallo allemaal,welk lied laten jullie afspelen als jullie de feestzaal binnenkomen? We dachten aan le alc du connemara maar dat is miss te cliché? andere voorstellen?Veel succes nog aan iedereen!loesje
Andere Reacties: 9 15-5-2009 12:59:59

Lindsay
't Poortgebouw Rekem
Dag allemaal,heeft iemand ervaring met 't Poortgebouw in Rekem?Op foto spreekt het mij heel erg aan en het ziet er allemaal heel erg chic uit.Ben nu dus bang dat zij superduur zijn. Hoe zitten zij qua prijzen of als iemand per toeval een elektronisch...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 15-5-2009 12:49:01

Sharon
PLAATS FOTO'S REGIO ROESELARE
Hallo iedereen,ik zoek zeer dringend een toffe plaats om foto's te nemen regio Roeslare - Staden - Ardooie - ...Alé, alst maar niet te ver is...Dit mag binnen of buiten zijn dus al jullie suggesties zijn meer dan welkom!Groetjes,Sharon28/08/2009
Fotografie Reacties: 1 15-5-2009 12:42:42

Nele
Foto's !!
Hoi Bruidjes,wij zijn ondertussen enkele maanden getrouwd, maar ik stop maar niet met genieten van onze geweldige foto's! Hieronder de links naar ons album, dan kunnen jullie meegenieten!groetjes,Nelehttp://www.facebook.com/album.php?aid=16512&id...
Andere Reacties: 13 15-5-2009 12:42:40

Lindsay
Aen 't Venne Opgrimbie in de zomer
Wie heeft al eens feestje meegemaakt in feestaal Aen 't Venne in Opgrimbie?De feestzaal is namelijk gelegen bij een camping met zwemplas. En ik maak mij een beetje zorgen over de drukte en het 'zwemvolk' dat er dan rondloopt.Wij trouwen in juli, dus ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 15-5-2009 12:41:45

Lindsay
Prijzen inclusief of exclusief BTW
Hallo iedereen,ik heb ooit eens ergens gehoord of gelezen dat je in de horeca verplicht bent om je prijzen te afficheren INCLUSIEF BTW.Nu hadden wij bij een hele toffe feestzaal een prijslijst opgevraagd en die zag er heel goed uit. Tot we in de klei...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 15-5-2009 12:40:10

Nathalie
Hoe bedankjes plaatsen
Hoi, Juist mijn bedankjes geleverd door DHL en ze zijn prachtig. Had ze besteld bij bedankjes.nl, het zijn glazen potjes met koffiepads voor de volwassenene en kleine tasjes met verschillende snoepjes voor de kindjes. Maar hoe plaats ik die de dag va...
Andere Reacties: 2 15-5-2009 12:05:07

mireille
plaats voor foto's nemen
hoi allemaal heb een vraagje wij trouwen 1 augustus zijn opzoek naar een plaats om de foto's te nemen in hasselt omstreken dacht aan de japanse tuin iemand een idee'tje soms. grtjs
Locaties - Fotografie Reacties: 3 15-5-2009 11:51:17

angie
nieuw
hallo ik heb hier een nieuw kleed ik trouw binnen kort maar oma wou me verassen en ik zit er nu mee voor het buget dat je kan gegeven mag je het hebben want het geld word gebruikt om dat ik zieke kindjes heb (gevaarlijke longaandoening)en een deel vo...
Andere Reacties: 21 15-5-2009 11:43:41

Mieke
kapseltips gevraagd voor stijl haar
Hoi,ik ben op zoek naar een bruidskapsel. Ik heb halflang, superstijl haar. En dan bedoel ik echt wel superstijl. Mijn haar is erg dik, waardoor het altijd recht naar beneden valt. Ik vind bruidskapsels met licht golvend haar erg mooi, maar ik weet u...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 15-5-2009 10:55:55

Heidi
Bruidjes uit limburg
Hey dames, ben benieuwd of er nog bruidjes zijn die binnenkort trouwen uit limburg?Bij ons is het nog 7 weekjes en we zijn van Bilzen.Groetjes.
Andere Reacties: 27 15-5-2009 10:49:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...