Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Daisy
tip voor bruidsduifjes
hallo,ik was eens aan het rondkijken voor duiven op ons huwelijk.nu ben ik naar de gewone markt geweest en een pluimveehandelaar ernaar gevraagd.hij zei dat hij aan witte jonge duikjes ke-an geraken voor 7,50 euro per stuk.dat wilt zeggen dat het maa...
Andere Reacties: 7 18-5-2009 14:22:17

Sabrina
Gezocht: jazz-band (als verrassing voor aanstaande!)
Hoi hoi!Als verrassing voor mijn vriend ben ik op zoek naar een toffe jazzgroep, die op onze huwelijksreceptie(s) kan optreden.Heeft iemand een idee wie mij hierbij zou kunnen verder helpen??We trouwen op 7 augustus!Groetjes, Sabrina
Muziek - Live Reacties: 8 18-5-2009 13:16:01

vanessa
nog 5 dagen!
hey iedereen,met nog 5 dagen op de teller, wordt het toch wel spannend :) van't weekend nog wat laatste zaakjes in orde gebracht ... we zijn er helemaal klaar voor,nog 3 daagjes werken en dan nog 2 daagjes aftellen :)gisteren de koffertjes voor de re...
Andere Reacties: 5 18-5-2009 11:48:23

Rebecca
aantal misboekjes?
Hoi,Weten jullie hoeveel misboekjes te voorzien? Ik ben ongeveer zeker van 30 personen, maar de rest is zo afhankelijk. Mijn 'entourage' (hihi) zegt maximum 50, maar ik vind dat nipt... Zij vinden dat ik me belachelijk maak moest ik er bv 80 laten...
Religie Reacties: 7 18-5-2009 11:31:56

evelyn
misboekjes
hallo medebruidjes,Kan iemand mij helpen aan wat voorbeelden van misboekjes. Gelieve deze te mailen naar mooi_weertje@hotmail.comAlvast meer dan bedankt voor de inspanning.Groetjes
Religie Reacties: 9 18-5-2009 11:18:33

Marcia
betaalbare schoenen
Hallo bruidjes,Als je op zoek bent naar betaalbare leren trouwschoenen ga dan eens kijken bij éram. Daar hebben ze maar 4 verschillende modellen in ivoor, maar ze kosten maar 40 euro. Ik heb ze daar gekocht en ben heel te vreden. Onder een lange...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 18-5-2009 11:15:00

Veerle
cadeautip formuleren
Hey Bruidjes in spé,Onze proefdruk voor de uitnodigingen is er, en we zijn echt in de 7e hemel...Het enige waar ik niet wijs uit geraak is hoe je beleefd formuleert dat we graag een envelopje als cadeau krijgen...Ik vind de vele versjes zo 'afge...
Uitnodigingen Reacties: 6 18-5-2009 11:12:21

Cynthia
Trouwjurk is in de maak
Hallo,Ik kom net van bij de naaister die mijn trouwjurk gaat maken. Ben zo content dat ik een speciaal trouwkleed gaat hebben en voor geen geld. Heb enkele modellen gezien van andere klanten die in de pas zaten en ze waren al zo prachtig. Wat gaat...
Andere Reacties: 6 18-5-2009 10:59:27

Kaatje
@Vi... de kubus
Hey Vi,Ik las dat jij voor je menu een kubus maakte. Zou je mij dat sjabloon ook eens kunnen mailen??ThxKaatjekaat.bekaert@skynet.be
Andere Reacties: 2 18-5-2009 10:54:31

Kaatje
Zet je op de menukaart uw aperitief en hapjes ook?
Hoi,Klein vraagje... ik ben bezig aan de menu kaart maar vroeg mij af je dan ook het aperitief en de hapjes vermeld, aangezien ze die reeds gekregen hebben voor ze aan tafel komen.Als iemand een voorbeerld heeft van zijn menukaart mag dit ook... kaat...
Voorbereiding Reacties: 6 18-5-2009 10:44:56

vanessa
visagiste aan huis regio wevelgem
hallo bruidjes in spe, ik trouw op 17/07 en zoek nog iemand die de make-up van mij en mijn moeder kan verzorgen maar liefst iemand die aan huis komtweten jullie iemand die goed is en aan huis komt? want heb gehoord dat je dat 3 maand op voorhand moet...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 18-5-2009 9:32:08

Marieke
1 maand getrouwd
Hallo, bruidjes in spé en ex bruidjes.Vandaag zijn we al een maand getrouwd, wat gaat tijd toch snel.Geniet nog maar van alles! Het is zo rap voorbij.GroetjesMarieke
Andere Reacties: 2 18-5-2009 7:41:24

veronique
Altaarnatief... hoe verwoorden?
Nog eentje: zijn er nog die met UVV trouwen? Hoe zeggen jullie dat op de uitnodiging? Thnx! Véro
Uitnodigingen Reacties: 5 17-5-2009 23:40:55

veronique
Achterkant uitnodigingen
Hallo, wat vinden jullie? We kunnen niet heel veel tekst op de binnenkant van de uitnodiging zetten (wegens lettertype en indeling tekst), het wordt nogal druk... Nu wou ik onze volledige naam en de namen van onze ouders (en eventueel adres) op de ac...
Uitnodigingen Reacties: 9 17-5-2009 22:48:49

Annelies
moderne openingsdans
hallo bruidjes,wij trouwen binnenkort en kunnen maar geen openingsdans kiezen...we hebben dansles gevolgd en zouden liefst een cha cha doen of gewoon een slow.Kan iemand ons helpen met suggesties van moderene (hiermee bedoel ik recente liedjes) hierv...
Andere Reacties: 5 17-5-2009 22:09:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...