Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nadia
Intredeliedje gevonden :-) eindelijk
Hallo allemaal, Na veel zoeken en luisteren hebben eindelijk een liedje gevonden dat we alle 2 goed vinden ! Love of my life van Queen.Groetjes, Nadia 06.06.2009
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 15-5-2009 10:48:15

Katrijn
trouwringen
Hallo, heeft er iemand ervaring met de ringenwinkel Fede Di Oro in Izegem?Ik heb via een vriendin vernomen dat ze daar heel smaakvolle, kwalitatieve en mooie ringen verkopen die tevens degelijk zijn van prijs.Is er iemand die dat kan bevestigen?Bedan...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 15-5-2009 10:45:01

evelien
trouwringen
Hey Bruudjes!Wij trouwwen op vrijdag 4 september 2009! Wij zijn op zoek naar trouwringen in het genre van Wim meeuwssen. Nu, wij zijn van West-Vlaanderen dus wij kunnen moeilijk op en af rijden naar Antwerpen, maar weet iemand een juwelier die dit ge...
Andere Reacties: 11 15-5-2009 10:33:08

Vie
aantal misboekjes nodig ???
Hallo, Hoeveel misboekjes voorzien jullie eigenlijk voor in de kerk ? Hoeveel mensen komen er eigenlijk gemiddeld naar de trouwmis (bij ons is het wel op een vrijdag) ? ... misschien is dit dus eerder een vraagje voor de reeds getrouwden onder jullie...
Ceremonie Reacties: 2 15-5-2009 10:08:54

lucie
live muziek voor in de kerk
wij hadden 2 mooie liedjes voor in de kerk. nu zijn we pas bij de pastoor geweest in sint gillis waas, en blijkbaar speelt hij geen cdtjes af. nu worden we nog op kosten gejaagd ook. weet iemand een goede zanger of zangeres voor twee liedjes te zinge...
Muziek - Live Reacties: 11 15-5-2009 9:18:59

lucie
kapster aan huis
beste op 1 augustus trouwen wij, maar zoek een een kapster aan huis. natalie van sint gillis waas kan die dag niet,heeft al een trouw. weet iemand nog een goede kapster aan huis regio sint gillis waas? mvg lucie
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 15-5-2009 9:14:36

aline
Aftellen geblazen ;-)
Ik moet het even kwijt, nog 29 dagen en het is zover ;-))De zenuwen slaan toe. Ik heb zo'n schrik dat er vanalles gaat mislopen. (vooral dat er niet gedanst gaat worden :-( )Maar die angstjes zullen wel normaal zijn zeker?Nog bruidjes voor 13/06/09?x
Andere Reacties: 6 15-5-2009 8:44:19

Joke
Planning avondfeest
Hallo iedereen,Heb eens even een vraagje i.v.m. het verloop van het avondfeest. Wij hebben een bruidstaart die word aangesneden, en we hebben een dessertbuffet. Wanneer word dit gedaan voor of na de openingsdans? Er komt ook nog iemand optreden die a...
Andere Reacties: 3 15-5-2009 8:38:35

Annelies
dankkaartje
Hoi collega bruidjes,Ik wilde eens horen hoe jullie dankkaartjes eruit zien? Wij zijn volop bezig met de onze te ontwerpen.groetjes Annelies!
Uitnodigingen Reacties: 3 14-5-2009 23:25:01

Lindsay
Gezocht: dansschool voor privé-lessen.
Hoi bruidjes.Weet er iemand waar ik terecht kan voor privé-lessen om onze openingsdans in te studeren?Liefst omgeving Maasmechelen-Maaseik of net daarbuiten.Kan iemand mij trouwens ook vertellen wat privé-lessen ongeveer kosten?Alvast bedan...
Openingsdans Reacties: 4 14-5-2009 22:29:35

Ans
TAFELTHEMA's
kan iemand mij vertellen waar (web-site) ik leuke tafelthema's kan vinden...?
Voorbereiding Reacties: 5 14-5-2009 22:23:56

Yentl
Sweetflavours bruidsmode
Hallo iedereen!Heeft er iemand ervaring met de site www.bruidsmodesweetflavours.nl of heeft er misschien al iemand jurken van gezien in het echt? Hoe zijn ze qua stof en degelijkheid en dergelijke?Groetjes Yentl
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 14-5-2009 21:38:55

Annelot
Trouwkleed Linea Raffaelli Maat 38
Beste toekomstige bruidjes,Heb beslist om mijn trouwjurk te verkopen. Het is van Linea Raffaelli. Het een rok (petrolium kleur) en een topje (appelblauw zeegroen), maatje 38 + sjaal (appelblauw zeegroen). Heb het vorig jaar in september aangekocht. 1...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 14-5-2009 21:23:41

nathalie
trouwfeest in renard beervelde
hallo,iemand onlangs naar renard in beervelde geweest voor trouwfeest,zo ja wat vond u?Gelieve my te antwoorden.Danku
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 14-5-2009 21:16:21

Melissa
Gezocht: kapper omgeving Lier
Hallo!Ik ben nog op zoek naar een kapper voor proef- en echt kapsel. Ik woon in de omgeving Lier maar zou eventueel ter plaatse kunnen gaan. Wij trouwen op 19 september 2009.Heeft iemand goede ervaringen met kappers uit omgeving Lier?Alvast bedankt!M...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 14-5-2009 17:09:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...