Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

angie
vraagje
weet er iemand hoe wij aan een tap kan geraken want dat is het belangrijkste voor ons feest vriendelijke groetjes
Andere Reacties: 5 9-6-2009 11:44:39

Valérie
hoe contract verwoord in gemeentehuis?
hey bruidjes, is er iemand van jullie die weet hoe ze in het gemeentheuis jullie contract voorlezen.zeggen ze dan X en Y trouwen in volledige gemeenschap van goederen of zeggen ze dan X en Y trouwen volgens contract?xxx
Andere Reacties: 12 9-6-2009 11:41:29

ariadne
bruidskindje: regio Gent Eeklo
hey bruidjes,ik wil komend weekend op zoek naar een kleedje voor ons bruidsmeisje, 3jaar.Hebben jullie tips of suggesties in de regio Gent-Eeklo?alvast bedankt !05/09/2009
Kledij - Suite Reacties: 5 9-6-2009 11:34:16

Dorien
Ervaring make-up Witte Lotus Aarschot?
Hoi mede bruidjes allemaal!Heeft er iemand van jullie ervaring met de make-up van het schoonheidssalon Witte Lotus in Aarschot? Of hebben jullie andere aanraders in deze regio?Alvast bedankt , Dorien
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 9-6-2009 9:32:47

Geert
Trouwjurk op reis
Heykes, zou graag mijn kleedje meenemen op reis (Mexico) om daar nog foto's mee te laten trekken, maar heb een doodsangst dat het verloren geraakt met de bagage. Is het te doen om het als handbagage mee te nemen en mag dat? Is het ook te doen om het ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 9-6-2009 9:29:05

Isabelle
De Zevensterre = top in Gentse
Hoi Iedereen,Op 16mei hebben wij ons trouwfeest gevierd in de Zevensterre in Laarne (tegen Gent). Het heeft eventjes geduurd voordat een een geschikte locatie vonden, maar hier voelden wij ons meteen thuis. Als je een top- prijs/kwaliteitsverhouding ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 9-6-2009 8:45:05

Kim
ceremoniemeester Peter Coene
Hallo,heeft er iemand ervaring met deze ceremoniemeester?Alvast bedankt!GroetjesKim
Andere Reacties: 1 9-6-2009 8:32:01

Liesbeth
Liedjes feestzaal
Heu bruidjes to be,Wij zoeken nog een liedje voor bij het binnenkomen in de feestzaal en voor wanneer de bruidstaart binnengebracht wordt. Iemand ideeën?Groetjes
Andere Reacties: 3 8-6-2009 21:54:42

Liesbeth
geschenkjes getuigen
Hallo,Heeft iemand leuke ideetjes als cadeau voor de getuigen?Bedankt!
Andere Reacties: 13 8-6-2009 21:53:25

dieter
Binnenlocatie Izegem, Roeselare
Hallo,Voor onze trouw op 4 juli zoeken we nog een binnenlocatie voor de foto's. Ik heb hier al eens gezocht tussen de berichten van anderen en al wat idieën gezien. maar weet er iemand of er toegang is tot de oude schoenfabriek in izegem van esp...
Andere Reacties: 3 8-6-2009 21:30:13

ch
Wij zoeken een zaal vrij van catering in de buurt van dendermonde, hamme, lokeren, sint niklaas, bug
Hallo, wij zijn op zoek naar een leuke zaal, vrij van catering. Mag in de buurt van dendermonde, hamme, lokeren, sint niklaas of buggenhout zijn. Bedankt!
Andere Reacties: 10 8-6-2009 20:53:24

Freija
fotobedankjes
nu we getrouwd zijn, zijn we een selectie aan het maken uit onze foto's voor een bedankje te ontwerpen.Ik heb al even gezocht op het internet maar niks bruikbaars gevonden.Iemand een idee waar ik zulke bedankjes zou kunnen vinden?Bedankt
Fotografie Reacties: 4 8-6-2009 20:25:49

Annelies
geschenkjes voor kindjes
Hey bruidjes,Welk geschenkje voorzien jullie eventueel voor aan de kerk of het gemeentehuis te geven aan de kindjes die een bloemetje komen afgeven?Wij waren niet van plan om hier iets voor te voorzien aangezien we enkel voor het gemeentehuis trouwen...
Voorbereiding Reacties: 10 8-6-2009 20:22:35

Stephanie
solden
hallo! weet iemand wanneer de jurken van de collecties 2009 in solden gaan? Is dat in juli al, of pas in januari?merciekes!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 8-6-2009 20:05:06

sophie
liedje 'primavera in anticipo'
weet iemand of het liedje van james blunt en laura pausini - primavera in anticipo over de liefde gaat? dan wel in positieve zin? of kan ik ergens de vertaling ervan vinden? misschien nemen we dit liedje als openingsdansbedankt!
Openingsdans Reacties: 2 8-6-2009 19:33:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...