Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Griet
Feestzaal De Gouden Kroon in Ertvelde
Hey, heeft er al iemand ervaring met De Gouden Kroon in Ertvelde? In verband met service, eten, accommodatie, ...Met vriendelijke groetjesGriet
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 10-6-2009 21:58:17

Ellen
Evangelie misviering
Hallo,Volop aan het voorbereiden voor onze trouw ... 11 juli is het zo ver :)Betreft de misviering, heeft iemand een mooie tekst voor het evangelie ?Groetjes,Ellen
Ceremonie Reacties: 2 10-6-2009 21:30:13

ellen
dringend binnenlocatie brugge!!!!!!!!
hallo bruidjes,het komt voor ons nu echt super dichtbij....nog 9nachtjes slapen!!!!!maar het ziet er niet naaruit dat het weer zal meezitten.we wilden onze foto's in Brugge en willen dit nog steeds maar bij slecht weer willen we op leuke romantische ...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 10-6-2009 21:13:58

Claudia
Suitekleed te koop
Hallo allemaal. Ik verkoop een mooi bordeaux strapless suitekleecd van MArylise. Maat 42-44 Het kleed komt tot iets onder de knie en is prachtig :o)Ik heb dit kleed 1 keer gedragen. laat mij iets weten als je interesse hebt. groetjes, Claudia
Kledij - Suite Reacties: 7 10-6-2009 21:06:31

Lien
Dilemma: vaccinatie huwelijksreis vs zwangerschap
Wij gaan op huwelijksreis naar een land waar je een vaccinatie voor hepatitis A nodig hebt. Ik ging dus vandaag naar de huisarts om dat voorschrift te halen...Hij weet dat ik recent gestopt ben met de pil en dus graag wil zwanger worden (het is niet ...
Huwelijksreis Reacties: 12 10-6-2009 20:56:34

evelien
hoe misboekje typen op word
hallo,ik heb misschien een hele domme vraag, maar ik weet niet hoe ik een boekje kan typen. ik bedoel hiermee zo die 2kolommen in word krijgen...wie kan helpen?groeten
Andere Reacties: 7 10-6-2009 20:16:43

Natasja
trouwkledij Modeshow
Hallo medebruidjes! Voor mij zal het nog een 10-tal maanden duren voor de grote dag(17/4/10), maar ben reeds naar het uitkijken naar een trouwjurk :o) Heeft er iemand ervaring met de winkel Modeshow in Geraadsbergen? Heb hun website bezocht en er zij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 10-6-2009 20:04:51

Wendy
reis laten herbereken?
in eerdere berichtjes had ik gemerkt dat er een toekomstig bruidje in de reissector werkt of zit... of misschien andere bruiden die me kunnen helpen..om zeker te zijn van onze vakantie hebben we die vroeg geboekt, nl februari...we hebben verlof van 2...
Andere Reacties: 3 10-6-2009 19:36:43

evelien
Bruidsboeket
Hey bruidjes! Heeft iemand zijn bruidsboeket laten maken in 'de pommander' in Aalter? Hoe lang moet je dit op voorhand beslissen?Dada!
Bruidsboeket Reacties: 0 10-6-2009 19:02:00

Maya
NOG 100 DAGEN EINDELIJK !!!
Eindelijk, vandaag staat de teller op nog 100 dagen! 18 september komt nu toch wel écht dichterbij.Alles loopt vlot tot hiertoe. Maar 1 ding dat ik jammer vind...heb mijn jurk bestelt in Cermo op 01 februari. Mag ze pas gaan passen op 19 augustu...
Andere Reacties: 5 10-6-2009 18:37:37

Patty
Amateur fotografe
Hoi a.s. bruidjes,Ik ben een amateur fotografe en maak voor een leuk prijsje een hele dag foto's van de leukste dag van je leven. Groetjes, Patricia
Fotografie Reacties: 8 10-6-2009 18:35:40

isabelle
animatie op receptie (regio hasselt)
Wij zijn op zoek naar iets leuks, gezelligs of grappigs tijdens de receptie. We houden een lange receptie, en het zou gewoon erg leuk zijn als er wat gebeurt. Ofwel een bandje wat toffe nummertjes speelt, ofwel iemand die cabaret kan (moet wel goed z...
Andere Reacties: 2 10-6-2009 18:19:00

ward
"goedkoop" trouwen met een reuze barbecue vlaams brabant
Wij zijn van plan een reuze barbecue te houden voor 150 à 200 man. Liefst in de buurt van halle of zaventem of ergens ertussen. Heeft er iemand een ideetje over een leuke locatie? prijs? andere leuke suggesties?we zoeken iets betaalbaars anders!...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 10-6-2009 17:25:12

tamara
djembé
Hallo,Wij hebben als thema voor ons huwelijksfeest strand / zuiders gekozen. Djembé leek ons hier perfect bij passen. Tijdens de receptie zouden er een 5-tal mensen djembé komen spelen. Mijn ventje heeft een 3-tal jaar geleden djembéle...
Andere Reacties: 5 10-6-2009 16:41:32

Nele
leuke fotoboekjes?
Hoi Bruidjes,ik ben ondertussen alweer 102 dagen gelukkig getrouwd. Nu ben ik op zoek naar leuke albummetjes om foto's in te plakken/steken. Ben namelijk voor de ouders een kleiner albummetje aan t samenstellen. Ik had misschien gedacht aan een soort...
Andere Reacties: 4 10-6-2009 15:38:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...