Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dimitri
bedanking
Hoi hoionze 'grote dag' is op 8/8/09hezeft iemand leuke originele ideën als bedanking voor de gasten en vooral de oudersLaten jullie iets weten? Alvast bedankyDimitri en Nancy
Andere Reacties: 2 10-6-2009 14:09:26

karin
Heeeeelp....
Toekomstige mede- bruidjes!!!Ik heb alles voor de grote dag,dus voor 12/09/09...behalve een halterbeha..... ik vind er wel maar die gaan maar tot een C cup, ben vrij zwaar van boezem en moet zeker naar een D cup,en dan nog eentje met sluiting in de n...
Kledij - Accessoires Reacties: 18 10-6-2009 13:02:21

Laurence
DJ
Hallo, Heeft er iemand van onder jullie evaring met een dj van studio splendid?
Andere Reacties: 0 10-6-2009 12:47:03

Dorien
Ervaringen Fede Di Oro ?
Dag mede bruidjes! Ik ben zo eens aan het rondsnuffelen op het net naar mooie trouwringen.En die van Fede Di Oro vind ik echt wel knap.Hebben jullie ervaring met deze trouwringen? Prijs , kwaliteit , service...?En hoelang op voorhand moet je de ringe...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 10-6-2009 10:40:52

kimberly
2 ugly dj's
Hey bruidjes,Heeft er iemand van jullie ervaring met 2 ugly dj's? Alleszins bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 10-6-2009 10:16:22

jurgen
liedje binnenkomst ouders
hallo , ik ben op zoek naar een liedje die we kunnen laten spelen bij het aan tafel gaan van onze ouders op het avondfeest zelf.... alle ideeën welkom...
Ideeën Reacties: 2 10-6-2009 9:40:59

Kelly
Fotograaf gezocht 17/07/2010
Hallo allemaal,Wij trouwen op 17.07.10 in Holsbeek en zijn volop op zoek naar een goede huwelijksfotograaf.We zouden graag foto's willen van de voorbereidingen tot aan de openingsdans.We hadden deze foto's dan graag achteraf in hoge resolutie op een...
Fotografie Reacties: 26 10-6-2009 9:29:39

liselotte
huyze de baere
We zijn gisteren gaan kijken naar Huyze de Baere en vinden het allebei prachtig! Maar we vrezen er een beetje voor dat de zaal te klein is voor 120 mensen. Heeft er iemand daar al een feest gegeven met dit aantal? En hoe werden de tafels gezet? In we...
Andere Reacties: 14 10-6-2009 9:00:56

Els
Fotolocatie Lebbeke-Aalst
Hey,Wij trouwen op 20 juni en zijn nog op zoek naar fotolocaties!Regio= Lebbeke, Aalst, Dendermonde,..Groeten,Els
Locaties - Fotografie Reacties: 6 9-6-2009 23:30:52

Melissa
Kostuum bruidegom
Hoi bruidjes!Vraagje, weet er iemand waar je moderne kostuums kan kopen voor de trouw?(regio oost/west vlaanderen) Mijn vriend wil liever geen gewoon kostuum,maar iets fleuriger...Iemand een idee?Dankjewel!
Andere Reacties: 5 9-6-2009 22:40:25

magali
merkkledij jongens west-vlaanderen
hallo,voor ons zoontje had ik graag een broek en hemdje gehad van tommy hilfiger, ralph lauren enz... voor ons huwelijk.is er iemand die een winkel weet in west-vlaanderen voor deze kledij? ons ventje is dan 2jaar.alvast bedankt,
Kledij - Suite Reacties: 4 9-6-2009 22:37:54

ils
alternatief ringkussen
hallohebben jullie een leuk idee om de ringen mee te nemen in de viering, ipv het traditionele ringkussen?groetjes
Andere Reacties: 16 9-6-2009 21:39:13

claudia
dj gezocht (dj mauritis de bock, 2 ugly Dj's)
hallo,heeft iemand ervaring met dj mauritis de bock of 2 ugly dj's?we zijn van sint-niklaas.dank u groetjes
Andere Reacties: 1 9-6-2009 20:46:08

Joke
plechtigheid in tent bij feestzaal de Waterhoek
Beste,Wij gaan onze huwelijksviering laten doorgaan in de tent van feestzaal de waterhoek. Nu vroeg ik mij af of iemand daar ook zijn viering heeft laten doorgaan en of die persoon mij wat tips of foto's kan bezorgen wat betreft de aankleding van dez...
Locaties - Viering Reacties: 3 9-6-2009 20:40:17

Wendy
Axitrans
een vraagje...ik heb hier vroeger al over 'axitrans' gelezen. kben mij dit gisteren gaan halen bij de apotheker en het ook direct gebruikt. vanavond moet ik het een tweede maal gebruiken en dan zou ik een week zweet vrij zijn onder de oksels..nu had...
Andere Reacties: 5 9-6-2009 20:05:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...